דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק

הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק - Inter Jeans

הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק

כבר אי אפשר להתכחש לזה - גזרות המכנסיים חוזרות להיות נמוכות, הרחוב מלא במכנסי דגמ״ח, חולצות בטן ושרשראות צ׳וקר. אופנת המילניום חוזרת ביג טיים. אחד הטרנדים הבולטים שעושים קאמבק הוא חליפות הטרנינג הקטיפתיות של ג׳וסי קוטור

טוב, כבר אי אפשר להתכחש למגמה הזאת באופנה. גזרות המכנסיים הופכות לנמוכות, הפדלפון חזר, ואפילו מכנסי הדגמ״ח בגזרת אוברסייד, יחד עם נעליים במראה צבאי וחולצת בטן.

כן, זה אולי יגרום לאלו מבינינו שעברו את גיל 30  להרגיש קצת זקנות, אבל האופנה של תחילת המילניום עושה קאמבק רציני, בקטע שהוא על גבול הרטרו והוינטאג׳. בעולם האופנה אפילו המציאו לזה שם - 'Y2K', שבמקור נועד לייצג את באג 2000, אבל נלקח בהשאלה גם לכל מה שקשור לטרנדים ולסטייל של תחילת שנות ה-2000. 


אחד הטרנדים הבולטים של שנות ה-2000: חליפת קטיפה


הן נעימות, הן רכות, הן מלטפות, ואם נהיה כנות הן הדבר שהכי מתחשק לנו ללבוש, כל הזמן. בשנות ה-2000, חליפות טרנינג מקטיפה, ובמיוחד חליפות הטרנינג של ג׳וסי קוטור, עם כתר היהלומים האיקוני, נצפו בכל מקום, כשהן משמשות נשים החל מלוק לשדה התעופה ועד ללוק קז׳ואל. מודות שלא ראינו את זה בא, אבל לאחרונה, ובמיוחד בעקבות סלבס דוגמאת קים קרדישאן, שחזרה להתחבק עם החליפות הקטיפתיות,  ושיתופי פעולה עם מותגי על כמו Ganni - חליפות הקטיפה עושות קאמבק רציני, בדיוק בזמן להתכרבל עם שוקו בבית. מה שמעניין הוא שצעירות בשנות העשרים, שאפילו לא נולדו כשהטרנד הזה שלט ברחובות, מאמצות אותו עכשיו בקטע וינטג׳י. כל מי שעברה את שנות העשרים, חיבוק, אתן לא לבד. 


הסלבס ששמו את חליפות הטרנינג הקטיפתיות על המפה


כשסלבס כמו פריס הילטון, קים קרדשיאן וג'ניפר לופז נראו לראשונה בהוליווד עם חליפות הטרנינג הבוהקות, ג׳וסי קוטור סומן כמותג עולמי מוביל בתחום הסגנון, שכונה בזמנו ״ספורט אלגנט״, וכיום כבר ידוע יותר כ״אקטיב וור״ או באנגלית leisure wear״. בשנת 2001, ג׳ניפר לופז הגדילה לעשות ואף לבשה חליפת קטיפה בקליפ שלה לשיר 'I'm Real'.


תמונות פפראצי של כוכבות הוליוודיות לבושות בחליפות טרנינג, כשהן יוצאות ממכוניות עם גג פתוח, מסתובבות בשדרת מלרוז עם קפה קר ביד - מתנובבות בימים אלה על לוחות ההשראה והסטייל של הדור חדש. לדוגמא, ברשת החברתית Pinterest דווח שכמות החיפושים אחר מילות המפתח "ג'וסי קוטור חליפת 2000" הכפילו את עצמם בשנה האחרונה. גם באתרי הוינטג׳ והיד השנייה, עלה באופן ניכר הביקוש אחר החליפות המקוריות של ג׳וסי קוטור. ואפשר להבין, כי מה יותר מגלם את העידן של תחילת המילניום מאשר קטיפה, צבעוניות עזה והלומים?

כך יצא שקרוב ל-30 שנה לאחר שחברת  ג'וסי קוטור הוקמה בלוס אנג'לס, על ידי ג'לה נאש-טיילור ופמלה סקיסט-לוי, הפריטים האיקוניים של המותג, ובמיוחד חליפות הקטיפה, הפכו פופולריות בקרב נערות ובנות 20 שכאמור, עדיין לא נולדו כשזה היה ״אין״.

אין צורך לפנות לאתרי וינטג׳ - איפה תוכלו להשיג חליפת טרנינג קטיפתית חדשה?


