דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים

קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים - Inter Jeans

קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים

חולצות ג׳ינס, הן פריטי לבוש שגם ההורים שלנו לבשו או עודם לובשים, ואולי אפילו הסבים והסבתות, וגם היום, בשנות האלפיים, הן עדיין רלוונטיות מתמיד. הצעות לשילובים שיקים עם חולצות ג׳ינס, הן במלתחה הנשית והן בגברית 


יש דברים שמאז המצאתם נשארו רלוונטיים עד היום. למשל, חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים, הם פריטי לבוש שגם ההורים שלנו לבשו או עודם לובשים, ואולי אפילו הסבים והסבתות, וגם היום, בשנות האלפיים, הן עדיין רלוונטיות מתמיד. 


הסגנון האמריקאי המשופשף והבועט של בד הדנים בכלל ושל חולצות ג׳ינס בפרט, הוא כזה שמשתלב היטב עם שלל סגנונות אחרים, והוא תמיד מצליח להיראות עדכני ובלתי מתאמץ כאחד. לכן, מומלץ להצטייד בחולצת ג׳ינס אחת לפחות בארון, ובינינו, אם תשקיעו באיכות טובה ובגזרה קלאסית ומחמיאה, במשך שנים לא תצטרכו לדאוג ליותר מזה.

כל הדרכים מובילות לחולצת ג׳ינס

יש שלל דרכים ללבוש חולצות ג׳ינס לנשים, שכן, בד הדנים הוא ניטרלי מאוד, וניתן לשלבו עם כל צבע ועם כל טקסטורה, והוא ״יזרום״. הנה כמה הצעות ללוקים שתמיד יעבדו.

דנים עם דנים


כידוע, הסגנון הזה של הדאבל דנים, כלומר ג׳ינס עם ג׳ינס (חלק עליון וחלק תחתון), הולך וחוזר אלינו כל כמה שנים. נכון, היו תקופות שהוא היה מוקצה ו״ביג נואו נואו״, אבל אלו חלפו כבר מזמן, ועכשיו, עם שובן של הניינטיז הכייפיות אלינו, גם הדאבל דנים חוזר ובגדול. איך עושים את זה היום? אם הלכתן על מכנסי ג׳ינס, רצוי שאחד החלקים - או המכנסיים או החולצה יהיו אוברסייז ומשוחררים. באופן זה יתקבל מראה נונשלנטי ועדכני. להשלמת הלוק, אפשר ללבוש מעל ג׳קט זמש חום, או לחילופין, מעיל עור עם שוליים פרוותיים.

אופציה נוספת של דנים עם דנים, היא לצוות את חולצת הג׳ינס לחתאית ג׳ינס צמודה ומחמיאה. יחד עם מגפי בוקרים טרנדיות יתקבל לוק מדויק לתקופה. 




כג׳קט על טי שירט

אופציה חביבה, נוחה וכיפית ללכת עם חולצת ג׳ינס, במיוחד בעונות המעבר ובימי החורף המאוד לא רציניים כאן - היא פשוט ללבוש את החולצה כג׳קט מעל לג׳ינס וטי שירט, או מכנסיים שחורים מחויטים וטי שירט לבנה. לוק פשוט שתמיד תמיד עובד. 


כג׳קט מעל שמלה


עוד אופציה המשלבת בין הנשי והרומנטי לבין האדג׳י והמחוספס (איך אנחנו אוהבות), היא ללבוש את חולצת הג׳ינס הכחולה מעל לשמלת מיני פרחונית מתנפנפת. גם כאן מגפונים בסטייל בוקרים או אפילו מגפיים בסגנון צבאי, יבואו בול. 


עם מכנסיים לבנים 


שילוב של ג׳ינס כחול ובד לבן, הוא שילוב קלאסי שעושה נעים בעיניים. אפשר ללבוש את חולצת הג׳ינס הנשים רכוסה ומוכנסת היטב בתוך המכנסיים הלבנים הטובים ביותר שיש לכן בארון. יחד עם נעליים בצבע חום או קאמל, יתקבל מראה מאיר עיניים. 


מתחת לסוודר בחורף


אופציה שנעזרת בחולצת הג׳ינס גם בשביל עוד שכבת חימום וגם לתוספת עניין בלוק בסיסי. הרעיון הוא ללבוש את החולצה מתחת לסריג עבה או סוודר של ממש, ולהניח לצווארון הכחול (הבנתן מה עשינו כאן?) לבצבץ מתחת לסוודר - גם מלמעלה, וגם לשולי החולצה לבצבץ מלמטה. עם טייץ ומגפיים גבוהים תקבלו מראה חמים, אלגנטי והכי חשוב - נוח וכיפי.

