דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה

רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה - Inter Jeans

רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה

חולצות שמתנוסס על חזיתן הדפס של להקות גראנג׳ כמו נירוונה, GUNS N' ROSES ועוד, הן חלק מסטייל שמקורו בשנות התשעים, אבל נראה כי כבר שלושים שנה הן לא הולכות לשום מקום. איך לאמץ את הטרנד בימינו?


איך שלא נסובב את זה, הניינטיז שוב כאן, והפעם בכל הכוח. אבל למרות שחולצות טי שירט לנשים ולגברים כאחד הן תמיד באופנה, אלו שמתנוסס על חזיתן הדפס של להקות גראנג׳ כמו נירוונה, GUNS N' ROSES ועוד, הן קלאסיקה שמקורה בשנות התשעים. כיאה לקלאסיקה, הטי שירטס האלו הן תמיד תמיד באופנה, ונראה כי כבר שלושים שנה הן לא הולכות לשום מקום. עם זאת, עבור אלו שישנו עד עכשיו, נזכיר כי טרנדים שונים של סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, הם חזקים כעת יותר מתמיד, כך שהחולצות האלה עוד יותר נכונות כרגע. מה גם שהן יושבות הכי טוב על ג׳ינס ונעליים צבאיות סטייל דוקטור מרטינס, כך שאפשר להשלים את הטוטאל לוק של הניינטיז בהחלט. 


הטרנד שהתחיל עוד לפני הניינטיז עם להקות רוקנרול


למעשה, להקות רוקנ'רול כמו הרולינג סטונס (שירים יד מי שמעולם לא היה לו טי שירט או סווטשירט עם הלוגו שלהם), שעוד היו כאן לפני הניינטיז, התחילו את הטרנד הבועט הזה, שכלל למעשה את כל הסטייל שאפיין להקות - מעילי אופנוענים, ג'ינסים קרועים, ומגפי בוקרים, שבזמנו הפכו למדים החדשים של בגדי הרחוב, ומותגים כמו Fear of God, Midnight Studios ו-Homme Boy הקימו לתחייה את המראה האייקוני (שלא לומר הטראשי) של פרברי בריטניה וארה״ב. אבל בכל זאת, התקדמנו קצת והלוקים האלו לא משועתקים אחד לאחד, אלא שהאבולוציה האחרונה שלהם, באה לידי ביטוי בסגנון ה״סטריט וור״.  


תופעת לוואי אחת שקצת עושה לנו קוואטצ׳ בלב, בהקשר של להקות וינטג׳ שהיו פעם נכס צאן ברזל, היא שהפרינטים שלהן הפכו לסוג של אקססורי אופנתי, אולי בלי שבעליהם באמת יודעים או מכירים את הלהקות או את המוסיקה שלהן. בלי להישמע בומריות מדי, להרבה מהמאמצות והמאמצים של הטרנד, מספיק לראות את ריהאנה, הקרדשיאנס וקניה, הולכים עם טי שירטס של להקות וינטג' כדי לרכוש גם לעצמם אחת.  


רבים מסתערים על חולצות טי של מטאליקה, נירוונה ו-Guns 'N' Roses, של רשתות ענק כמו H&M במקום ללכת להופעות, לבקר בחנויות וינטג' או להיכנס לגוגל ולחקור ולהבין מי היא הלהקה הזו, ששמה מתנוסס להם על חזית הבגד שלהם. 


אופנת הגראנג׳ כאן כדי להישאר


האמת שהקטע הזה לא מסתכם רק בטי שירטס של להקות גראנג׳, אלא בסטייל שלם של התקופה, שבגרסה כזו או אחרת, הוא תמיד רלוונטי. לא חייבים להשתעבד לסגנון טוטאלי הכולל סקייטבורד, קעקועים או ג'ינס קרועים. אם מלכתחילה אתן בקטע של הסטייל הזה, ורוציות להחזיק בו קרוב קרוב, לכו על זה (זה לגמרי לג׳יט), אבל אם בא לכם קצת לעדכן אותו, כדאי להכיר את הגרסאות העדכניות שלו. 


איך ללבוש טי שירטס עם פרינטים של להקות? הצעות לאאוטפיטים חורפיים 


לא רק בטוטאל לוק של גראנג׳, אלא שיש דרכים נוספות לאמץ את הסטייל הזה, ולהוסיף לו טאץ׳ עדכני יותר. נעדכן בהזדמנות זו שתוכלו למצוא באתר שלל חולצות של ריפליי, שעונות להגדרה במדויק, ובלי קשר, האיכות הגבוהה שלהן הופכת אותן לכלאו שיחזיקו מעמד במשך שנים. השקעה לטווח ארוך, מה שנקרא. 


