דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח?

מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח? - Inter Jeans

מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח?

ארוחת ליל הסדר מתקרבת בצעדי ענק. 5 הצעות ללוקים מטריפים שיתאימו בדיוק לערב החג, וגם להמשך העונה


ערב חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק, ולצד כל הטירוף שקורה בחוץ, לא נוותר על ארוחת ליל הסדר עם כל המשפחה. אין כמו קצת אסקפיזם ונחמה טובה לצד בני ובנות המשפחה, אוכל טוב, יין וכמובן - בגדים חדשים. עונת האביב היא תמיד בסימן התחדשות, סדר בארונות הבגדים, והעונות המתחלפות. כל אלו הולכים רק בכיוון אחד, כיוון של רכישת פריטי לבוש והנעלה חדשים, עדכניים, וכאלו שיחליפו את מקומם של אלו שכבר אינם רלוונטיים, ונמסרו לאחר סידור הארון. סיבה נוספת להתחדש לפחות באאוטפיט אחד שווה, היא כמובן ערב החג. מדובר באירוע, לא פחות, אחד החגים המשמעותיים שאין ישראלי שלא לוקח ברצינות. אם אתן חובבות אופנה ושופינג, ומי לא בעצם, אז הגעתן למקום הנכון. המקום בו בגדים הם בראש סדר העדיפויות, ולא רק לקראת פסח. 


אם עדיין לא התחדשתן בפריטים חדשים לחג, או שפשוט בא לכן לרענן את המלתחה עם כמה פריטים טרנדיים אביביים - הנה המלצה על 5 לוקים שיתאימו בדיוק לארוחת החג, אבל יהיו שימושיים גם הרבה אחריה.


מרגישים את האביב באוויר: 5 לוקים לארוחת החג


ישמשו אתכן עוד הרבה בהמשך: מכנסי פשתן וחולצה לבנה מכופתרת


הצעה ללוק שהוא לגמרי הכנה לקיץ, ויתאים בול לערב החג, אך הפריטים המרכיבים אותו יהפכו בקלות לפריטי חרישה בהמשך: הלוק מתבסס על מכנסי פשתן בצבע בז׳, כמו אלו שמחכים לכן באתר, תוצרת REPLAY. אלו הספציפיות של המותג האיטלקי האהוב עלינו, הם לא רק בגזרה המדויקת - גזרת ווייד לג משוחררת וגבוהה, שהיא הדבר הכי נכון כרגע, הם גם בצבע המדויק, בז׳ בהיר, אביבי וחגיגי. להשלמת הלוק לערב החג, מומלץ לשדך את המכנסיים עם חולצה מכופתרת לבנה, רכוסה חלקית, בתוך המכנסיים, ולהוסיף חגורת עור דקה בצבע חום או שחור, וסנדלי עקב תואמים. שיער אסוף בקוקו נמוך ותכשיטי זהב עדינים, איפור מתון וסולידי, עם אודם בגוון טבעי, וקיבלתן את לוק האביב הנוכחי, שיתאים גם לכל אביב שיגיע בהמשך השנים. במילים אחרות, קלאסיקה. כמו כן, מכנסי פשתן הם בגדר מאסט בארון באביב ובקיץ הקרוב, כך שאלו הספציפיים של ריפליי יכולים בדיוק למלא את המשבצת הזו, ויעבדו נהדר גם עם טי שירט לבנה ללוק קז׳ואל, וטופ שחור ונעלי עקב ללוק ערב. חולצה מכופתרת לבנה גם היא פריט שהוא חובה בכל מלתחה נשית, ולכן מדובר בהמלצה על לוק אוניברסלי מושלם. 


הטרנדי: חולצת קרופ מכופתרת ומכנסיים מחוייטים


נעבור מקלאסיקה ללוק שהוא קצת יותר ״איט״, כלומר יותר טרנדי ועדכני: חולצת קרופ מכופתרת בצבע שחור, ממש כמו זו של STEVE MADDEN, תשמש אתכן לשלל לוקים מחמיאים, כאשר האורך שלה מייתר את הסיפור הזה של לטחוב את החולצה בתוך המכנסיים. מדובר באורך מחמיא במיוחד, שיוצר אשליה של אורך. לערב החג, מומלץ לשדך את החולצה המדוברת עם מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג. על מנת להקליל מעט את הלוק ולהוסיף לו טאץ׳ אביבי, כדאי לבחור מכנסיים בגוון בהיר כמו בז׳ או אפילו לבן צח וטהור. להשלמת הלוק - נעלי עקב עם חרטום מחודד יבואו פה בול.

