דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה?

מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה? - Inter Jeans

מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה?


מותג הדנים והקז׳ואל המצליח, החל את דרכו כדוכן צנוע בשוק הלונדוני, אך מהר מאוד נסק והפך למה שהוא היום. אילו פריטים שווים של פפה ג׳ינס תמצאו באתר?

אתן אולי מכירות אותו כברנד ששמו מתנוסס על התווית המוצמדת לג׳ינסים שווים, טי שירטס, כובעים וכו׳, אבל הסיפור של צמיחת המותג פפה ג׳ינס, עשוי להפתיע אתכן. 
מותג הדנים והקז׳ואל פפה ג׳ינס, נולד בלונדון בשנת 1973. בחור צעיר ושאפתן, 
החליט יחד עם שני אחיו, להקים לייבל מקורי של ג׳ינסים. ההתחלה של הסיפור הזה היתה הכי צנועה וקטנה שאתן יכולות בכלל לדמיין. השלישייה שכרה דוכן בשוק פורטובלו הידוע, במערב לונדון, והחלה למכור את הג׳ינסים שייצרה, כדי לראות עד כמה יש ביקוש בכלל למוצר שלהם. תוך פרק זמן קצר במיוחד, העסק פרח, בקטע שהפתיע אפילו אותם. מעבר לכך שהג׳ינסים שיוצרו היו באיכות מעולה ובגזרה שיושבת טוב על הגוף, הם לא השקיעו ממש בשיווק…

תוך שנים ספורות, ״נאלצו״ האחים להעביר את העסק להאנגר עצום, ולהקים חללי עבודה חדשים, על מנת שיוכלו לטפל בכמות העבודה שהזדמנה להם. 
עד שנת 1980, פפה ג'ינס לונדון התחרה עם כל המותגים הגדולים בבריטניה על המקום הראשון, עד שהפך למותג הג'ינס הבריטי המצליח ביותר אי פעם.

בשנת 1983 התחילה פפה ג'ינס לונדון את ההתרחבות הבינלאומית שלה לאירלנד ושנתיים לאחר מכן כבר חצתה יבשות, השתלטה על אירופה והגיעה גם לארה״ב. כיום, פפה ג'ינס לונדון הוא אחד ממותגי הג'ינסים השולטים והפופולריים ביותר במדינות רבות ברחבי הגלובוס.
הצלחת המותג מבוססת על גורמים שונים - לא מעט על ביסוס חזק של המותג כברנד לונדוני. לא פעם, הם סופגים השראה ממעצבים בינלאומיים, ואף מקיימים שיתופי פעולה כאלה או אחרים, אבל ההשראה העיקרית והמשפיעה ביותר מגיעה מהבירה הבריטית.

פפה ג'ינס לונדון כוללת כיום שני מותגים: פפה ג'ינס לונדון ופפה ג'ינס ג'וניור.
בפפה ג׳ינס לונדון משווקים קולקציות שלמות לנשים וגברים, הכוללות גם אקססוריז ופריטים משלימים. הקולקציות האלה נוצרות תוך התמקדות באיכות מבחינת הבדים, הגזרות והגימור, תוך מיזוג פיצ׳רים אופנתיים ברמה גבוהה, עם תמחור נגיש יחסית, ובכך הם מצליחים לספק את הלוקים שהקהל שלהם דורש.
הקולקציות מגוונות מאוד, החל מקז׳ואל בסיסי ואיכותי, ועד לשמלות קוקטייל מתוחכמות, מעילי עור אמיתיים ועוד. כל זאת מבלי לזנוח, ולו לרגע, את המומחיות שלהם - דנים כמובן. החברה גם מעצבת קולקציות Quick Response ו-Precollection, כשהטרנדים הבולטים שמופיעים על המסלולים ובמוקדי אופנה אחרים, באים לידי ביטוי בעיצובים ובקולקציות חדשות, במהירות ובסטייל חסר פשרות. 
פפה ג'ינס ג'וניור, המותג הצעיר, כולל גם קולקציית בגדים ואביזרים משלימים לילדים ולילדות.

בשני המותגים דאגו לכסות אתכן בסטייל מכף רגל ועד ראש, והם כוללים גם קטגוריות מוצרים משלימים כמו נעליים, משקפי שמש, כובעים ועוד. 

