דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב

העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב - Inter Jeans

העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב

כשהכל נהיה קליל יותר, שמח, שמשי, פורח ובקיצור - אביבי, אין על חולצה מכופתרת יפה, שתלך עם שלל פריטים שיש לכולנו בארון. החל מחולצת ג׳ינס ועד לחולצת פשתן מכופתרת - מהן המכופתרות הכי שוות באתר ועם מה כדאי ללבוש אותן

מרגישות את זה? האביב מגיע ותחושת ההתחדשות באוויר, זו שמגיעה עם המעלות העולות והשמש המפרגנת, היא עניין שאי אפשר להתכחש לו. המעילים, כן אלו שלבשנו איזו פעם-פעמיים החורף, הולכים לאפסון, ואיתם גם כל הסריגים ופריטי הלבוש המסורבלים והכבדים, שלמען האמת לא ממש נזקקנו להם החורף הזה. הכל נהיה קליל יותר, שמח, שמשי, פורח ובקיצור - אביבי. אופנה וטרנדים מושפעים מאוד מכל תהליך שקורה, בין שמדובר בשינויי מזג האוויר ובין שמדובר בתהליכים אחרים, סוציו-אקונומיים ועוד דברים שקורים בארץ ובעולם. במילים אחרות, מובן מאליו שנרצה לשנות את מה שאנחנו לובשות, ולעתים ממש לשנות את הסגנון, כאשר העונות מתחלפות. 


עונת המעבר היא בדיוק הזמן להיות יצירתיות ולשחק עם שילובים 


למרות שעונות המעבר בארץ הן קצרות וחמקמקות, הן עדיין כאן לתקופה, ומביאות איתן קצת נחת, כאשר לא קר מדי ולא חם מדי. אלו הן בדיוק העונות שגם הכי כיף להתלבש בהן. מצד אחד, אין צורך במעילים ובפריטים כבדים ומטרידים שכל תכליתם היא לחמם אותנו, ומהצד השני, עוד לא מגיעים החום והלחות הנוראים, שבדרך כלל רק גורמים לנו לרצות להיפטר מכל פריט לבוש אפשרי ולהישאר עם המינימום. זוהי שעתם היפה של הג׳קטים, של חולצות מכופתרות לנשים שאפשר ללבוש בשלל וריאציות - כחולצה, כחלק עליון או אפילו כטוניקה המתפקדת איפשהו באמצע, בין חולצה לשמלה. זהו הזמן לעשות שילובים פחות צפויים, כמו חיבור בין שמלה פרחונית רומנטית למגפוני עור או לנעלי סניקרס מעודנות, ללבוש מכנסיים מחויטים עם כפכפים ובלייזר ועוד, כיד הדמיון הטובה.

חולצות מכופתרות פשוט נולדו ללבישה בעונות המעבר


חולצות מכופתרות נכנסו חזק לעניינים בשנים האחרונות. הפריטים שהחלו את דרכם כלבוש מחויט שהתאים במיוחד למשרד, שינו את הנרטיב שלהם לחלוטין, במיוחד כאשר הגזרות התרחבו והשתחררו. כיום, ניתן להתאים חולצה מכופתרת כמעט לכל סגנון לבוש, החל מהבוהו שיק ועד הסטריט וור וכמובן האלגנטי. החולצות המכופתרות, כאמור, מתאימות במיוחד לעונת האביב ולעונות המעבר בכלל, מאחר והן בדיוק באורך השרוולים ועובי הבד שמתאימים למזג האוויר כאשר הוא לא חם ולא קר. ניתן ללבוש אותן יחד עם מכנסיים קצרים, מכנסי ברמודה, ג׳ינס ארוך או קצר, עם מכנסיים מחויטים ואפילו עם טייץ קצר בגזרת בייקר. לזרוק על הכתף תיק אוברסייז ולצאת לדרך. 


