דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש

החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש - Inter Jeans

החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש

צבע הניוד, גוון הפודרה, המכונה בישראל גם ״צבע גוף״, עושה סימנים של להישאר איתנו. למעשה, הוא כאן כבר מזמן וכנראה שלא ילך לשום מקום. רעיונות ללוקים מקוריים עם פריטים בגוון המדובר


זה לא ממש טרנד, אלא משהו שהוא כבר על גבול הקלאסיקה. צבע הניוד, גוון הפודרה, המכונה בישראל גם ״צבע גוף״, עושה סימנים של להישאר איתנו. למעשה, הוא כאן כבר מזמן וכנראה שלא ילך לשום מקום, וזה משמח. למה אנחנו בעד הגוון הזה? כי יש בו משהו רך ונעים, והוא ניטרלי כמעט כמו לבן ואפור. הוא מאיר פנים, כי הפיגמנט הורדרד-כתמתם הזה הוא מעט אופטימי יותר מאפור, והוא משתלב מדהים עם גוונים אחרים כמו ירוק, בורדו וכחול כהה. בקיצור, שווה לאמץ כמה פריטי מפתח חורפיים כמו סווטשירטים לנשים, מכנסיים וגם מעיל צמר, בגוון הרך והענוג הזה.

לוקים חורפיים שווים עם פריטים בצבע ניוד

לוק מונוכרומטי עם מעיל צמר עם חגורת קשירה

בשנים האחרונות, מסתמנת מגמה של שילוב פריטי לבוש באותו הצבע, רק בגוונים שונים. באופן זה, נוצרים לוקים שהם מצד אחד מתוחכמים ושיקים, ומהצד השני, הם עושים נעים בעין כי נוצרת הרמוניה אופטימלית בין הגוונים. אם תרצו לאמץ את הטרנד, תוכלו לנסות מעיל צמר ארוך בצבע פודרה או קאמל עם חגורת קשירה, סריג גולף בצבע בז׳, מכנסיים מחויטים בגזרה גבוה בגוון אחר של בז׳ או אפרסק ומגפוני עקב בחום בהיר או בצבע בז׳. אקססוריז מוזהבים כמו עגילי חישוק רחבים ושיער אסוף בקוקו נמוך, ישלימו את הלוק היטב.

לוק סטריט אולטימטיבי של קפוצ׳ון קרופ ובלייזר דמוי עור

הצעה ללוק נוח, כיפי ו״קוזי״, מבלי לוותר על הסטייל, ולו לרגע: קפוצ׳ון קרופ בצבע ניוד, מכנסי טרנינג שחורים בגזרת ״וייד לג״, בלייזר דמוי עור בצבע שחור, כובע מצחיה שחור ונעלי סניקרס לבנות, או בשחור-לבן. מדובר בלוק סופר טרנדי בסגנון ה״סטריט וור״, שאפשר ללכת איתו בישראל כמעט לכל פעילות, ואוי כמה שזה נוח!

נשארות בקומפורט זון: מכנסי טרנינג בצבע פודרה עם גולף בייסיק ומעיל ג׳ינס

אין מה לעשות, הימים הקרירים שסוף סוף הגיעו, עושים חשק להישאר בלבוש כמה שיותר רך, נוח ומפנק, אז ממשיכות בקו הזה עם עוד לוק שכמה שהוא נוח על הגוף, ככה הוא יפה וקולי: הרעיון הוא לשלב בין מכנסי טרנינג לנשים בצבע פודרה, בגזרה שהופכת צרה כלפי הקרסול, כך שהיא מצליחה להיות גם מחמיאה וגם נעימה, יחד עם סריג או חולצת גולף בייסיק צמודה בצבע שחור או לבן, מעיל ג׳ינס אוברסייז, וסניקרס צ׳אנקי במראה ספורטיבי. אם בא לכן לקחת את אותו הלוק לכיוון קצת יותר ״לבוש״, תוכלו לעשות זאת בקלות - החליפו את ג׳קט הג׳ינס בבלייזר שחור אוברסייז ואת הסניקרס הספורטיביות לגרסה מעודנת יותר של סניקרס, או לחילופין, לאופרס עם סוליה צ׳אנקית. 


