דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טי שירט, ג׳ינס ותיק צד לנשים: 7 לוקים בייסיק משודרגים

טי שירט, ג׳ינס ותיק צד לנשים: 7 לוקים בייסיק משודרגים - Inter Jeans

טי שירט, ג׳ינס ותיק צד לנשים: 7 לוקים בייסיק משודרגים

בשורה התחתונה - אין על ג׳ינס וטי שירט. אבל מה אם בא לנו לוק קצת יותר רציני, ולא מתחשק לוותר על פריטי בייסיק? השילוב ביניהם יכול ליצור לוקים מנצחים. רעיונות לאאוטפיטים שמחברים בין כל העולמות

לא רק שבואה של העונה החמה גורם לנו תמיד לרצות קצת להקליל, לחזור לבייסיק ולא להתאמץ יותר מדי עם פריטי הלבוש שאנחנו בוחרות, מה גם שהטרנד המסתמן בעולם האופנה הוא - נון-טרנד, כלומר בכל העולם מתחילים לחתור לכיוון הבסיסי, הקז׳ואלי והבלתי מתאמץ, ואין דבר משמח יותר בהקשר זה. טי שירט לנשים, ג׳ינס טוב ואולי איזה תיק שיקי לשדרוג הבייסיק, הם תמיד רעיון טוב והם תמיד באים בטוב. בכל פעם כש״אין לכן מה ללבוש״, פריטי הבייסיק, בהנחה שאלו איכותיים, יתגייסו לעזרתכן ויוציאו אתכן הכי טוב שאפשר. ובכל זאת, אם מתחשק קצת לגוון ולהוסיף עוד טאצ׳, עוד טוויסט או עניין ללוקים הבייסיק, זה הרי התפקיד שלנו - הנה כמה רעיונות לאיך לשדרג את הלוק הבסיסי. 


מעבר לטי שירט ולג׳ינס: לוקים אביביים של בייסיק משודרג


אין כמו לחבר פריטי בייסיק, יחד עם פריטי לבוש או הנעלה מעט משודרגים יותר. התוצאה תמיד תהיה מתוחכמת, שיקית וגם נוחה, כיפית ובלתי מתאמצת. הנה כמה רעיונות שיתאימו ממש לעכשיו:

1 טי שירט לבנה עם מכנסי פשתן בז׳


אחד הלוקים היותר נעימים, יותר קלילים, כיפים ונוחים, המסתמנים גם כשיא הטרנד לעונה הנוכחית. אז זה הולך ככה: טי שירט לבנה בייסיק, בגזרה בינונית, כלומר לא צמודה אך גם לא אוברסייז, יחד עם מכנסי פשתן בגוון בהיר ובמראה טבעי, כמו בז׳, חום בהיר או שמנת. הלוק הזה הכי יתאים עם כפכפי עוראו סנדלים שטוחים או עם עקב נמוך, או כפכפי מיול סגורים מלפנים ופתוחים מאחור. לוק שכולו קלילות. באתר תמצאו מכנסי פשתן של המותג ריפליי, שהם מושלמים למשימה - הם בגזרה ישרה ומעט רחבה, ו״ייפלו״ בדיוק כמו שצריך על האגן והמותניים.

2 ג׳ינס קצר עם מכופתרת לבנה

עוד פריט בייסיק שאי אפשר להתקיים בלעדיו החל מהעונה הזו, הוא ג׳ינס קצר. נכון, מדובר בבגד שהוא הכי קז׳ואל שיש, אבל יש בהחלט דרך לשדרג אותו ומעט ״לשבור״ את הבסיסיות והשגרתיות שלו. שילוב של חולצה לבנה מכופתרת איכותית, הוא סוג של קלאסיקה יחד עם ג׳ינס, קצר או ארוך. את שולי החולצה מוטב לתחוב למכנסיים בקלילות וכמובן לא לכפתר אותה עד הצוואר, אלא להשאיר מעט אוויר לנשימה. תוספת של כמה שרשראות זהב נאות תבוא כאן ממש טוב. כפכפי עור או סנדלים מחומר במראה טבעי ותיק קש גדול ישלימו את הלוק הנצחי הזה, שמתאים בול לאביב. 


3 טי שירט לבנה עם מכנסיים מחויטים שחורים וסניקרס


לוק משודרג המבוסס על טי שירט, שיתאים בהחלט גם לצאת לעבודה איתו: טי שירט לבנה קלאסית, בגזרה יחסית קרובה לגוף, יחד עם מכנסיים מחויטים שחורים בגזרת ווייד לג טרנדית. את הלוק הזה אפשר לחבר לנעלי סניקרס במראה מעודן, או לנעלי עור שחורות עם חרטום מחודד, ליצירת מראה מעט יותר רציני. תוספת של שרשרת זהב בסגנון גורמט, תשדרג פה משמעותית.

