דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי

לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי - Inter Jeans

לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי


המגפיים הפרוותיות הצ׳אנקיות האלה פתאום נראות בכל מקום, והאמת? הן באות לנו ממש טוב בחורף הזה. איך חזר הטרנד ההוא מתחילת המילניום, איך כדאי לאמץ אותו, ואיזו גרסה שלו תמצאו באתר?


אם גם אתן חובבות טרנדים, ומתעדכנות באופן תדיר במה שבא והולך - הקאמבק הזה הוא למתקדמות שביניכן. המגפיים הפרוותיות השמנמנות האלה פתאום נראות בכל מקום, והאמת? הן באות לנו ממש טוב בחורף הזה. זה קצת כמו שמישהו יחליט שללכת עם שמיכת הפוך שלנו ברחוב זה שיא האופנה. במילים אחרות, כל טרנד אופנתי שהוא גם נוח, מחמם, נעים וכייפי - הרי זה משובח, לא ככה?


חלק ממגמת הקאמבק של טרנדים נוספים מהניינטיז ומתחילת המילניום


חדות ההבחנה אולי שמו לב שהמגפיים הפרוותיות האלו, שקשה להוריד מכפות הרגליים במהלך החורף (קשה מנטלית, לא טכנית כמובן), הן חלק ממגמה רחבה יותר שכבר קיבלה שם - Y2K. מדובר בסטייל של סוף הניינטיז ותחילת המילניוםֿ, שבאופן גורף עושה סימנים מובהקים של חזרה לעניינים. זה התחיל בדוקטור מרטינס, המשיך בבלייזרים הקטיפתיים, חצאיות המיני המשובצות נמוכות המותן, ואפילו חליפות הטרנינג הקטיפתיות, שגם עליהן אנחנו מודות מקרב לב, כי אין דבר נעים יותר בימים הקרים. אז גם מגפי הפרווה המדוברות, הן חלק מהסיפור הזה שמחזיר אותנו לימי התום של שנות התשעים, ואת חלקנו אולי מחזיר לרחם בכלל, אבל לא נתקטנן על זה.

אפשר לאהוב אותן, אפשר לסלוד מהן, אבל אי אפשר להתעלם

מגפי הפרווה החורפיות הן מסוג הדברים שאפשר בהחלט להבין את החיבור אליהן - כי כאמור, הן הדבר הכי נוח ונעים, והכי קרוב לנעלי בית שלג׳יט לנעול בחוץ, ואם נעשה איתן את השילובים הנכונים, הן גם יכולות להחמיא (מיד בהמשך הצעות לאאוטפיטים). 


עם זאת, אפשר לגמרי להבין גם את הסלידה הפוטנציאלית של חלק מהפאשניסטות - מאחר והן שמנמנות וניחנות במראה מעט מגושם ומסורבל, אבל הגישה הזו היא אולי פריווילגיה עבור נשים החיות במדינות שהחורף בו הוא רק הצעה.

כך או כך, אי אפשר להתעלם מהמגפיים האלו, ובטח אי אפשר להתעלם מהעובדה שהן חזרו ובגדול, במיוחד כשכל האינסטוש שלנו מפוצץ בפאשניסטות מובילות כמו בלה חדיד, מתפנקות בתוך הצמריריות האלו. 


תוכננו במקור עבור גולשים בחוף המערבי של ארה״ב

מפתיע לגלות שהמגפיים הצמריריות האלו תוכננו במקור בכלל כדי לשמור על החום של כפות הרגליים של הגולשים הקוליים בחוף המערבי של ארה״ב. כנראה זה מה שמסביר, בכל זאת, את הקוליות המסוימת הנלווית לנעילתן. יש משהו משחרר בכיעור הבלתי מתנצל של המגפיים האלה. הם לא מתיימרים להיות יפים, ובמובן הזה, יש בהם אותנטיות מרעננת: בדומה לקרוקס, לנעלי טבע, כפכפי קלוגס השוודים (שגם הם הולכים וחוזרים מאיתנו, לפרקים), והבירקנשטוק שנראה שהם כאן לתמיד. כשחושבים על זה, איך אפשר לסרב לרעיון ולטרנד הזה שמאפשר לנו לנעול נעלי בית מחוץ לבית?  אחרי שדמויות כמו  קאיה גרבר, אירינה שייק ועוד כבר נצפו נועלות את הכיף הזה, בכלל, מי אנחנו שנתווכח?


