דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון

חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון

המין הגברי הבין כבר מזמן את מה שהנשים רק מתחילות להבין לאחרונה - בייסיק הוא הכל ומלתחת קפסולה, עם מעט פריטי מפתח שווים, מדויקים ואיכותיים, שמחזיקים מעמד שנים היא הדיבור. מהמכופתרת ועד הג׳ינס הנכון - הבגדים שכל גבר חייב במלתחה

גברים הם עם פשוט, שלא אוהב לסבך דברים. בין שמדובר ביציאה לעבודה במשרד בבוקר ובין שמדובר באירוע נוצץ, לא ייקח להם הרבה זמן להתארגן, והם כנראה לא יעמדו מול ארון הבגדים ויתלבטו במשך תקופה עם איזה אאוטפיט ללכת ואילו שילובים לעשות. העניין הוא, שהמין הגברי הבין כבר מזמן את מה שהנשים רק מתחילות להבין לאחרונה - בייסיק הוא הכל ומלתחת קפסולה, עם מעט פריטי מפתח שווים, מדויקים ואיכותיים, שמחזיקים מעמד שנים היא הדיבור. ככל שיש פחות בגדים בארון, ההתלבטות בבוקר מתקצרת, הסביבה נשמרת טוב יותר, וגם הארנק. 


אילו פריטי מפתח כל גבר צריך בארון?


חולצה מכופתרת היא עולם

חולצות מכופתרות לגברים הן עולם ומלואו, ומספיק קומץ מהן, מאיכות טובה ומדגמים מעט שונים, ואפשר לבנות מלתחה של ממש. יש את האלגנטיות, שיתאימו במיוחד ליום עבודה במשרד, ובאדפטציות קלות גם ליציאה של הערב. יש את הסגנון הקז׳ואל יותר כמו חולצות מכופתרות מבד קורדרוי, דנים או פלנל. הסוד הוא בשילובים - במכנסיים שתצוותו להן וכמובן הנעליים עושות את כל ההבדל.

אילו דגמים של חולצות מכופתרות הם מאסט במלתחה הגברית? 


קלאסיקה במיטבה - חולצת פולו של GANT

המכופתרות של גאנט הן מהסוג שלעולם לא יצא מהאופנה, ואם מוסיפים למשוואה את העובדה שהן סופר איכותיות ועמידות, מתקבלת המסקנה שממש שווה להשקיע באחת או שתיים כאלה, בכמה צבעים שונים, שישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל דגמים קלאסיים של החולצות האלה, בצבעוניות ניטרלית שתתאים עם כל דבר. בעיקר תכלת, אפור, כחול כהה וכדומה. 


עם מה יתאימו המכופתרות של GANT? 


לוק ליום עבודה במשרד:

אם אתם עובדים במקום שדורש לבוש ייצוגי במידה כזו או אחרת, תוכלו לשלב את החולצות של גאנט עם מכנסיים מחויטים בגזרה צרה ונעליים ייצוגיות מעור שחור או חום. במידה ומקום העבודה קצת יותר משוחרר, תוכלו לשלב את החולצה עם ג׳ינס צר ונעלי סניקרס. אם מתחשק לכם להמשיך ליציאה ישר מהעבודה, כל שתצטרכו לעשות כדי לשנות את הלוק לקצת יותר משוחרר וקז׳ואל, הוא לקפל מעט את שרוולי החולצה ואולי אף להתיר כפתור אחד מהרכיסה. עכשיו בחורף עלול להיות מעט קר עם חולצה מכופתרת בלבד, אז ההמלצה היא ללבוש מתחת גופיה דקה ללא שרוולים, ואף לעטות סוודר או סריג עם סיומת עגולה, ולהניח לצווארון החולצה לבצבץ באלגנטיות מתחת. 


לוק קז׳ואל לעונות המעבר

המכופתרות האלגנטיות האלו יכולות לקבל טוויסט כיפי וקז׳ואלי בקלות, אם פשוט תלבשו אותם עם מכנסיים קצרים באורך ברמודה, יחד עם כפכפי עור, סניקרס או מוקסינים בהירים. 


קלאסיקה של קז׳ואל: החולצות המכופתרות של ריפליי


באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל גרסאות של חולצות גבריות מכופתרות של ריפליי, שיתאימו בדיוק לסתיו ולחורף הישראלי, מאחר והן בדרך כלל עשויות כותנה רכה.