4 טי שירט וג׳ינס עם אקססוריז שעושים את ההבדל


אחרי הכל, אין ולא יהיה על טי שירט וג׳ינס. למען האמת, אין שום סיבה שלא תלבשו את הצירוף הקדוש בכל עת, כל עוד מדובר בזוג ג׳ינס עמידים ומחמיאים, בגזרה קלאסית ובטי שירט שעונה על אותן הדרישות גם היא. מדובר בלוק בסיסי שיכול לשמש ממש כמו קנבס ריק, שתקשטו ותוסיפו לו תוכן באמצעות אקססוריז. לדוגמא תיק צד לנשים שיש בו סטייל ופרסטיג׳, נעלי עקב, תכשיט שווה כמו שרשרת או עגילים, וכמובן - משקפי שמש מסוגננים. כל אביזר כזה יכול לעשות הבדל גדול. אם תוסיפו למשוואה גם תסרוקת מושקעת ואיפור מסודר - אין פה איך לטעות. 


5 גופיית בייסיק עם מכנסי סאטן


שילוב קיצי-אביבי טרנדי ונוח - גופיית בייסיק לבנה ומכנסי סאטן רחבים באיזה צבע שתרצו. זה יכול להיות שחור וזה יכול להיות ירוק עז (צבע סופר טרנדי כרגע). ללוק הכיפי הזה, הוסיפו כפכפים צ׳אנקיים בצבע שיאזן את המכנסיים. כלומר, אם המכנסיים בצבע ניטרלי, תוכלו להעז עם צבע הכפכפים, אך אם בחרתן בצבע אמיץ יותר למכנסיים, הרגיעו עם הכפכפים. קוקו נמוך מסודר, משקפי שמש שחורים וזהו, שלכן.

6 ג׳ינס ארוך קלאסי עם מכופתרת ונעלי מיול


עוד הצעה ללוק קלאסי, המבוסס על ג׳ינס טוב. עם הלוק הזה תוכלו לצאת בערב או ללכת לעבודה, הוא לא ישפוט אתכן והוא תמיד יהיה נכון. הרעיון הוא לקחת ג׳ינס קלאסי, בגזרה ישרה, ולהוסיף לו חולצה מכופתרת ששוליה מוכנסים בתוך המכנסיים. אם החולצה בצבע חלק, תוכלו להוסיף גם אקססוריז כמו שרשראות וכדומה, ואילו אם החולצה היא עם דוגמא, הסתפקו בחגורת עור נאה שתבליט את קו המותן. נעלי מיול או נעלי עקב ישלימו את ההופעה היטב.

7 טי שירט מודפסת עם מכנסי עור קצרים


לוק קולי במיוחד, עם ניחוח רוקנרולי בועט. שילוב של חולצת טי מודפסת, רצוי עם הדפס של להקת רוק, יחד עם מכנסיים קצרים מחומר מבריק דמוי עור. באתר תמצאו שלל  טי שירטס של ריפליי עם הדפסי להקות בסגנון ניינטיז אדג׳י שיתאימו בדיוק למטרה הזו. הנעליים שיתאימו כאן הם נעלי סניקרס לבנות או סנדלים צ׳אנקיים בשחור. תיק במראה ספורטיבי כמו תיק פאוצ׳ או תיק צד אוברסייז, שיער פזור ומשוחרר ואיפור במראה טבעי, ישלימו את הלוק הקולי הזה.

הפריטים המתוארים בכתבה מחכים לכן באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU.

Read more

מאמן קעקועים למותג טי שירטס וחולצות פולו לגברים: סיפורו של אד הארדי - Inter Jeans

מאמן קעקועים למותג טי שירטס וחולצות פולו לגברים: סיפורו של אד הארדי

המקעקע הנועז, שנודע בסגנון הייחודי של העיצובים שלו, שתמיד קורצים אל עבר האמנות היפנית, עשה זאת בגדול גם בתחום האופנה. כיום תוכלו למצוא חולצות טי ופולו גבריות באתר, כאשר לכל אחת מהם פרט מסוגנן ייחוד...

לקרוא עוד
מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture - Inter Jeans

מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture

המותג האמריקאי שצמח בסוף שנות ה-90 בלוס אנג׳לס, הפך מהר מאוד לאיקוני, במיוחד הודות לחליפות הטרנינג הקטיפתיות שזוהו איתו. אחרי שרשימת כוכבות כבר הספיקו להתאהב בו בתחילת המילניום, עכשיו הוא עושה קאמב...

לקרוא עוד