כמה סגנונות של חולצות מכופתרות שתוכלו למצוא באתר

קלאסיקה שתמיד באה בטוב: חולצת ג׳ינס

חולצת ג׳ינס לנשים היא סוג של קלף מנצח, שתמיד בא בטוב, קלאסיקה של ממש. כל אחת צריכה בארון שלה חולצת ג׳ינס אחת איכותית, שתחזיק לאורך שנים, ותהפוך לבגד חרישה רציני. כזו בדיוק היא חולצת הג׳ינס של מותג הדנים האיטלקי שמככב באתר - ריפליי. החולצה הזו מגיעה בכחול בגוון בינוני - לא כהה ולא בהיר מדי, ובגזרה בינונית, כלומר לא צמודה אך גם לא אוברסייז. הכל בדיוק במינון הנכון בחולצה הזאת. ללוק קצת יותר ״רציני״, תוכלו ללבוש אותה עם ג׳ינס שחור כהה וחגורת עור עם אבזם מוזהב ונעלי עקב. ללוק יותר קז׳ואל, תוכלו לצוות אותה לג׳ינס לבן בגזרת ווייד לג, יחד עם סניקרס במראה מעודן. עוד סגנון שעושה עכשיו קאמבק רציני הוא ה״דאבל דנים״, כלומר לבישה של פריטי ג׳ינס הן בחלק העליון והן בתחתון. תוכלו ליישם את הטרנד החוזר באמצעות לבישה של חולצת הג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס כחולים ארוכים, עם מכנסי ג׳ינס קצרים או אפילו עם חצאית ג׳ינס.

חג הפסח מתקרב: מכופתרת לבנה היא מאסט


תמיד בתקופה בה חג הפסח מתקרב, עולה החשק לפריטי לבוש לבנים. אולי זה בגלל ערב החג, בו נהוג ללבוש לבן וצח, ואולי זה פשוט כי השמש יותר נוכחת, ומתחשק להתלבש בהיר וקליל. כך או כך, זה בדיוק הזמן להתחדש בחולצה מכופתרת לבנה שווה ואיכותית.  החולצה המומלצת מהאתר, גם היא תוצרת ריפליי, המותג האיטלקי הידוע באיכות הבגדים שהוא מספק. מדובר בחולצה לבנה קלילה בטירוף, עשויה 100% כותנה, ונראית כחולצת פשתן. עם מכנסיים מחויטים בחום כהה ואססוריז נכונים, תוכלו ללבוש אותה לליל הסדר, אבל יותר מהכל, היא תתאים לחופשת ריזורט, יחד עם מכנסיים קצרים דקים וקלילים. כמובן, כל ביקור בחוף הים, גם פה בישראל, גם מתאים מאוד ללבישה של חולצה כזו, אפילו פתוחה לחלוטין מעל לבגד הים. 


המכופתרת שמשלבת בין שני טרנדים: צבע תכלת ובד פשתן


אם בבד הפשתן עסקינן, אז כן, הטרנד הנהדר הזה ממשיך איתנו גם הקיץ הזה, ואין כיף כזה. מדובר בבד קליל ודקיק, שמזכיר חיתול טטרה עדין ונעים נעים על העור - בדיוק מה שאנחנו זקוקות לו בחום של ישראל. מצאנו לכן  חולצה מכופתרת פשתן מושלמת, בצבע תכלת, שגם הוא לכשעצמו טרנד עולה. החולצה המדוברת, עשויה 100% פשתן, גם היא של ריפליי, והם יודעים מה הם עושים שם. היא דקיקה, קלת משקל, תכולה ועם דיטייל של כיסים על החזה, המסייעים לה להיות לא לגמרי שקופה. היא תתאים מאוד עם שורטס לבנים, או עם ג׳ינס קצר, והיא פשוט כל כולה קיץ.

לסיכום, לא משנה לאיזה כיוון תקחו אותן, החולצות המכופתרות הן תמיד התשובה הנכונה בעונות המעבר. שווה להחזיק בארון לפחות חולצה מכופתרת אחת קלאסית בקווים ישרים, ואחת טרנדית כמו חולצות הפשתן והמכופתרות האוברסייז. 


את כל החולצות שבכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, שיתכן והכרתן כ-NYOU

Read more

כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם

לא נגזים אם נאמר שכובעים יכולים להיות ״גיים צ׳יינג׳ר״ של ממש בהופעה, ובאפס מאמץ - לגרום לנו להיראות הרבה יותר טוב. מה כדאי ללבוש עם הכובעים הטרנדים של העונה? הצעות לאאוטפיטים כידוע, ישראל מדינה שט...

לקרוא עוד
חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים - Inter Jeans

חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים

אם לפני כעשור, מישהו היה אומר לנו שסבבה להמשיך עם הטייץ ונעלי הספורט לבית קפה עם חברות, ואפילו לעבודה, הרבה גבות היו מתרוממות. אבל כיום מדובר בנורמה, רק שצריך לדעת לעשות את זה בסטייל. כמה הצעות קונ...

לקרוא עוד