דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי

טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי - Inter Jeans

טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי

שיתוף פעולה אופנתי יוצא דופן: סנופי, צ׳רלי בראון ועוד דמויות שכולנו הכרנו מסדרת הקומיקס PEANUTS, מופיעות על פריטי ספורט של המותג הנחשב צ׳מפיון. אילו פריטים מהקולקציה הזו תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס?

מותג הספורט הפופולרי champion בגדים, ידוע בפריטי הקז׳ואל האיכותיים והסופר סטייל שהוא מייצר, לרבות חולצות טי, קפוצ'ונים, מכנסי טרנינג, מכנסיים קצרים, וכמובן נעלי ספורט ואקססוריז משלימים כמו תיקים וכובעים.


החברה הוקמה בארה״ב של שנת 1919, ועד מהרה חתמה על הסכם עם קבוצת הכדורסל ״מישיגן וולברינס״, במסגרתו היא נדרשה לייצר מדים באופן בלעדי עבור הקבוצות שלהם. בשנות ה-30, הרחיבה צ׳מפיון את ליין המוצרים שלה גם לסווטשירטים וקפוצ'ונים. זמן קצר לאחר מכן, בגדי הספורט של צ'מפיון אומצו על ידי האקדמיה הצבאית של ארה"ב, לשימוש במהלך אימונים ושיעורי חינוך גופני.


ב-1989, החברה נרכשה על ידי על ידי תאגיד ״שרה לי״, והחלה לייצר מדים עבור כל קבוצות ה-NBA במהלך שנות ה-90 ועבור חלק מקבוצות ה-NFL במהלך שנות ה-70 עד שנות ה-90, הן למטרות משחקים במגרש והן למטרות מיתוג וקמעונאות.

משנת 2008, היתה חברת צ׳מפיון אמונה על מדי הספורט של קבוצת הפרמיירליג, וויגאן אתלטיק, נבחרת ויילס והחולצה של קבוצת הכדורסל היוונית, ושל קבוצת פלקנסטרו קאנטו האיטלקית, על מדי הכדורגל של קבוצת נוטרדאם ועוד. 


כיום, נתפס צ׳מפיון כמותג אופנת ספורט מבוקש, עם ערימות של סטייל ועם איכות חסרת פשרות. 


תהילת עולם לכלב סנופי: ההיסטוריה של PEANUTS


באוקטובר 1950, צ'ארלס מ. שולץ הציג סדרת קומיקס חדשה בשם PEANUTS עם גיבור עגול ראש יוצא דופן, "צ'רלי בראון". עד מהרה, הקוראים למדו להכיר ולאהוב חבורה שלמה של דמויות צעירות בלתי נשכחות: לינוס הפילוסופי ואחותו הגדולה, לוסי; שרדר נגן הפסנתר; סאלי חובבת תשומת לב; החברים פרנקלין, פטי מנטה, מרסי, פיגפן וענן האבק המפורסם שלו. אבל אף אחד לא גנב את ההצגה כמו סנופי, כלב הביגל הכי קול על הפלנטה. מהתחלה שקטה בשבעה עיתונים בארה"ב בלבד, PEAUTS הפכה לא רק לסדרת הקומיקס האהובה ביותר בהיסטוריה, אלא לתופעה עולמית אמיתית.

כיום PEANUTS מוצגת באלפי אתרים ועיתונים ברחבי העולם; בספיישלים קלאסיים ובסדרות הסטרימינג החדשות "סנופי בחלל" ו"המופע של סנופי"; באפליקציות לנייד, הפקות במה, סרטים עלילתיים וספרים. PEANUTS היוו השראה לאטרקציות בפארקי שעשועים, פרויקטים של אמנות ציבורית, וסוגים שונים של מוצרי צריכה, החל ממותגים של חמאת בוטנים ועד ליצרני פופקורן. בשנת 2018, Peanuts Worldwide שיתפה פעולה עם נאס"א בהסכם חוק חלל רב שנתי, שנועד לעורר תשוקה לחקר חלל, מדע וטכנולוגיה בקרב הדור הבא של התלמידים. בקיצור, מדובר בסדרת קומיקס שהתיאור ״איקונית״ הוא אנדרסטייטמנט מבחינתה.