בסופו של דבר - אין כמו ג׳ינס וטי שירט

עם כל הכבוד ללוקים מתוחכמים, אם יש משהו שתמיד עובד לנו, ומתגייס לעזרתנו בכל מצב, זה הלוק הבסיסי ביותר של ג׳ינס וטי שירט. אבל גם ללוק הזה אפשר לתת טוויסט מעט עדכני, ולהחליף את הטי שירט הלבנה הנצחית (לא לתמיד, רק לפעמים) בטי שירט לנשים בגוון ניוד. את הלוק הזה אפשר לקחת לכמה כיוונים - אם מדובר בלבוש קז׳ואל, תוכלו ללכת עם ג׳ינס כחול קלאסי בגזרה ישרה, נעלי אולסטאר או סניקרס בכל צבע שתבחרו (הניוד הוא ניטרלי וזורם, כבר אמרנו?), מעל זה מעיל עור בגזרת בייקר קלאסית, ויש לכן לוק שלא תוכלו לטעות איתו. אם בא לכן לשדרג מעט ואולי אפילו ללכת עם הטי שירט המדוברת לעבודה, תוכלו לחבר אותה עם ג׳ינס לבן בגזרה רחבה, נעלי עקב חומות או שחורות, ובלייזר באותו הצבע של הנעליים, או בכחול כהה או אפור.

לוק יציאה היסטרי: עם מכנסי סאטן בצבע פודרה

למקרה שפספסתן, פריטים מסאטן, ובמיוחד מכנסיים, בלייזרים וחצאיות באורך מידי, נכנסו חזק לעניינים בשנה האחרונה, וזהו טרנד שכיף לאמץ, במיוחד כשמדובר בלבוש ערב, מאחר והבד המבריק  מוסיף מיד ערימות של ״גלאם״ לכל לוק. אם כן, ההצעה הבאה שלנו תהיה ללוק ערב אולטימטיבי: נסו לשלב מכנסי סאטן בצבע ניוד, יחד עם טופ קטן בשחור או לבן, בלייזר שחור (או למתקדמות, בלייזר בדיוק באותו בצבע והבד של המכנסיים, AKA חליפה), נעלי עקב מחודדות ועדינות במיוחד, שיער פזור מסורק בקפידה עם שביל באמצע או בצד, ועילים תלויים ארוכים. קלאצ׳ קטן בצבע ניטרלי, וקיבלתן לוק יציאה היסטרי לחלוטין. 


איך לקחת את מכנסי הסאטן ללוק קז׳ואל?


כידוע, אוהבים כאן מאוד שילוב של גלאמי וספורטיבי, וחיבור מקורי בין עולמות ובין סגנונות. למעשה, לא רק כאן, הסגנון המכונה בעולם ATHLEISURE, כלומר חיבור בין ספורטיבי לאלגנטי, שולט בימים אלה ביד רמה, ואפשר לראות אותו בכל מקום, לרבות על סלבס מהשורה. ריהאנה בטרנינג ונעלי עקב, מישהי? בכל מקרה, ההצעה הבאה היא הכלאה מושלמת של מכנסי הסאטן הגלאמיים מהסעיף הקודם, יחד עם פריטים ספורטיביים ובייסיק, מה שייצר ביחד לוק סופר מתוחכם וטרנדי. הרעיון הוא ללבוש את מכנסי הסאטן בצבע ניוד, יחד עם חולצת בייסיק צמוד בשחור או לבן, ולהוסיף מעל ג׳קט בגזרת בומבר קרופ, בצבע ניטרלי כמו כחול כהה או שחור. לסיום, השלימו את הלוק עם סניקרס צ׳אנקיות עם סוליה עם נוכחות, ותיק בד במראה ספורטיבי. לוק שאפשר ללכת איתו לעבודה, לסידורים, או לקפה, ולמרות שאתן לבושות סאטן, אף אחד לא יוכל לחשוד שהשקעתן יותר מדי, כי אחרי הכל - אתן עם סניקרס.

פריטי בייסיק כמו סווטשירטים, מכנסי טרנינג, ג׳ינסים ועוד, מחכים לכם באתר אינטר ג׳ינס, המוכר יותר כ-NYOU.

Read more

עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס - Inter Jeans

עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס

כיף כשיש עוד מועד קטן שאפשר לצאת לבלות בו, או פשוט להישאר בבית, אבל באווירה קצת יותר חגיגית ורומנטית. כך או כך, זו גם הזדמנות להתלבש טוב. הצעות לאאוטפיטים לגברים ולנשים לחגיגות האהבה השנה חג האהבה...

לקרוא עוד
בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב? - Inter Jeans

בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב?

אם בעבר הצבע המלכותי וה״פנסי״ הזה היה נחלתן של שמלות ערב בלבד, ושל אקססוריז מנצנצים, הרי שכיום הוא יכול להופיע בכל פריט אחר, ולהוסיף את הטאץ׳ הגלאמי הפנטסטי שבאיזשהו מקום, מחזיר את כולנו לאגדות היל...

לקרוא עוד