דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות

גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות - Inter Jeans

גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות

בשנים האחרונות, מסתמן קאמבק בולט של חולצות טי עם הדפסי להקות רוק. החולצות האייקוניות הללו, המעוטרות בלוגואים ובתמונות של להקות ואומנים בועטים, הפכו להצהרה אופנתית של ממש

כן, אנחנו יודעות, עדיין לא הצלחנו להירגע מההופעה של גאנז אנד רוזס, אז בואו נדבר על הטרנד שנותן לנו את כל הלגיטימציה להמשיך בשלנו. בשנים האחרונות, מסתמן קאמבק בולט של טי שירט לנשים עם הדפסי להקות. החולצות האייקוניות הללו, המעוטרות בלוגואים ובתמונות של להקות רוק ואומנים בועטים, הפכו להצהרה אופנתית ולדרך של אנשים להפגין את העדפותיהם המוזיקליות. עם הקסם הוינטג'י והסטייל הרטרואי שלהן, הטי שירטס האלה מציעות סגנון ייחודי ואקספרסיבי, שלוכד את רוח התקופה ההיא בקטע נוסטלגי מעורר געגועים. 


מה הביא להתעוררות המחודשת של חולצות הטי המודפסות? 


את העניין המחודש בחולצות טי עם הדפסי להקות, ניתן לייחס למספר גורמים. ראשית, האקלים האופנתי הנוכחי חובק תחושה של אינדיבידואליות וביטוי אישי. חולצות עם הדפסי להקות, מאפשרות ללובשים להפגין את הטעם המוזיקלי והפאנדום שלהם, וליצור חיבור עם אנשים שהסגנון הזה מדבר אליהם. אנשים כמוהם. בנוסף, גם לטרנד הרטרו יש כאן השפעה משמעותית, שכן האופנה עוברת כל הזמן דרך תקופות שונות, הולכת וחוזרת אליהן. האסתטיקה הווינטג'ית והנוסטלגיה שנקשרות בחולצות הטי האלו, עם ההדפסים הרוקיסטיים, מצליחות למשוך הן חובבי מוזיקה אמיתיים, והן פאשניסטות שמחפשות אחר לוק ייחודי ובועט. 


תהליך נוסף שהחזיר את החולצות הסופר קוליות האלו אל חיינו, הוא כמובן עניין ה-Y2K - הקאמבק של אופנת סוף הניינטיז ותחילת המילניום. להקות גראנג׳ כמו גאנס ועוד, היו בשיאן בניינטיז, וזה רק עוד תירוץ לחזור לאופנה הקולית והקשוחה שהיתה נהוגה בימים ההם. 


איך ללבוש את חולצות הטי עם הדפסי הלהקות? הצעות לשילובים בסטייל


אז נפתח בכך שלא משנה אם מדובר בטי שירט עם הדפס או בלי הדפס, דווקא כאשר אתן ניגשות לבחור פריטי בייסיק מסוג זה, האיכות פה קריטית, הרי שמדובר בבגד חרישה, שיש לכן אינטרס לכך שיישאר בטוב גם לאחר מיליון שימושים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל חולצות טי שירט מותגים לנשים שבדיוק עונות להגדרה. שמות כמו ריפליי, פפה ג׳ינס וג׳וסי קוטור מככבים אצלנו בקטגוריה הזו, וכולם יודעים לספק את הסחורה, תרתי משמע.

היופי החולצות הטי המודפסות, בדיוק כמו אחיותיהן החלקות - הן סופר ורסטיליות ואפשר לשלב אותן באינספור לוקים וסגנונות. עם זאת, בניגוד לחולצות הבייסיק החלקות, כאן גם יש טוויסט ואמירה, שיחד יכולים לשדרג את הלוק והסטייל פלאים.

הנה כמה רעיונות לשילובים מעניינים ושיקיים:


עם ג׳ינס וסניקרס: קז׳ואל אבל מהסוג הקלאסי, שתמיד עובד

מדובר בקלאסיקה: טי שירט עם הדפס לנשים בשילוב עם סניקרס תמיד יצרו יחד לוק נינוח ונטול מאמץ. הרעיון הזה יכול לעבוד עם מכנסי ג׳ינס קצרים וארוכים כאחד, אבל כולנו יודעות שהלוק הכי קלאסי כאן הוא עם ג׳ינס עם קרעים, שלכשעצמם עשו קאמבק לאחרונה. מומלץ לבחור בג׳ינס גדול ורפוי עם קרעים (או בלי) וטי שירט בגזרה בינונית, כלומר לא צמודה אבל גם לא ממש אוברסייז, ולהשלמת הלוק - לנעול סניקרס לבנות. שרשרת כסופה בסגנון גורמט תבוא כאן טוב בהחלט. 