כשאייקון הקומיקס פגש את יצרנית הספורט האייקונית

למי שלא שם לב, אופנת הספורט האמריקאית עברה לפרונט בשנתיים האחרונות, במיוחד עם העלייה המטאורית של סגנון ה״סטריט וור״. ומי מתאים יותר לעמוד מול הגל הנוכחי של אופנת ספורט אמריקאית מאשר צ'רלי בראון - אייקון אופנה בפני עצמו? העונה, נראה הלוגו הזה, שנוצר במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך בין  Champion לטוד סניידר, על שעוני הטימקס הפופולריים של המעצב, שנכבשו על ידי צ׳רלי בראון, סנופי ושאר צוות ה-"Peanuts". כמו כן, החבורה המצוירת מופיעה על קפוצ'ונים ספורטיביים בסגנון רטרו, חולצות טי שירט לנשים עם שרוולים קצרים וארוכים  ועוד. כל הפריטים האלו מתאפיינים בטאצ׳ של נוסטלגיה המיועד למבוגרים, וזה בדיוק מה שהיינו מצפים מאוצר/יוצר כמו סניידר.

אילו פריטים מקולקציית שיתוף הפעולה CHAMPION X PEANUTS תמצאו באתר?


אתר אינטר ג׳ינס המחודש, שאולי אתם מכירים יותר כ- NYOU מציע שלל פריטי לבוש והנעלה קז׳ואל, כאשר חלקם הגדול באוריינטציה ספורטיבית, וביניהם גם טי שירטס לגברים ולנשים, ג׳ינסים של מותגי דנים נחשבים כמו פפה ג׳ינס וריפליי, סווטשירטים וקפוצ׳ונים ועוד.

בין חולצות הטי שירט גברים מותגים, תוכלו למצוא כמובן גם טי שירטס איכותיות של CHAMPION. 


מקולקציית שיתוף הפעולה של CHAMPION X PEANUTS, תוכלו למצוא שני דגמים של חולצות טי, האחד בשחור והשני בלבן. מעבר לעיצוב יוצא הדופן, שכבר נדבר עליו, מה שמיוחד בשני הדגמים האלו הוא ששניהם יוניסקס. כן, שמעתם נכון. ניתן לחלוק את החולצות עם בן/בת הזוג ובכך להרוויח פעמיים - גם חולצה סופר שווה וגם חיסכון בקנייה של טי שירטים לארון הבגדים הביתי שלכם. 

הטי שירט השחורה מגיעה עם הדפס גדול אך מינימליסטי של הכלב סנופי, ומתחתיו הלוגו של champion. לגברים, היא תתאים עם מכנסי ג׳ינס וג׳קט בומבר בחורף, ובקיץ עם מכנסיים קצרים בגזרת דגמ״ח או בגזרה ספורטיבית ועם סניקרס כמובן. לנשים, בקיץ תשתלב מעולה עם טייץ בגזרת בייקר, כובע מצחיה, פאוץ׳ וסנדלים צ׳אנקי. בחורף, אפשר לשלב את הטי שירט עם ג׳ינס וג׳קט ספורטיבי או אפילו עם בלייזר מחויט, ש״ישבור״ את הקלילות הספורטיביות ויוסיף טאץ׳ של תחכום. 


הטי שירט הלבנה מהקולקציה של CHAMPION X PEANUTS מגיעה עם הדפס גדול של הכלב סנופי, נשען על ה-C הגדולה של הלוגו האיקוני של צ׳מפיון, ומתחת לאיור הזה נפרש הכיתוב של הלוגו של צ׳מפיון, כפי שאנחנו מכירים אותו. 


לגברים, הטי שירט הזו תתאים עם מכנסיים שחורים וג׳קט ג׳ינס. בימי החורף הקרים יותר, נסו לשלב גם סווטשירט קפוצ׳ון עם רוכסן, פתוח מעל הטי שירט, ומעל לבשו ג׳קט אוברסייז, כשהקפוצ׳ון מבצבץ מאחור.

לנשים, אפשר לשלב את חולצת הטי בשלל דרכים. היא תעבוד נהדר עם ג׳ינס בגזרה ישרה ומעיל עור או בלייזר עור שחור, וגם בהרכב ספורטיבי יותר כמו עם טייץ וג׳קט בומבר.

Read more

מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים - Inter Jeans

מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים

לחולצות טי מאז ומתמיד היה מקום של כבוד במלתחה הגברית, והן נחשבות לפריטי מפתח שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיהן. נכון שכיום לגיטימי להופיע במקום העבודה עם טי שירט וג׳ינס, אבל יש לנו כמה רעיונות מעולים איך...

לקרוא עוד
שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט - Inter Jeans

שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט

זה התחיל מג׳ינס בויפרנד, ולאט לאט גלש לפריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית המחויטת - בלייזר, חולצה המכופתרת הלבנה, מכנסיים מחויטים גבריים על שלל גזרותיהם, וסטים וגם נעלי המוקסינים, הלאופרס. כך תרכיבו לוק...

לקרוא עוד