דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר

בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר - Inter Jeans

בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר

הרכבת מלתחה גברית איכותית היא סיפור פשוט למדי. יש צורך בכמה ג׳ינסים שווים, טי שירטס איכותיות, מכנסי בד, חולצות מכופתרות וחולצות פולו. את כל אלו תמצאו באתר אינטר ג׳ינס - תוצרת המותגים הכי איכותיים שיש

אצל גברים, הסיפור פשוט מאוד כשזה נוגע לבגדים. אלו שיודעים מה הם עושים, פשוט ממלאים את הארון בבגדי מותגים לגברים, בדגש על איכות ועל עיצובים על-זמניים שאנחנו יודעים שתמיד יהיו רלוונטיים ותמיד יוציאו אותנו טוב. 


מהם הפריטים הבסיסיים שכל גבר צריך במלתחה ולמה חשוב שהם יהיו איכותיים?


על מנת לחסוך בזמן, ואפילו בכסף, כדאי לצייד את ארון הבגדים הגברי בפריטים הבאים, ותמיד להעדיף איכות על פני כמות. במילים אחרות, מעט בגדי ״חרישה״ ייצרו מלתחת קפסולה שתמיד תעבוד. דווקא כשמדובר בבייסיק, חשוב שתבחרו את הבדים האיכותיים והתפירה הטובה, כדי שגם כאשר אתם לבושים בג׳ינס וטי שירט, תמיד תיראו מוקפדים ובסטייל. אם כן, הפריטים שהם מאסט בכל ארון גברים הם ללא ספק כמה ג׳ינסים בגזרה קלאסית, למשל גזרה ישרה או גזרת ״סלים״ צרה, שהן גזרות שמחמיאות לרוב מבני הגוף. במידה ואינכם גבוהים במיוחד, העדיפו תמיד גזרה ישרה, שיוצרת אשליה אופטית של אורך. מותגים לגברים שלעולם לא יאכזבו אתכם בתחום הג׳ינסים הם פפה ג׳ינס וריפליי. בנוסף, כדאי להצטייד במספר מצומצם של מכנסיים מחויטים מבד בצבעים ניטרליים, לרבות שחור, כחול כהה ואפור.

כמו כן, טי שירטים הם בגדר חובה בכל ארון גברי, כאשר במדינת ישראל, תוכלו ללבוש אותם לאורך כל היום - החל מהעבודה במשרד (במיוחד אם אתם עובדים בהייטק או במקום שאין בו ״דרס-קוד״ מסוים), ועד לבירה עם חברים בערב, ואפילו לדייט.

עוד פריטים שצריכים להיות במלתחה הגברית הם כמה סווטשירטים איכותיים, ג׳קט בסטייל, למשל בסגנון ״בומבר״ או ג׳קט ג׳ינס, ובלייזר לאירועים מיוחדים. כמו כן, כדאי להצטייד בכמה חולצות מכופתרות שישרתו אתכם הן לעבודה והן ליציאות בערב, ובעונות המעבר תוכלו להשתמש בהן כג׳קט, כאשר הן נלבשות מעל טי שירט. המותג המומלץ בהקשר של חולצות מכופתרות הוא כמובן גאנט.

חולצה שהיא בין הטי שירט למכופתרת: חולצת פולו

חולצות פולו הן מסוג הפריטים שמתאימים בדיוק לישראל, שכן, הן מהוות סוג של הכלאה בין המכופתרת המחוייטת לבין הטי שירט הנונשלנטית. באתר תמצאו שלל חולצות פולו שוות של armani exchange, וכן של גאנט, פפה ג׳ינס, ריפליי, טומי הילפיגר ועוד.

מעבר לזה, חשוב שיהיו בארון נעליים מתאימות לכל סיטואציה, ובמיוחד נעלי סניקרס וזוג אחד של נעלי עור טובות.

אילו מותגי בגדים לגברים מככבים באתר אינטר ג׳ינס ומהם הפריטים המצטיינים שלהם?


ריפליי: מצטיינים בג׳ינסים אבל לא רק

כולנו מכירים את המותג ריפליי בשל הג׳ינסים האיכותיים שהוא מייצר. למעשה, אפשר לבסס מלתחה גברית שלמה רק מפריטים שמותג הדנים האיטלקי מניב. היצרנית הוותיקה נוסדה לפני למעלה מ-30 שנה. ההתמחות של החברה היא בייצור פריטי דנים יחודיים, חדשניים ואיכותיים, שתמיד נשארים באופנה. הקבוצה האיטלקית משיקה בכל עונה קולקציות חדשות של פריטי לבוש, לצד קולקציות הנעלה לגברים, נשים וילדים, וגם אקססוריז שווים לרבות תיקים. 


