דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: תיקי נשים ממותגים: מהם הטרנדים החמים ומהן הקלאסיקות שתמיד יעבדו?

תיקי נשים ממותגים: מהם הטרנדים החמים ומהן הקלאסיקות שתמיד יעבדו? - Inter Jeans

תיקי נשים ממותגים: מהם הטרנדים החמים ומהן הקלאסיקות שתמיד יעבדו?

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, בינוני או גדול. החל מהתיקים הקלאסיים ועד תיקי הקרוס-בודי הטרנדיים ותיקי הערב - עולם התיקים אוצר בתוכו שלל אפשרויות שיתאימו לכל טעם וסגנון, ולכל אירוע. מהם הטרנדים הבולטים בתחום ומהו המותג שתמיד אפשר לסמוך עליו כשזה נוגע לתיקים? 


מאז ומתמיד, תיקים היו אביזר חיוני עבור נשים, כאשר הם מוסיפים טאצ׳ של סטייל ופרקטיות לכל אאוטפיט. החל מהתיקים הקלאסיים ועד תיקי הצד הטרנדיים ותיקי הערב (תיקי קלאץ'), עולם התיקים אוצר בתוכו שלל אפשרויות שיתאימו לכל טעם וסגנון, ולכל אירוע. 


תיקים שימשו כעמוד תווך באופנת הנשים במשך עשרות שנים, והתופעה הזו ממשיכה להתקיים גם כיום. הוורסטיליות של התיקים, הופכת אותם למתאימים למגוון רחב של סגנונות, החל מהקז'ואל ועד הרשמי והמהודר. להרכבת מראה שיקי ומתוחכם, תמיד תוכלו לשלב תיק יד קלאסי מעור, יחד עם מכנסיים מחויטים, חולצה מכופתרת מגוהצת ונעליים אלגנטיות. לחילופין, ללוק קז׳ואל יותר, צירוף שתמיד יעבוד הוא תיק קנבס או קש, יחד עם שמלת מקסי בסגנון בוהו או ג'ינס בגזרה גבוהה וטי שירט איכותית. 


מהם הסגנונות הנצחיים, שתמיד ילוו אותנו ומהם הטרנדים העדכניים בתחום? כמה הצעות ספציפיות לתיקים לנשים מותגים.


תיקי צד: טרנד ה״קרוסבודי״ שמשחרר לנו את הידיים


תיקי צד, הידועים גם בתור תיקי ״קרוסבודי״, צברו פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ויש לכך סיבה טובה. העיצוב הפרקטי והחכם שלהם הופך אותם לאידיאליים לימים עמוסים במטלות, מה שאנחנו קוראות לו - ״שגרה״. תוכלו לאמץ את הטרנד ולהרכיב לוק בסגנון ״סטריט״, על ידי שילוב של תיק צד מהודר, יחד עם בגד ספורטיבי, כגון טייץ קצר, טי שירט עם הדפס וכמובן נעלי סניקרס. למראה מהודר יותר, תוכלו לבחור בתיק צד לנשים מחומר דמוי עור, ולשלב אותו עם שמלת קיצית קלילה, בלייזר מחויט וסנדלי רצועות.


תיקי כתף: שיק ללא מאמץ


תיקי כתף הם בחירה מסוגננת ורב-תכליתית, שמתאימה במיוחד לנשים שיודעות להעריך גם סטייל וגם פונקציונליות, בעת ובעונה אחת. תיקים אלה יכולים ללוות אתכן  ללא מאמץ מלוקים של יום לללוקים של ערב, או במילים אחרות, הם יכולים להתאים לכל אירוע. למראה נינוח אך מעודן, שלבו תיק כתף מעור, יחד עם ג'ינס בויפרנד, טי שירט לבנה וסנדלים. כמו כן, תוכלו בהחלט ליצור לוק מהודר יותר עם  תיק כתף לנשים שעוצב בסגנון הנכון, כל עוד תלבשו את האאוטפיט המתאים. לדוגמא, שמלת מידי צמודה בצבע שחור, נעלי עקב מחודדות ושיער אסוף, יהפכו את הסיפור לסיפור של ערב.

תיקי ערב: הטאצ׳ של הקלאץ׳


כשמדובר באירועים מיוחדים ויציאות בערב, תיק ערב מתוחכם ושיקי הוא אביזר חובה. יש לכן כאן את ההזדמנות לתת את הבמה לתיק, במיוחד כשאין ממש חשק להפציץ עם הלבוש. תוכלו לבחור בקלאץ' זוהר, מעוטר בפאייטים, אבנים או הדגשים מתכתיים, כדי להוסיף טאץ׳ של גלאם לכל ההופעה. שלבו קלאץ' נוצץ עם שמלה שחורה קטנה ונעלי עקב סטייטמנט, ליצירת לוק קלאסי שלעולם לא יאכזב אתכן. תיקי הערב המשובחים של Replay מתהדרים בעיצובים מתוחכמים ובחומרים איכותיים, מה שהופך אותם לפריט הסטייטמנט המושלם ללילה זוהר.


