דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי

טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי - Inter Jeans

טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי

התרגול ההודי העתיק, המשלב תנוחות גופניות, תרגילי נשימה וטכניקות מדיטציה, תפס תאוצה אדירה ברחבי העולם המערבי, עד שקיבל יום משלו, שמציינים החודש ברחבי העולם. איפה זה פוגש אותנו? בבגדים כמובן. כך תשלבו פריטי אימון בסטייל

בעקבות הצעה שהציג ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי לפני כעשור, הוחלט לציין בכל שנה את יום היוגה הבינלאומי ב-21.6. המטרה שעמדה מאחורי הגדרת היום המיוחד הזה, היתה העלאת המודעות ליתרונות הרבים של תרגול יוגה, שבאים לידי ביטוי לא רק ברווחה גופנית אלא גם בהרמוניה נפשית ורוחנית. התרגול ההודי העתיק, המשלב תנוחות גופניות, תרגילי נשימה וטכניקות מדיטציה, תפס תאוצה אדירה ברחבי העולם המערבי, כאשר סגולותיו להטבה עם הבריאות הכללית והשלווה הפנימית מקבלים הכרה מכל עבר. למעשה, מי זקוק לכל אלו יותר מהוורקהולים של העולם המערבי, שחיים בסטרס מתמיד?


יום היוגה הבינלאומי זכה לפופולריות בינלאומית עצומה, כאשר מיליוני אנשים ברחבי העולם משתתפים ביום זה בפעילויות שונות הקשורות ליוגה - מפגשי תרגול המוניים, סדנאות, סמינרים ומופעי תרבות הקשורים ליוגה ולפילוסופיה העומדת מאחוריה.


איפה יום היוגה פוגש אותנו? בבגדים כמובן

המטרה העומדת מאחורי חגיגות יום היוגה הבינלאומי היא להדגיש את חשיבות האימון הזה בהשגת אורח חיים מאוזן ובריא, טיפוח שלווה והרמוניה וקידום סולידריות עולמית. היום הזה נועד להפצת הבשורה של ההשפעה החיובית של יוגה על כושר גופני, הפחתת מתח, בהירות מחשבתית ורווחה כללית.


בין שאתן חובבות יוגה ובין שפחות מתחברות, אי אפשר להתעלם מהקשר של בגדי יוגה ובגדי ספורט בכלל לאופנה. בשנים האחרונות, התחלנו לאמץ פריטי אימון כמו טופ לספורט, טייצים, מכנסי טרנינג ועוד כפריטי לבוש יומיומיים ולעתים אפילו ליציאה, ויש לכך כמה סיבות. הסיבה העיקרית היא עלייתו של טרנד ה-athleisure, שתפס תאוצה אדירה בעקבות מגפת הקורונה. הטרנד שמסרב להיעלם (ואנחנו ממש בטוב עם זה), קורא לשלב בגדי אימון (אקטיב וור), במערכות לבוש קז'ואל. הסגנון הזה הוא פונקציונלי ונוח ביותר, שכן הוא מציע אפשרויות לבוש רב-תכליתיות, שניתן ללבוש הן במהלך האימונים והן כלבוש קז'ואל מסוגנן. בגדי יוגה, עם הנוחות והעיצובים המלוטש, עונים לדרישה הזו בצורה מושלמת.


כמו כן, המגמה הזו היא גם סופר נוחה כמובן - הבדים שבדרך כלל משמשים לייצור בגדי יוגה הם רכים, נושמים ואלסטיים, מה שלא רק משפר את חווית תרגול היוגה אלא גם מספק התאמה נוחה ללבוש יומיומי.


עניין נוסף שסיפק לטרנד הכיפי הזה עוד דחיפה, היא המודעות ההולכת וגוברת לבריאות וגופנית ונפשית, והפופולריות העולה של שיטות תרגול כמו מיינדפולנס. יוגה, בהיותה תרגול הוליסטי המקדם רווחה גופנית ונפשית, צברה פופולריות. כתוצאה מכך, בגדי היוגה הפכו לסמל של אימוץ אורח חיים מודע ובריא, מה שמוביל לשילובו באופנת המיינסטרים.


כמו כן, לסלבריטאים, משפיענים ואושיות כושר, יש תפקיד משמעותי בהפיכת בגדי יוגה לטרנד אופנתי. ההופעות הפומביות, הפפראצי והפוסטים בסושיאל של הדמויות האלו בבגדי יוגה מסוגננים, הפכו את הסגנון הזה למבוקש ביותר, ובהתאמה - את הייצור של בגדי יוגה למוגבר ומשודרג. 