לייף סטייל רענן וסגנון קולי במיוחד: סוד הקסם של המותג

לצד איכות חסרת פשרות (כל מי שאי פעם רכש פריט לבוש של פפה ג׳ינס יודע שזה לשנים, אם לא לתמיד), הלוקים של פפה ג'ינס הם תמיד עדכניים ו״פרש״, ועם זאת מסוגננים ומודרניים בכל מובן. הדמויות שייצגו את המותג האהוב הן בדרך כלל צעירים אורבניים עם סטייל קז׳ואלי, עדכני אבל מוקפד. ערכים שהם לא רק סגנון אופנתי, אלא לייף סטייל של ממש. 

הצטלמו לקמפיין של פפה ג׳ינס - והפכו לכוכבים ענקיים

בקמפיינים של פפה ג׳ינס, הופיעו דמויות גדולות בתחילת דרכן. בקמפיין הראשון, בשנת 1991, שכרו את שירותים של הצלם הידוע ברוס ובר, שצילם דוגמנית אנונימית - ברידג'ט הול, שזמן קצר לאחר מכן הפכה לדוגמנית-על. בקמפיין הבולט והמפורסם מכולם, הופיע השחקן ג'ייסון פריסטלי, שאם גדלתן בניינטיז, אתן בטח זוכרות אותו כברנדון מ״בוורלי הילס 90210״, ויש מצב טוב שגם לכן היה קראש אדיר עליו…

במהלך עשרים השנים האחרונות, בפפה ג׳ינס המשיכו לעבוד עם טאלנטים, שבהמשך גדלו להיות מי שהם היום. דוגמניות כמו קייט מוס ונטליה וודיאנובה, ספורטאים כמו פרננדו טורס או כריסטיאנו רונאלדו, שחקנים כמו סיינה מילר או אשטון קוצ'ר, צולמו בתחילת דרכם המקצועית על ידי אמנים כמו סטיבן קליין, מייקל ינסון, דיוויד סימס או סטיבן מייזל. כיום, מככבות בקמפיינים דמויות כמו  אלכסה צ'ונג והדוגמן המבוקש ג'ון קיי.

פפה ג'ינס לונדון נשארת בחזית עולם האופנה, עם נוסחה מנצחת המבוססת על יכולתה לספק אופנת דנים וקז'ואל ברמה הגבוהה ביותר, בעיצובים שמצליחים להיות קלאסיים וטרנדים, באותו הזמן.

אילו פריטים של פפה ג׳ינס תוכלו למצוא באתר?

אז חוץ מג׳ינסים שווים, אילו עוד פריטים של פפה ג׳ינס  תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס?

טי שירטס שווים, בייסיק אבל מהסוג שהכי הכי כיף לחרוש עליו - לנשים ולגברים. 
כפכפים - שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיהם בקיץ הישראלי, ולמעשה כבר מאפריל הם פריט ההנעלה הרשמי.
כובעי מצחיה, שהם גם הפריט המשלים האולטימטיבי, כשהלוק בסיסי מדי ובא לכן להוסיף איזה טוויסט קולי, לשמירת דיסטנס, אבל שגם יגן עליכן היטב מקרינת השמש המקומית החזקה מדי.

כמו כן, תוכלו למצוא תחת הקטגוריה של פפה ג׳ינס באתר עוד פריטי קזו׳אל שישלימו לכן את הטוטאל לוק הבייסיק שכל כך נכון לישראל. אם חושבים על זה, בסוף, הפריטים שהכי רואים אור יום מהארון שלנו, הם הג׳ינס, הטי שירט, הכפכפים ואם בא לנו להשקיע אז גם איזה כובע על הראש. הלוק המנצח של ״סתם זרקתי על עצמי משהו״ אבל לגמרי במקרה - זה יצא שיא הסטייל והאיכות הכי פיין שיש. מראה מנצח כמעט לכל סיטואציה, ולכן כדאי להשקיע קצת יותר באיכות הפריטים, שעד מהרה יהפכו להכי נחרשים בארון שלנו.  

Read more

טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב - Inter Jeans

טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב

עכשיו, כשאפשר סוף סוף לחשוף את כפות הרגליים לאוויר העולם, כדאי להתעדכן במגמות הבולטות בתחום ההנעלה לקיץ. מהם הטרנדים החמים לעונה ואיפה תמצאו את הדגמים השווים ביותר של הסנדלים והכפכפים? אפשר לנשום ל...

לקרוא עוד
תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז? - Inter Jeans

תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז?

תיק יד טוב הוא מצרך חשוב וחיוני במלתחה שלנו, אך יש צורך בבחירה מותאמת של עיצוב וצורה, בהתאם לסיטואציה וכמובן בהתאם לטעם האישי ולסגנון של כל אחת ואחת. החל מהתיקים המעוגלים ועד לתיקי היד הקלועים - מ...

לקרוא עוד