אוקיי, אז השתכנעתן שיש צורך בחליפת קטיפה של ג׳וסי קוטור לחורף הזה. הצדק איתכן לחלוטין. אבל מה? תתחילו לחפש באתרי וינטג׳ ולקוות שמישהי שמרה יפה יפה על החליפה שלה מאז המילניום? כמובן שלא. באתר אינטר ג׳ינס תוכלו להשיג חליפות חדשות לחלוטין מבית המותג המקורי, בצבעים כחול ג׳ינס, ירוק בהיר שהכי עושה חשק ללטף, ושחור קלאסי. כמובן, בגב כל אחת מהעליוניות עם הקפוצ׳ון, מתנוסס כתר היהלומים הידוע, שמאשר כי מדובר בדבר האמיתי.

צבעוניות עזה , תיקים קטנים וצ׳וקרים: עוד טרנדים שעושים קאמבק מהמילניום

אקססוריז בצבעוניות עזה ושמחה


בין אם מדובר בצ'וקר עם חרוזים, צמידים או משקפי שמש כהים, כשמדובר באקססוריז בסגנון שנות ה-2000, הצבע נמצא בכל מקום. הדרך הטובה ביותר לאמץ  את הטרנד הזה, היא לעשות זאת בזהירות ובהדרגה, ולשלב אקססוריז צבעוניים יחד עם אקססוריז ותכשיטים קלאסיים ממתכת, כמו שרשראות וטבעות בזהב ובכסף. כך יווצר איזון מושלם בין פריטים שעלולים להיראות ״טראשיים״ לבין תכשיטים במראה יוקרתי וקלאסי.

בנדנות, כובעי באקט וקליפסים לשיער


הבנדנות, כובעי הבאקט (שהיו אופייניים לסקייטרים של המילניום) וגם הקליפסים לשיער, שלטו באופנת שנות ה-2000, והוסיפו טוויסט לכל תלבושת. בשנתיים האחרונות אפשר לראות גרסאות עדכניות וקצת יותר סולידיות של כל אלו.

דנים עם דנים


מי זוכרת את התיעוד האיקוני של בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק שתיאמו תלבושות לטקס פרסי המוזיקה של ארה״ב בשנת 2001? שתרים יד? היה מדובר באאוטפיט שכולו דנים, מכף רגל ועד ראש. אבל ממש - ג׳סטין טיברלייק אפילו הגדיל לחבוש כובע קאובויז מג׳ינס. למעשה, הסגנון של דאבל דנים מעולם לא יצא מהאופנה, אלא שבכל עידן מאמצים אותו בצורה קצת אחרת.  ההבדל בין הסטייל הזה שהיה נהוג במילניום להיום, הוא שכיום נהוג לערבב בין טונים שונים של ג׳ינס. לדוגמא, ללבוש חולצת ג׳ינס בהירה עם מכנסי ג׳ינס כהים. 

תיקי יד קטנים יותר


תיקי יד שהם למעשה תיקי כתף, כלומר כאלה שאנחנו אוחזות על הכתף, הופכים להיות קטנים יותר, בהשראת שנות ה-2000. תיקי באגט ותיקי אוכף, חזרו אלינו בענק בשנתיים האחרונות, וואלה, טוב שבאתם.

מכנסי דגמ״ח

הישר מהרחבה של מסיבות הטכנו של המילניום ועד לסטריט וור הכי עדכני שיש - מכנסי הדגמ״ח הרחבים, שהחלו את דרכם שבגדי צבא, חוזרים למשחק ביג טיים. הגרסאות העדכניות שלהם טיפה יותר מעודנות, הצבאים הם בעיקר אפור, שחור, בז׳ ולבן, והם הולכים הכי טוב עם עוד טרנד שעשה קאמבק משנות האלפיים המוקדמות, הלא הן חולצות הבטן הקטנטנות. סניקרס או נעליים במראה צבאי, וקיבלתן את הגרסה הנוכחית הנכונה ללוק הזה. 

Read more

חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון

המין הגברי הבין כבר מזמן את מה שהנשים רק מתחילות להבין לאחרונה - בייסיק הוא הכל ומלתחת קפסולה, עם מעט פריטי מפתח שווים, מדויקים ואיכותיים, שמחזיקים מעמד שנים היא הדיבור. מהמכופתרת ועד הג׳ינס הנכון ...

לקרוא עוד
איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי? - Inter Jeans

איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי?

מהפכת ה״אקטיב וור״ עושה סימנים של להשלים את עצמה כעת, עם פריטי טרנינג מכף רגל ועד ראש. אם סלבס כמו ריהאנה וקים קיי, מרשות לעצמן להגיע בחליפות טרנינג לטקסים חשובים, מי אנחנו שנתנגד לטרנד?עד לפני כע...

לקרוא עוד