בחירות בנות קיימא ואתיות: המחויבות של Replay לאופנה אחראית


בנוסף להיותו מכתיב מגמות בעולם תיקי הנשים, Replay בולט כמותג המחויב עמוקות לקיימות ולערכים אתיים. ככל שהדאגות הסביבתיות גדלות, צרכנים מחפשים יותר ויותר מותגים שמיישרים קו עם הערכים שלהם ומתעדפים אופנה אחראית. המחויבות של Replay לקיימות, באה לידי ביטוי בקולקציית התיקים שלהם, שתמצאו באתר אינטר ג׳ינס, שכן הם משלבים חומרים ותהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.


חומרים ידידותיים לסביבה

ב-Replay מבינים את החשיבות של שימוש בחומרים בני קיימא כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם. בקולקציית התיקים שלהם, תוכלו למצוא שלל דגמים המיוצרים מחומרים ממוחזרים, כותנה אורגנית ובדים ידידותיים לסביבה. השימוש בחומרים ממוחזרים מסייע בהפחתת פסולת ושמירה על משאבי טבע. בחירה בתיקים העשויים מחומרים אורגניים, מבטיחה הימנעות מכימיקלים מזיקים וחומרי הדברה, התורמים לעולם בריא יותר.


שיטות ייצור אתיות

בחברה האיטלקית מתגאים בקידום שיטות ייצור אתיות לאורך שרשרת האספקה שלהם. מובילי החברה משתפים פעולה עם מפעלים ובעלי מלאכה שמתעדפים נהלי עבודה הוגנים, הבטחת תנאי עבודה בטוחים ושכר הוגן לעובדים. על ידי תמיכה בייצור אתי, Replay לא רק מייצרת תיקים באיכות גבוהה אלא גם תורמת לתעשיית אופנה שוויונית ובת קיימא יותר.


עיצוב נצחי: תיקים לכל עונה


אחד מסימני ההיכר של קולקציית התיקים של Replay הוא הדגש על עיצוב נצחי. בעוד טרנדים אופנתיים באים והולכים, Replay מייצרת תיקים שתמיד נשארים רלוונטיים ואופנתיים, ומשלימים ללא מאמץ מגוון סגנונות לבוש. בין שאתן מוזמנות לחתונת קיץ, משוטטות בעיר בסתיו או מוזמנות לאירוע עם דרס-קוד, התיקים של ריפליי תמיד יהיו שם בשבילכן. 


רב תכליתיים ופונקציונלים


ב- Replay הבינו והפנימו שנשים בעידן המודרני זקוקות לתיקים שיכולים לעמוד בקצב אורח החיים העמוס והדינמי שלהן. אי לכך, רבים מהעיצובים שלהם כוללים תאים מרובים, רצועות מתכווננות וסגירות מאובטחות שיבטיחו פונקציונליות ופרקטיות. החל מתיקים מרווחים שמתאימים לכל הפריטים שאנחנו צריכות לזרוק בתוכם כדי לשרוד את היום, ועד לתיקי קרוס-בודי קומפקטיים המבטיחים נוחות שיא וידיים משוחררות, תמצאו ב-Replay תיק שיתאים לכל אירוע וצורך.


לסיכום, קולקציית תיקי הנשים של Replay מציגה שילוב מושלם של סטייל, פונקציונליות וקיימות. החל מתיקים קלאסיים ועד תיקי צד אופנתיים, תיקי כתף טרנדיים ותיקי קלאץ' לערב זוהר, כל עיצוב מעוצב בקפידה על מנת להשלים סגנונות ואירועים שונים.

תיקי צד, תיקי כתף ותיקי יד של ריפליי ושל מותגים נוספים
מחכים לכן באתר אינטר ג׳ינס - NYOU

Read more

קרופ טופ שחור עם חצאית סאטן לבנה: הצעות ללוקים טרנדיים בשחור-לבן - Inter Jeans

קרופ טופ שחור עם חצאית סאטן לבנה: הצעות ללוקים טרנדיים בשחור-לבן

השילוב הקונטרסטי הזה מחמיא כמעט לכל גוון עור  ושיער, ובקיץ הוא גם מדגיש ומבליט את השיזוף שעבדתן כל כך קשה להשיג. בין שאתן מחפשות לוק קז׳ואל שתמיד עובד או לוק ערב מהודר - כמה רעיונות לאאוטפיטים מושל...

לקרוא עוד
למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים? - Inter Jeans

למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים?

אם אתם אוהבים כובעי בייסבול – אתם אוהבים את ניו ארה, ואם אתם אוהבים ספורט בכלל ואת הפוטבול האמריקאי בפרט – אתם לא סתם אוהבים את ניו ארה, יש מצב שאתם אפילו קצת מעריצים את הכובע שהפך לסמל סטטוס. איך...

לקרוא עוד