לצד הג׳ינסים העל-זמניים, באתר תמצאו שלל טי שירטים מעולות לגברים תוצרת ריפליי, חולצות פולו מהממות, וגם תיקי גב ופאוצ׳ים גבריים שישלימו את ההופעה. 



פפה ג׳ינס: המותג הלונדוני שמביא לשולחן אופנה איכותית 


רבים לא יודעים, אך יצרנית הדנים הענקית pepe jeans בכלל החלה את דרכה כדוכן קטן בשוק פורטבלו בלונדון של שנות ה-70. עם הזמן, הפך הדוכן המוצלח למותג דנים ואופנת קז'ואל שאין מישהו שלא מכיר ברמה הבינלאומית. גם כאן, כבר מזמן לא מסתפקים בפריטי דנים, לרבות מכנסי ג׳ינס, אם כי החברה האיכותית מביאה לשולחן קולקציות לבוש והנעלה שלמות לנשים, גברים וילדים. באתר תמצאו, לצד מבחר ג׳ינסים שיסדר אתכם לשנים הקרובות, גם המון טי שירטס מגניבות, מכנסי ברמודה, נעליים, סווטשירטים איכותיים, ג׳קטים קוליים וייחודיים וערימות של סטייל. 



אמרתם חולצות פולו - אמרתם גאנט


שמו של המותג  gant כבר מזמן הפך לשם נרדף לחולצות פולו ולחולצות מכופתרות לגברים. החולצות המכופתרות של גאנט  החלו את דרכן כבר בשנת 1949 ויש מאחוריהן היסטוריה ומורשת רציניות שאולי לא הכרתם. 


מותג הבגדים השוודי במקור, התבססה בהמשך בקונטיקט שבארה״ב, והפך למעצמה הפועלת ב-70 שווקים בכל רחבי העולם.


החולצות המכופתרות של GANT, שהפכו עד מהרה למוצר הדגל של החברה, היו ידועות בכפתור הצווארון האחורי שלהן, עם הלולאה והקפל המרובע. עד שגאנט נכנסה למשחק, בשנות ה-50 ניתן היה להשיג חולצות מכופתרות לבנות בלבד, אך החברה הכניסה למשחק חולצות מכופתרות בשלל צבעים, מה שנודע לימים בתור "התפוצצות הצבע של אוקספורד",  כאשר תלמידי האוניברסיטאות היוקרתיות שנהיה הפכו את הסטייל הזה לחלק בלתי נפרד מהלוק הקולג'י של התקופה ההיא.  


בשנות ה-60, חברה היצרנית לאוניברסיטה היוקרתית ״ייל״, ובשיתוף פעולה, עיצבו יחד את חולצת הקמפוס. הדגם הזה, של חולצת הפולו, תפס תאוצה והפך לסמל החברה. 


אם כן, חולצות פולו וחולצות מכופתרות הן לגמרי הזירה של גאנט. את כל אלו תמצאו בהמוניהן באתר, במיוחד בצבעים ניטרליים - שחור, לבן, תכלת ובז׳.

באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתם יותר כ-NYOU, תמצאו את כל המותגים הללו. עוד כמה מותגים שכדאי להכיר כאשר מרכיבים מלתחה גברית איכותית הם:


Armani exchange

המותג הנגיש והקליל יותר של בית האופנה העילית. תחת המותג הזה תמצאו שלל חולצות פולו שוות ואיכותיות במיוחד לגברים, לצד חולצות טי משובחות שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

Tommy Hilfiger


המותג הניו יורקי האדג׳י מהאייטיז, שמתמחה בטי-שירטס גבריות איקוניות שיסדרו לכם לוק מהסרטים.  

Read more

סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב - Inter Jeans

סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב

נכון, החורף האחרון לא ממש נתן מעצמו, אבל על הקיץ הישראלי אנחנו תמיד יכולות לסמוך. במילים אחרות, בקרוב יהיה פה חם מאוד. אם כן, כדאי להיערך ולהכיר את הטרנדים החמים בתחום הסנדלים והכפכפים לעונה הקרובה...

לקרוא עוד
חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ - Inter Jeans

חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ

איך שלא נסובב את זה, בסוף טי שירטס הן מה שתמיד נעדיף ללבוש. בכל עונה, אך במיוחד בקיץ החם. כמה המלצות למותגים שמייצרים את החולצות הכי נכונות לא משנה כמה ננסה, ותאמינו לנו, ניסינו, בסוף הפריטים שהכי...

לקרוא עוד