דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך

Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך - Inter Jeans

Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך

גברים, סליחה, אנחנו יודעים שגנבנו לכם את הלוק – אבל אתם חייבים להודות שווסט זה אחד הדברים הכי יוניסקסים שקיימים בעולם היוניסקסי שלנו, אנד ווי לייק איט ורי מאצ'! ליידיז, הצטרפו אלינו למסע בעקבות הטרנד העולה.


ה-IT GIRLS מחבקות חזק

קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד (אפילו שאנחנו כבר לא סומכים על מה שיש לך לומר יא הייטרית) אימצו את לוק הווסט באהבה גדולה, ואליהן הצטרפו – ובצדק – אינספור פאשניסטיות מכל העולם, מקופנהגן ועד למילאנו וניו יורק. מה שנחשב עד לפני כך וכך שנים לפריט גברי מובהק, הזדחל למלתחה הנשית בקלילות ובאלגנטיות, ואי אפשר להאשים אותו. 

הווסט הוא אחד הפריטים הוורסטיליים ביותר שיש, הכי מרימים את הלוק ואפילו – נעז לרגע לומר – לאחד הפריטים הבסיסיים שיש בארונה של כל מי שאוהבת לחגוג אופנה וליהנות מפריטים מחויטים באווירה מינימליסטית וסופר שיק. כך תעשי את זה נכון.

היי סקול גירל: עם מכופתרת וחצאית מיני

היי סקול בניו יורק פוגש את נערת הפאנק! אחת הדרכים הקלאסיות לשלב וסט במלתחה זה עם חולצה לבנה מכופתרת מתחת, עניבה (כן) וחצאית מיני קפלים-פליסה. הכי מתוחכם שיש והכי גוסיפ גירל גרסת חורף 2024. כדי לא להגזים את הלוק יותר מדי, העדיפי לבחור בגווני אפור-שחור עדינים.

הלוק המופרע: גווני ניאון נועזים

אם כבר – אז הכי כבר! למרות שווסטים הם חלומם הרטוב של חובבי הסגנון המינימליסטי, הם לא תמיד חייבים להיות בגוונים ניטרליים. בחירה בגוונים רוויים, נועזים, צבעוניים ובועטים זו דרך נהדרת להפוך כל הליכה ברחוב למצעד של אופנה וכיף. להשלמת הלוק, בחרי בחלק תחתון באותו הצבע.

לסתיו המושלם: וסט פאפר סופר קוזי

בנות, עצרו הכל, נמצא הלוק המושלם! וסט פאפר נוח ונעים בטירוף שעושה הרגשה של אירופה, שאפשר לשלב עם סווטשרט כיפי וג'ינס בגזרה ישרה, או עם טייץ ספורטיבי וטישרט תואמת. מוסיפות כובע באקט הורס, תיק ביד ימין ואנחנו מוכנות לכבוש את העולם. 

רוקנרול: וסט עור אוברסייז לאווירת נוח לי במקסימום

אין לוק שאומר יותר רוקנרול מאשר וסט עור אוברסייז שנשאר פתוח, ומתחתיו חולצה גדולה וג'ינס בגזרה משוחררת. הכי גדול ורחב ורחוק מהגוף, ועדיין הכי נשי וסקסי שיש. יש משהו בשילוב בין העור (גם דמוי עור הולך ואפילו עדיף) לבין כל הסגנון הרחב והנוח שהופך את הלוק הזה לקז'ואל והכי רוקנרול! 

הלוק המחויט: כבוד לווסט בצורתו המקורית

הווסט הקלאסי הזה הוא דוגמא מעולה לכך שלפעמים לא צריך יותר מדי כדי להיראות הכי וואו שיש. לא צריך להוסיף יותר מדי אקססוריז מסביב, לא צריך לשבור את הראש במחשבות על שילובים מתאימים והכי כיף ללבוש אותו עם מכנסיים באותו גוון בדיוק, למראה הכי קלאסי, ניטרלי ואלגנטי שיש. 

וכשהקיץ מגיע: וסט בלי כלום מתחת

זה לא רק כי אנחנו דואגים לכם שלא תמותו מחום בשמש הישראלית של הקיץ, אלא גם כי זו אחת הדרכים הכי שיקיות וסקסיות ללבוש וסט. ככה, איך שהטבע התכוון, עם מכנסיים מחויטים לסגנון לבוש פרופשיונל או עם מכנסי פשתן ללוק קז'ואל. אפשר לגמרי גם לשלב את הווסט הזה עם שורטס רחבים או ברמודה עם חגורה וסניקרס. פרפקטו!

בחורף: אפודה זה גם סוג של וסט

קר לנו בחורף? בטח. אנחנו רוצים להיראות סופר שיק בכל מזג אוויר? ברור. מה עושים? אפודה לובשים! וזה גם חרוז!

ללבוש שכבות זה הכי צו השעה האופנתי, ובחירה באפודה כשכבת ביניים, כשמתחתיה סריג דק ומעליה בלייזר זה שילוב שאנחנו מוכנים להתעורר בשבילו כל בוקר. אפשר ללכת גם על אפודה מעל שמלה, ולא רק שזה עושה סילואט יפהפה – זה הכי שיק והכי מחמם שיש. 

Read more

למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים? - Inter Jeans

למה כובע: איך הכובעים של ניו ארה כבשו את העולם ואיך זה שהם תמיד רלוונטיים?

אם אתם אוהבים כובעי בייסבול – אתם אוהבים את ניו ארה, ואם אתם אוהבים ספורט בכלל ואת הפוטבול האמריקאי בפרט – אתם לא סתם אוהבים את ניו ארה, יש מצב שאתם אפילו קצת מעריצים את הכובע שהפך לסמל סטטוס. איך...

לקרוא עוד
דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס - Inter Jeans

דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס

לוגואים ענקיים – Out! גזרות נקיות ומינימליסטיות – Very much in! גבירותינו ורבותינו, הכירו את טרנד היוקרה השקטה. מה זה אומר? איך עושים את זה נכון? ואיזה פיסים מהאתר שלנו אתם פשוט חייבים כדי ליישם את...

לקרוא עוד