דרך טובה ונוחה ללבוש חולצה מכופתרת משובצת


כמובן שהחולצות המכופתרות המשובצות יעבדו ממש כך כמו שהן עם ג׳ינס או עם מכנסי בד בהירים או כהים, אך יש דרך פשוטה שלא רק מוסיפה להן נוחות ופאן, אלא גם משדרגת אותן מבחינת סטייל. הדרך הטובה ביותר ללכת איתן היא עם טי שירט לגברים, רצוי בייסיק לבנה, מתחת, כאשר הן פתוחות כג׳קט. יחד עם ג׳ינס איכותי, יתקבל מראה שהוא לא רק על זמני, אלא גם מתאים כמעט לכל סיטואציה. 


עוד קלאסיקה של כל הזמנים: חולצה מכופתרת גברית מג׳ינס

אחד הסגנונות שמעת לעת עושה קאמב, וגם בימים אלה, הוא שילוב של חולצת ג׳ינס מכופתרת, יחד עם מכנסי ג׳ינס בגוון אחר. השילוב, שמכונה ״דאבל דנים״ חוזר עכשיו הן באופנת הנשים והן באופנת הגברים, כחלק ממגמת ה-Y2K, שעוסקת בחזרת הסגנון של של הניינטיז ושל תחילת המילניום. אם אתם סולידים מדי מכדי לשלב בין שני פריטי דנים, תוכלו בהחלט ללבוש את חולצת הג׳ינס (ובמיוחד את זו של ריפליי שמחכה לכם באתר), יחד עם מכנסיים בצבע כחול כהה, שחור או בז׳, ותקבלו לוק שתמיד באופנה.

הג׳ינס הקלאסי שיחזיק לכם שנים

אם כבר נגענו בעניין הג׳ינסים, אז כמובן שגם כאן תמיד מומלץ ללכת על קלאסיקות, ואין גבר שהארון שלו לא ישמח לזוג אחד איכותי ועמיד. המלצת הבית היא כמובן ללכת על ג׳ינס של פפה ג׳ינס - המותג הלונדוני שאף פעם לא מאכזב. הגזרות קלאסיות, הבדים משובחים, ובקיצור, פיס שתמיד עושה שמחה בלב כשהוא יוצא מהארון. אם יש לכם התלבטות לגבי הגזרה, תמיד תוכלו ללכת על בטוח ולבחור פשוט בגזרה ישרה. הגזרה הזו מחמיאה לכל מבנה גוף ולכל גובה, והיא גם תמיד רלוונטית מבחינה אופנתית. 


אין חורף בלי סווטשירט

סווטשירטים לגברים הם עניין בפני עצמו. הם תמיד באים בטוב, כשכל מה שצריך הוא כמה כאלה בארון, בצבעים ניטרליים ומחומרים איכותיים ותפירה טובה. באתר תמצאו שלל דגמים של סווטשירטים, רובם בצבעוניות ניטרלית וכולם בגזרות טובות ומחמיאות. בישראל, ארץ ש״קז׳ואל״ הוא שמה השני, סווטשירט הוא למעשה המדים של החורף, ואם בוחרים אותו טוב, הוא יוכל לשמש אתכם אפילו ליציאה. אם מקום העבודה שלכם לא מחייב איזה דרס קוד ייצוגי במיוחד, וכידוע רובם כאלה, תוכלו ללבוש סווטשירט מהבוקר במשרד ועד הערב, אפילו אם הוא כולל בירה עם החבר׳ה. במילים אחרות, אתם והסווטשירט ביחד, עד שהמוות יפריד ביניכם.

Read more

לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף - Inter Jeans

לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף

גם בימים הקרים, אין שום סיבה שניפרד מחולצות הטי האהובות, שהן נעימות ומלטפות, ותמיד מעניקות תחושה ביתית חמימה. לא רק הטי שירט הקלאסית עם השרוולים הקצרים תתאים פה, אלא גם טי שירט בגזרת קרופ עם שרוולי...

לקרוא עוד
הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק - Inter Jeans

הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק

כבר אי אפשר להתכחש לזה - גזרות המכנסיים חוזרות להיות נמוכות, הרחוב מלא במכנסי דגמ״ח, חולצות בטן ושרשראות צ׳וקר. אופנת המילניום חוזרת ביג טיים. אחד הטרנדים הבולטים שעושים קאמבק הוא חליפות הטרנינג הק...

לקרוא עוד