רוק'נ'רול שיק: עם חצאית מיני מעור

אם בא לכן ללכת עם הרוקנ'רול עד הסוף, אבל מהצד השני להיות סופר נשיות - זה התמהיל עבורכן: שילוב חולצת טי שחורה עם הדפס להקה, בשילוב עם חצאית עור שחורה צמודה. מומלץ להכניס את שולי החולצה בתוך החצאית, לקבלת לוק מחמיא ונשי. בעונות הקרירות יותר, תוכלו להוסיף מעל ז׳קט ג׳ינס באורך קרופ או בלייזר שחור, שיקח את הלוק הזה למקום אחר לגמרי. את הלוק הזה בהחלט ניתן ללבוש עם סניקרס או נעלי אולסטאר, אבל למה ללכת על האוביאס? שלבו פה דווקא נעלי עקב ותראו איזה קסם מתרחש. 


שילוב של בייסיק עם אלגנט: טי שירט מודפסת עם מכנסיים מחויטים


השילוב הכי עדכני ונודה בפה מלא - גם האהוב עלינו ביותר: חולצת טי בסגנון רוקיסטי בועט, יחד עם מכנסיים מחוייטים שמביאים פה את הטוויסט המתבקש. השילוב הזה של קז'ואל–בייסיק וייצוגי, יוצר לוק שיקי ומתוחכם, שיתאים לשלל איוונטים. בקיץ, ניתן להמיר את המכנסיים המחוייטים הארוכים בגרסה הקצרה של אלו, באורך ברמודה, ולשלב עם סנדלים שחורים צ׳אנקיים וחגורה שחורה דקה עם אבזם כסוף או מוזהב. לוק שלעולם לא נס ליחו. 


גראנג' נשי במיטבו: חולצת להקות עם חצאית פרחונית 


 תודו שלא ראיתן את זה בא - לוק נשי אך אדג׳י להפליא, שתצרו באמצעות השילוב של חולצת טי מודפסת ו… חצאית מידי עם הדפס פרחוני. כן כן. שילוב שכולו שיק ותחכום. מה שכן, כדאי שההדפס על החולצה יהיה יחסית מינימיליסטי, על מנת שלא יווצר מעין כאוס אופטי. גם כאן יתאימו במיוחד נעלי סניקרס או אולסטארס שישברו מעט את הרומנטיקה של החצאית הפרחונית. 


הכי אורבן שיק ספורטיבי: עם טייץ בקצר בגזרת בייקר


סגנון סטריט אורבני ששולט כאן כבר תקופה, עושה סימנים של להישאר, ואנחנו לגמרי בעניין. זה קולי, זה נוח, זה ספורטיבי וזה רב תכליתי. לוק שתוכלו ללבוש אפילו בבית בכיף שלכן, ולאת איתו לרחוב גם בכיף. שילוב של חולצת טי מודפסת בגזרת אוברסייז, בשחור או בלבן, יחד עם טייץ קצר בגזרת בייקר, כפכפים או סנדלים צ׳אנקיים בצבע שחור ומעט אקססוריז כמו עגילי חישוב עבים או שרשרת גורמט, יצרו יחד לוק כיפי, זורם ובלתי מתאמץ. תוספת של משקפי שמש וכובע באקט בהחלט תתאים כאן. אל תשכחו גם קצת אטיטיוד. 



באתר אינטר ג׳ינס - NYOU מחכות לכן טי שירטס מודפסות וחלקות מהממות, של מותגים מובילים, לרבות ריפליי ופפה ג׳ינס. סי יו ז׳ר.

Read more

מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים - Inter Jeans

מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים

טי שירט איכותית היא מסוג הדברים שתמיד טוב שיהיה עוד מהם, ואיכשהו תמיד נמצא שימוש בעוד אחת נוספת, שלא נאמר נחרוש גם עליה. ככה זה בישראל - החולצה הבסיסית הזו היא לבוש לגיטימי לכל שעות היום ולכל אוקיי...

לקרוא עוד
טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי - Inter Jeans

טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי

התרגול ההודי העתיק, המשלב תנוחות גופניות, תרגילי נשימה וטכניקות מדיטציה, תפס תאוצה אדירה ברחבי העולם המערבי, עד שקיבל יום משלו, שמציינים החודש ברחבי העולם. איפה זה פוגש אותנו? בבגדים כמובן. כך תשלב...

לקרוא עוד