הכי חורף 2023: עם ג׳ינס לבן ובלייזר עור


כשהקלאסיקה פוגשת את הטרנד: הנה הצעה ללוק שלוקח את הקלאסיקה הישר לימינו אנו. מדובר באאוטפיט שיכול ללוות אתכן בכל סיטואציה, החל מיום שוטטות בעיר, קפה עם חברות, ואפילו למשרד או ליציאה קז׳ואלית בערב. אי אפשר לטעות פה. אז הרעיון הוא כזה: טי שירט שחורה משופשפת עם פרינט להקות גראנג׳ או רוקנרול היא הבסיס. עכשיו, במקום הג׳ינס הצמוד עם הקרעים, נבחר בג׳ינס לבן או בצבע שמנת, בגזרת ווייד לג טרנדית, נוסיף חגורת עור שחורה. את ג׳קט העור האלמותי בגזרת בייקר, יחליף כאן בלייזר עור בצבע שחור (גם דמוי עור יעבוד היטב כמובן) בגזרה מחויטת. נעליים: אם מדובר ביציאה בערב או לוק למשרד, יתאימו פה מגפונים שחורים באיזה סגנון שתבחרו. אם מדובר בקז׳ואל, סניקרס לבנות, או לבנות בשילוב עם נגיעות צבע, יהיו המתאימות ביותר. משקפי שמש, מבט שכולו אטיטיוד ויצאתן לדרך. 


שילוב בין אדג׳י לאלגנט: טי שירט להקות עם חצאית מיני ועקבים


שמישהו יאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות לשלב בין ״פנסי״ לקז׳ואל. שילוב של פריטים בסגנונות שונים, בהנחה שעושים אותו נכון, עשוי לייצר לנו לוקים מתוחכמים ושיקיים שאין דברים כאלה. אז הרעיון הוא כזה: לוק יציאה אולטימטיבי שתמיד יהיה רלוונטי. טי שירט עם פרינט להקה בועט, יחד עם חצאית מיני צמודה בגזרה גבוהה או בינונית (גזרה נמוכה פחות תתאים פה), ונעלי עקב מחודדות. לתוספת גלאם אפשר ורצוי להוסיף פה שרשרת סטייטמנט בסגנון גורמט, אבל בעיצוב מינימליסטי של חוליות בלבד, שלא יעמיס על הפרינט. שיער אסוף, אודם אדום ויש לכן את זה. בחורף, ניתן להוסיף בלייזר שחור מחויט מעל ולקבל עוד קונטרסט מעניין וחכם בין סגנונות.

מכנסי עור במקום ג׳קט עור: לוק רונקנרול - גרסה עדכנית

עוד אופציה ללוק שיכול לעבוד גם לבוקר וגם לערב, היא ללבוש חולצת טי שחורה עם הדפס של להקה, ולצוות לה מכנסי עור בגזרה ישרה וגבוהה. להשלמת הלוק, בלייזר שחור (כבר מובן שחובה שיהיה אחד כזה בארון, כן?), ונעלי סניקרס אם מדובר בלוק קז׳ואל, ועקבים אם מדובר בלוק יותר ״לבוש״. להשלמת הלוק, חגורת עור שחורה תמיד תוסיף עניין וגם תדגיש את מה שצריך, אז מומלץ שלא לוותר עליה. 

Read more

כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד

לנו בישראל, יש מן קטע כזה, אנחנו אוהבות להתלבש. אוהבות מאוד אפילו. עם זאת, אנחנו לא אוהבות להראות מתאמצות. כאן בדיוק נחלצים לעזרתנו הכובעים. הצעות ללוקים חורפיים עם כובעלנו בישראל, יש מן קטע כזה, א...

לקרוא עוד
קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים - Inter Jeans

קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים

חולצות ג׳ינס, הן פריטי לבוש שגם ההורים שלנו לבשו או עודם לובשים, ואולי אפילו הסבים והסבתות, וגם היום, בשנות האלפיים, הן עדיין רלוונטיות מתמיד. הצעות לשילובים שיקים עם חולצות ג׳ינס, הן במלתחה הנשית ...

לקרוא עוד