גם בגזרת הגברים חולצות הג׳ינס תמיד יהיו ותמיד יהיו נכונות 


חולצות ג׳ינס לגברים תמיד זורקות אותנו למחוזות של ג׳יימס דין ואיש המרלבורו המפורסם, שהוא סוג של קאובוי מסוקס. תתפלאו, אבל גם בעידן הזה זה עדיין עובד. חולצת הג׳ינס הגברית תמיד יוצרת לוק מחוספס ומאוד גברי, והיא תמיד רלוונטית. כן, ידוע שגם אבא שלכם לובש כאלה, אין בזה כל רע. הנה כמה רעיונות לאאוטפיטים גבריים עם חולצת ג׳ינס. 


עם ג׳ינס בגזרה צרה

גם פה, באזור הגברי, טרנד הדאבל דנים בהחלט בא לידי ביטוי, ואפשר ואף רצוי ללבוש את חולצת הג׳ינס עם ג׳ינס לגברים. במקרה זה, מומלץ להניח לחולצה להילבש מעל המכנסיים (ולא בתוכם), בנונשלנט שכזה, ועל מנת לאזן את הלוק, וכדי שלא ייראה מרושל, שווה לשקול לצוות את החולצה למכנסי ג׳ינס בגזרה צרה. סניקרס מעור או אפילו נעליים אלגנטיות מעור (אם מדובר ביציאה בערב, למשל), ישלימו את הלוק העל זמני הזה. 


עם מכנסיים מבד בצבע קאמל 


נשארים בסביבה, רק עם לוק מעט יותר אלגנטי, שאפשר להגיע איתו לאירועים קלילים וליציאות קז׳ואל. בינינו, רוב היציאות ומקומות הבילוי במדינת ישראל די עונים להגדרה ״קז׳ואל״ ולא יגרשו אתכם משום מקום בערך. בכל מקרה, הרעיון הוא ללבוש את חולצת הג׳ינס הכחולה (בכל גוון שאתם אוהבים), עם מכנסיים בגזרה ישרה או צרה, בצבע קאמל. השילוב של כחול עם החום המדברי הבהיר הזה, יוצא יפה ונכון תמיד. תוספת של נעליים בצבע חום תבוא כאן בול. 


בעונות המעבר - עם מכנסי ברמודה


לוק קליל וכיפי, שיתאים מאוד לעונות הסתיו והאביב בישראל, הוא השילוב של מכנסי ברמודה, בצבע בז׳, חום או אפור בהיר, יחד עם חולצת ג׳ינס. על מנת לדייק את הקו הנונשלנטי, מומלץ לקפל מעט את שולי השרוולים של החולצה. מבחינת הנעליים, מוקסינים מזמש חום יתאימו כאן, אבל גם נעלי סניקרס מעודנות ואפילו כפכפי עור. 


כג׳קט מעל טי שירט

עוד אופציה שתמיד תמיד תעבוד עם חולצת ג׳ינס, היא לעשות בה שימוש בג׳קט לכל דבר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ללבוש אותה מעל טי שירט לבנה ומכנסיים שחורים בגזרה ישרה, או מכנסי בד עבים בצבע בז׳ או חום כהה. כך או כך, מדובר בקלאסיקה שתמיד יהיה כיף לשלוף מהארון, והיא לעולם לא תאכזב אתכם. 


באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתם יותר כ- NYOU, תוכלו למצוא שלל פריטי דנים שווים, של ריפליי, של פפה ג׳ינס ועוד. נתראה!

Read more

רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה - Inter Jeans

רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה

חולצות שמתנוסס על חזיתן הדפס של להקות גראנג׳ כמו נירוונה, GUNS N' ROSES ועוד, הן חלק מסטייל שמקורו בשנות התשעים, אבל נראה כי כבר שלושים שנה הן לא הולכות לשום מקום. איך לאמץ את הטרנד בימינו? איך שלא...

לקרוא עוד
תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״ - Inter Jeans

תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״

כל סיטואציה בחיינו מצריכה סוג תיק שונה - תיק ייצוגי ופרקטי לעבודה, תיק קולי וניטרלי לסידורים ולפנאי ותיק ״גלאם״ יותר לערב. כך תתאימו את סוג התיק לסיטואציה וללוק הו תיקים תיקים… מי אנחנו בלעדיכם? אי...

לקרוא עוד