איך הולכים איתן היום? גרסת המיני של מגפי הפרווה


בכל זאת, דברים קצת השתנו מאז הניינטיז והמילניום, בלי להלחיץ, אבל עברו מאז כבר יותר מעשרים שנה. טרנדים שונים שעשו קאמבק במסגרת ה-Y2K, מקבלים היום אדפטציה עדכנית ומעט שונה מהאופן שהיה נהוג ללבוש אותם בתקופה ההיא. למשל, הטרנד של הדאבל דנים, שהיה בזמנו יותר ״מאצ׳י מאצ׳״, כלומר נהוג היה להתאים את הגוון של החלק התחתון לחלק העליון. אז כך גם מגפי הפרווה, נראות היום קצת שונה מאיך שהיו בזמנו. כיום הן מגיעות בגרסת המיני, כלומר הן קצרות יותר וחושפות קרסול, מה שהופך אותן למחמיאות יותר לגוף, למסורבלות פחות ולכאלה שיוצרות צללית ארוכה יותר. לחילופין, הן מגיעות בגרסה המקורית הגבוהה, אך ננעלות כשהשוליים שלהן מופשלים כלפי מטה, כך שהבטנה הצמרירית נחשפת, מה שלמעשה הופך אותן לנמוכות יותר. עוד שינוי ניכר, הוא תוספת של סוליית פלטפורמה, שגם מגביהה את אלו שנועלות אותן, וגם מבדילה אותן מנעלי בית של ממש, כלומר הופכת אותן למתאימות יותר להליכה ברחוב, מאשר בבית בלבד. 


עם מה מתאים לנעול מגפי פרווה? הצעות לאאוטפיטים

הכי ניינטיז: עם חצאית ג׳ינס קצרה

הלוק שלוקח את הטרנד הזה עד הסוף, והוא בין הפופולריים לשילוב עם מגפי פרווה צ׳אנקיות, הוא עם חצאית מיני מג׳ינס, טופ ניטרלי כמו גופיית סבא לבנה, וג׳קט קצר, במיוחד מעיל עור בגזרת בייקר. באופן זה, הרגליים החשופות מאזנות את הלוק המעט כבד שיכול להתקבל עם המגפיים האלו.

הכי בית שיש: עם טייץ וסווטשירט אוברסייז

הלוק הנוח האולטימטיבי הוא כמובן עם טייץ, שגם הוא יכול לאזן את הסרבול הפוטנציאלי של המגפיים, ועם סווטשירט אוברסייז סופר קולי.


הכי קלאסי: עם ג׳ינס צמוד או בגזרה ישרה


הלוק הזה הוא קלאסיקה של כל הזמנים, וגם הדרך הכי סולידית לאמץ את הטרנד. כמובן מדובר בג׳ינס ישר, ששוליו נכנסים בתוך המגפיים, טי שירט וג׳קט עור או מעיל בסגנון בומבר. אם הלכתן על הגרסה הקצרה של המגפיים, תוכלו לשלב את הלוק עם ג׳ינס באורך ⅞ שמסתיים מעט מעל הקרסול, ובימי החורף לגבות עם גרביים צמריריות את הרווח שנוצר בין המכנסיים למגפיים. 


עכשיו באתר: מגפיים פרוותיות של ריפליי


אם השתכנעתן שעליכן לאמץ את הטרנד המפנק הזה, תמצאו באתר אינטר ג׳ינס מגפיים של ריפליי שבהחלט עונות להגדרה הזו, רק שהפעם הן מגיעות טוויסט רציני - הן כסופות. הטרנד המטאלי גם הוא עושה קאמבק החורף וכך תוכלו למעשה לאמץ שני טרנדים במכה אחת. 

Read more

מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס - Inter Jeans

מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס

אם לפני עשרים שנה, מישהו היה אומר לנו שנעלי הספורט המעט מגושמות, יהפכו להיות שיא האופנה, וינעלו אותן עם כל מערכת לבוש העולה על הדעת, המון, אבל המון גבות היו מורמות בספק עצום. אבל הן כאן בכל הכוח. ר...

לקרוא עוד
הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס - Inter Jeans

הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס

האופנה של סוף הניינטיז ותחילת המילניום עדיין פה בכל הכוח, ובין הטרנדים שהיא מביאה איתה ניצב בראש השילוב של פריטי ג׳ינס - הן בחלק התחתון והן בחלק העליון. כמה דרכים מומלצות ללבוש דנים עם דנים עבור חל...

לקרוא עוד