בעקבות כל אלו, מעצבים ורשתות ספורט זיהו את הדרישה לבגדי יוגה שלא רק מתפקדים היטב במהלך האימונים, אלא גם נראים טוב. הם החלו לשלב אלמנטים אופנתיים כמו הדפסים ייחודיים, גזרות אופנתיות וצבעים עזים בבגדי היוגה, שהולכים ומטשטשים את הגבול בין אקטיבי-וור פונקציונלי לבין לבוש אופנתי.


טופ אימון וטייץ בייקר: פריטי יוגה וספורט שהפכו לשיא הטרנד

אי אפשר לדבר על ספורט בלי להגיד טייץ


אין מצב לצאת לאימון בחודשי האביב והקיץ בלי להצטייד בטייץ קצר לנשים. זה נוח, זה גמיש, וזה מושלם ליוגה כמובן, כי המדריכה יכולה לעקוב אחר התנועות שלנו ולדייק אותן. בקיצור, כשמדובר בספורט - טייץ הוא מאסט. אבל מה עם אופנה?

מדובר בפריט שהחל את דרכו, במקור, כפריט הלבשה תחתונה, ותפקד כמחטב או כמכנסיים שאמורים להילבש מתחת לשמלה וכדומה, אבל מי זוכרת את הימים האלה בכלל? כבר עשורים שטייצים מתפקדים כמכנסיים לגיטימיים בפני עצמם, ואין כיף כזה. 


איך לשלב טייצים קצרים בלוקים יומיומיים? 


עם טי שירט אוברסייז


לוק קיץ נוח, נונשלנטי וכזה שאף פעם בערך לא יוצא מהאופנה, הוא שילוב של טייץ קצר, יחד עם חולצת טי איכותית בגזרת אוברסייז. אפשר להתייחס לשילוב הזה כאל קנבס ריק ולאבזר ולקשט אותו איך שבא לכן. לדוגמא, שרשרת חוליות מתכת בסגנון גורמט תתאים פה מאוד, או לחילופין, עגילי חישוק עבים בזהב או כסף. גם כובע מצחיה ספורטיבי יוסיף פה הרבה סטייל. אגב, אפשר ללבוש מתחת טופ אימון וללכת ככה עד הסטודיו או להמשיך את היום לאחר האימון עם האאוטפיט הזה. 


עם מכופתרת גברית

טייץ בייקר עם חולצה מכופתרת בסגנון גברי מחויט, בצבע לבן או בדוגמאת פסים דקים בצבעים בהירים, יחד עם כפכפי עור שחורים, תיק אוברסייז ומשקפי שמש, יצרו לוק נוח ושיקי להפליא. גם כאן - תוכלו ללבוש טופ מתחת ולהמשיך לאימון בכיף שלכן. 


עם מכנסיים רחבים או עם ג׳ינס קצר: קרופ טופ עם כל דבר

קרופ טופ עבר תהליך מעניין בשנים האחרונות. זה התחיל בכלל כגוזיה או חזיית ספורט, שלבשנו מתחת לבגדי האימון לתמיכה אופטימלית בחזה במהלך האימון, הפך להיות בגד אימון לגיטימי לכשעצמו, ולבסוף, המהפך הושלם, הטופים של האימון הפכו לבגדים לגיטימיים בפני עצמם ויותר. מושלם לקיץ הישראלי, ללכת עם חלק עליון זעיר, ספורטיבי וגמיש, שאפשר לנשום איתו.

עם מה ללבוש אותו? עם מה לא? החל מג׳ינס קצר ורחב וסנדלים צ׳אנקיות ללוק קז׳ואל שתמיד תופס ועד לחיבור של טופ עם מכנסי סאטן רחבים ליציאה לוהטת. פשוט התייחסו אליו כגופיה צמודה לכל דבר, והתאימו לו פריטים ואקססוריז בכיף.

Read more

גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות - Inter Jeans

גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות

בשנים האחרונות, מסתמן קאמבק בולט של חולצות טי עם הדפסי להקות רוק. החולצות האייקוניות הללו, המעוטרות בלוגואים ובתמונות של להקות ואומנים בועטים, הפכו להצהרה אופנתית של ממש כן, אנחנו יודעות, עדיין לא ...

לקרוא עוד
חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל - Inter Jeans

חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל

טוב, זה לא סוד, זה גם לא אנחנו המצאנו את זה - בגדי גברים הפכו זה מכבר לפיסים הכי מבוקשים בארון שלנו הנשים. זה לא אנחנו, זה הטרנדים של עולם האופנה. אבל לא נכחיש זאת, מדובר באהבת אמת, ולא רק לבן הזוג...

לקרוא עוד