דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים?

למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים? - Inter Jeans

למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים?

אם אתם אוהבים כובעי בייסבול – אתם אוהבים את ניו ארה, ואם אתם אוהבים ספורט בכלל ואת הפוטבול האמריקאי בפרט – אתם לא סתם אוהבים את ניו ארה, יש מצב שאתם אפילו קצת מעריצים את הכובע שהפך לסמל סטטוס. איך זה שהם תמיד באופנה, ואיך הם בכלל יצאו ממגרש האימונים ועברו לארונה של כל פאשניסטה מצויה? לכבוד הסופרבול והחיים עצמם, הנה כל מה שצריך לדעת על הכובעים שכבשו את העולם.
זה התחיל תמים
מעילי רוח, ג'קט פוטבול, גרביים גבוהים, גופיות עם מספר ענק בחזית וגם כובעי בייסבול – כשהם רק הגיחו לאוויר העולם, לא היה קשר בינם לבין הצהרה אופנתית כלשהי. הם נוצרו למטרות ספורטיביות בלבד, פרקטיות אפילו (הרי צריך להגן על העיניים מפני השמש, נכון?), ורק כשאגדות בייסבול החלו לחבוש את כובע המצחייה, תעשיית האופנה התחילה להרגיש שקורה כאן משהו מעניין. 
לאט לאט עשו כובעי הבייסבול את דרכם אל הסנטר של הסנטר של המיינסטרים האופנתי, ואחד המותגים שהובילו את מהפכת האופנה הזו הוא הכוכב של הכתבה שלנו היום: The New Era Cap. או בשמו הנוסף: כובע המצחייה שלא ידעתם שאתם צריכים.
למקרה שאתם עדיין לא בטרפת
אם אתם והכובעים הלוהטים עדיין לא עשיתם היכרות רשמית, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם. המותג ניו ארה נוסד אי שם בשנת 1920 בצפון מדינת ניו יורק, והפך לאחד המותגים המוכרים ואהובים ביותר בעולם. Jay-Z, אחד האמנים המשפיעים ביותר בתרבות ההיפ הופ, לא היסס להכריז שכל הטרפת הזו בזכותו (ואנחנו כבר יודעים שיש לו טעם טוב, אחרת לא היה בוחר בביונסוש!), ובשיר Empire State of Mind סיפר לכולנו ש: "I made the Yankee hat more famous than a Yankee can". יאנקי או לא יאנקי, המהפכה החלה, ובשנת 1993 הפכו New era לספקית הבלעדית של כובעי בייסבול לליגת הבייסבול האמריקאית. 
מהסופרבול להיסטריה בחנויות תוך 24 שעות
במשחקי הסופרבול, הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, יש מסורת: בתום המשחק, הזוכים מחליפים את קסדת הפוטבול בכובע בייסבול הנושא את לוגו הקבוצה – וניחשתם נכון, החברה המייצרת את הכובעים האלו היא בהחלט ניו ארה. החברה מייצרת שני סטים של כובעים – סט לכל קבוצה – ושומרת בכספת את כל הכובעים עד לרגע האמת. 
ואז מתחילה היסטריה קלה. תוך שתי דקות משריקת הסיום, מתחילים העובדים במפעל ניו ארה בכמה מוקדים ברחבי ארה"ב להכין לייצור המוני כובעים הנושאים את הלוגו של הקבוצה המנצחת, ותוך כמה שעות הכובעים האלה נשלחים לעיר הזוכה ולחנויות מרכזיות, מוכנים ומזומנים להפוך למרצ' הכי חם בסביבה. ככל שהמשחק טוב יותר – כך הכובעים מתחסלים מהר יותר. וכך, גבירותי ורבותי וכובעי, עושים באז!
ככה אומרים "הסטייל שלי הורס" בכובעית
מגוון הגזרות, הצבעים, העיצובים והקולקציות המתחלפות בכל עונה הם מה שהופך את ניו ארה למותג הלוהט שהוא היום. הם הולכים יד ביד עם סטייל אורבני לא מתאמץ והפכו לסמל לביטוי עצמי – גם הרחק ממגרש הספורט. 
אז איך עושים את זה נכון ואיך משלבים את כובעי המצחייה בלוק הכללי? בחורף וגם בקיץ, עם בלייזר או חולצת קרופ סקסית, בואו נדבר תכל'ס:
    • סגנון אורבני: כובעי NEW ERA מזוהים יותר מכל עם סגנון אורבני, והם יעריכו אם תשלבו אותם עם אאוטפיט בסגנון סטריט סטייל – מכנסיים סופר רחבים, ג'ינסים עם קרעים, סווטשרטים וטישרט עם אלמנטים גרפיים.
    • מחויט או ספורטיבי: אמרנו שהכובעים האלה מזוהים עם סגנון אורבני, אבל באופנה אין חוקים ואין גבולות באמת, ואם תבחרו את הכובע שלכם נכון – תוכלו לשלב אותו גם עם חליפה קז'ואלית חצי-מחויטת או חולצה מכופתרת, וגם עם לבוש ספורטיבי קליל, כמו חולצת פולו או טרנינג. נסו ותיהנו!
    • שילובי גוונים: הצצה מהירה לקולקציה המגוונת של המותג, תגלה לכם שיש אינספור גוונים ועיצובים שיכולים להשתלב בקלות במלתחה שלכם. קמתם סולידיים? כובעים בגווני בז', אפור, שחור, לבן, כחול או חום הם התשובה שלכם. מרגישים מופרעים? תתפרעו עם כובעים בהדפסים בולטים או בצבעים משוגעים! 
  • סניקרס פוראבר: בואו ונעשה יחד כבוד למולדת כובעי ה-NEW ERA ונשלב אותם בסביבה הטבעית שלהם: עם נעלי ספורט! או סניקרס. זה השילוב האולטימטיבי, וקהילת הסופרבול לדורותיה תודה לכם לנצח. 
  • Read more

    תיקי נשים ממותגים: מהם הטרנדים החמים ומהן הקלאסיקות שתמיד יעבדו? - Inter Jeans

    תיקי נשים ממותגים: מהם הטרנדים החמים ומהן הקלאסיקות שתמיד יעבדו?

    כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, בינוני או גדול. החל מהתיקים הקלאסיים ועד תיקי הקרוס-בודי הטרנדיים ותיקי הערב - עולם התיקים אוצר בתוכו שלל אפשרויות שיתאימו לכל טעם וסגנון, ולכל אירוע. מהם הטרנדים הבולטים...

    לקרוא עוד
    Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך - Inter Jeans

    Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך

    גברים, סליחה, אנחנו יודעים שגנבנו לכם את הלוק – אבל אתם חייבים להודות שווסט זה אחד הדברים הכי יוניסקסים שקיימים בעולם היוניסקסי שלנו, אנד ווי לייק איט ורי מאצ'! ליידיז, הצטרפו אלינו למסע בעקבות הטר...

    לקרוא עוד