קלאסיקה של אביב: שמלת מידי פרחונית


אי אפשר לדבר על לוקים אביביים בלי להציע לפחות לוק אחד פרחוני ומלבלב. אין יותר אביב מזה. אז קבלו שמלה פרחונית מושלמת למטרה, שגם כמובן תהיה טובה ושימושית מאוד בהמשך האביב והקיץ. השמלה, תוצרת ריפליי, היא בדיוק באורך הנכון - מידי, והמחשוף הנכון - וי, והשרוולים הנכונים - קצרים ונפוחים. בדיוק המידות והגזרה שאנחנו צריכות כדי לשבת בנוח בארוחת החג. לא חשופה מדי, אבל גם לא סגורה מדי. הדוגמא הפרחונית בכחול כהה ולבן, היא קלאסיקה בפני עצמה, ויכולה להשתלב בקלות בשולחן החג. תוספת של נעלי עקב ושיער אסוף בקפידה, יחד עם אודם אדום ותיק צד נאה, תייצר לוק חגיגי במיוחד. לעומת זאת, אם יתחשק לכן בהמשך ״לשבור את החוקים״, תוכלו לצוות אותה לסניקרס לבנות ולזרוק מעל ג׳קט ג׳ינס ולצאת להסתובב בכיף שלכן. בהמשך, כשיגיעו הימים הלוהטים, תוכלו להנות מהקלילות שלה יחד עם כפכפי אצבע או סנדלים יפות ותיק אוברסייז. בקיצור, הצלחה מובטחת.

קצת יותר נועז: שמלת מיני בצבע בז׳

שמלת מיני היא בדרך כלל לבוש שמתאים בעיקר לערב, ואם כבר ערב - אז ערב חג. הצעה ללוק מעט יותר נועז, שמתאים בהחלט לליל הסדר: שמלת מיני בצבע בז׳, של REPLAY, אולי נראית תמימה מקדימה, אך מאחור היא מפתיעה עם פתח מעניין וסקסי. כמו כן, לצד העובדה שמדובר בשמלה נועזת, היא עשויה מבד ריב מחטב ואוסף, ולכן הסיכוי שתרגישו איתה בנוח, גם בארוחה המשפחתית, עולה פלאים. הצבע הבהיר מקנה לה סטייל אביבי וכיפי, והיא תלך נהדר עם בלייזר בגוון דומה או עם מכופתרת לבנה פתוחה מעליה. גם בתחום הנעליים כדאי להישאר על אותם הגוונים הבז׳ים, החומים או הלבנים. את האיפור כדאי להשאיר במראה טבעי ועדין, ומעט תכשיטי זהב, כמו עגילי חישוק עבים, ישלימו נהדר את הלוק המרענן הזה.

כפכפי עקב שישדרגו כל לוק ניטרלי


אם בא לכן להפציץ דווקא מכיוון הנעליים בערב החג, נסו כפכפי עקב מנצנצות כמו אלו של JUICY COUTURE, שמתהדרות באבנים דמויות יהלומים ולוגו החברה מתנוסס לרוחב הרצועה העליונה. מדובר בפיס שלא ניתן להתעלם ממנו, והוא יהיה נהדר עם כל טוטאל לוק בשחור או בשחור ולבן. 


את כל הפריטים שבכתבה תוכלו למצוא כעת באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם כ-NYOU

Read more

חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח

כמה הצעות לפריטים לילדים ולגברים, שניתן להרכיב באמצעותם לוקים לליל הסדר. מדובר בפריטי לבוש שילוו אתכם עוד הרבה אחרי החג שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע (אכן?), פסח בא. כן כן, עוד לא התאוששנו מפורים וה...

לקרוא עוד
טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר? - Inter Jeans

טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר?

ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, לבין לבוש לעבודה או ליציאה, היטשטשה עד כדי נעלמה לחלוטין בשנים האחרונות, ויש לכך סיבות מוצדקות. כך תלבשו בגדי אימון בסטייל  ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, ...

לקרוא עוד