דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר

מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר


ציידנו את האתר בשלל דגמי מכנסיים קצרים, שיוכלו לשמש אתכם כבר עכשיו במהלך חג הפסח ובוודאי בהמשך, בזמן שהטמפרטורות יעלו לגבהים חדשים. המלצות לשילובים בסטייל


הקיץ פה מעבר לפינה, וכשמדובר בארץ ישראל, אפשר כבר לעבור לבגדים קצרים באביב, בלי לחשוב פעמיים. בדיוק מהסיבה הזו, ציידנו את האתר בשלל מכנסיים קצרים לגברים שיוכלו לשמש אתכם כבר עכשיו במהלך חג הפסח ובוודאי בהמשך, בזמן שהטמפרטורות יעלו לגבהים חדשים. 


מכנסיים קצרים, ממש כמו אחיהם הארוכים, מגיעים במגוון סגנונות, כאשר חלקם מתאימים ללבוש קז׳ואלי יותר, ואף ספורטיבי, וחלקם במראה קצת יותר מהודר ורציני, ואלו יוכלו לשמש אתכם אפילו לאירועי צהריים באביב ובקיץ. אבל לא פחות חשוב מלבחור את הגזרה, המידה והצבע הנכונים לכם, יש גם לעשות את השילוב הנכון עם החולצה המתאימה והנעליים הרלוונטיות, לכל סוג של מכנסיים. אבל אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי להמליץ לכם על הדגמים הכי טרנדיים, אך גם על השילובים המתאימים. הנה מדריך מקוצר, המשלב המלצות על פריטים חדשים שתמצאו כעת באתר. 


כל סוגי המכנסיים הקצרים החדשים באתר - ואיך כדאי ללבוש אותם


לא נפרדים מהטרנינג גם בקיץ - מכנסי טרנינג קצרים


מכנסי טרנינג קצרים לגברים הם התשובה הקייצית לפריט שבסוף החורף, עדיין קשה מדי להיפרד ממנו. הבד הנעים, הגומי הנוח, הסטייל הקולי והספורטיבי… כל אלו אינם דברים שבא לנו לוותר עליהם באף עונה באשר תהיה. אז קבלו את הגרסה האביבית למכנסי הטרנינג. מדובר במכנסיים של מותג הדנים האיטלקי ריפליי, שאנחנו כבר יודעים שאפשר לסמוך עליו. למכנסיים גזרת ברמודה, לא רחבה מדי, גומי במותן ושרוך. מאחר ומדובר בפריט ספורטיבי לחלוטין, לא מומלץ להתחכם ולשדך אותו לאף חולצה מלבד טי שירט או חולצת טריקו נטולת שרוולים ונעלי ספורט. הכי בבית שיש, אבל גם ברחוב הלוק הזה לגמרי תופס.  


הכי ספורטיביים - מכנסי ניילון


מכנסי ניילון הם התשובה שלנו לקיץ המקומי - הם הכי קלילים שיש, וכמעט שלא מרגישים אותם על הגוף. ההמלצה שלנו היא לנסות את מכנסי הניילון המדויקים האלה של PEPE JEANS, המותג הלונדוני האהוב עלינו. מדובר במכנסיים בגזרת ברמודה עם גומי אלסטי ושרוך במותן. הם מגיעים בשלושה צבעים ניטרליים וסופר שימושיים - שחור, חאקי ואפור. לאור האפיל הספורטיבי שלהם, הם יעבדו הכי טוב עם טי שירט ונעלי סניקרס. למרבה המזל, הלוק הספורטיבי הנוח הזה הוא לגיטימי כמעט בכל סיטואציה בישראל, החל מלבוש למשרד ועד לבירה עם החברה בערב. 


דגמ״ח לנצח - גם בגרסה הקצרה


מכנסי הקרגו, הלא הם הדגמ״ח, עשו קאמבק היסטרי בשנה האחרונה, במיוחד באופנת הנשים, אך גם הגברים לא נשארים מאחור. למען האמת, מכנסי דגמ״ח קצרים לגברים הם תמיד באופנה בקיץ, והם באיזשהו מקום הג׳ינס של הקיץ. במילים אחרות, אם בחורף ה״גו-טו״ של מכנסי הגברים הם הג׳ינס, אז בקיץ מחליפים אותם מכנסי הדגמ״ח הקצרים. מעבר ללוק האורבני הקולי שלהם, שהוא מספיק ניטרלי כדאי להתאים כמעט עם כל דבר (טו נו, בעיקר טי שירט, אבל למה שנרצה ללבוש משהו אחר בקיץ?), יש במכנסי הדגמ״ח עוד יתרון משמעותי מאוד עבורנו הגברים - יש בהם המון כיסים. גברים לא נוהגים להסתובב עם תיקים, ולכן מדובר בפונקציה חשובה וחיונית ביותר. המלצת הבית היא על מכנסי הדגמ״ח הקצרים של REPLAY, המצוידים גם בגומי שהופך אותם לנוחים מאוד. המכנסיים האלה הם בצבע חאקי, והלוק שתמיד יעבוד ויהיה נכון, הוא לשדך אותם לטי שירט לבנה נקייה ואיכותית. משקפי שמש, סניקרס או כפכפים והייתם כאן.

מושלמים לאירוע צהריים: מכנסי פשתן קצרים


בעוד נשים מתהלכות בקיץ בשמלות אווריריות וקלילות, לנו הגברים קצת יותר קשה למצוא את עצמנו בעונה הלוהטת והלחה. ברוב המקרים, המכנסיים הגבריים, גם אם הם קצרים, הם עשויים מבד עבה למדי. לא במקרה הזה - מכנסי פשתן קצרים לגבר הם לא רק הדבר הכי נוח, נעים ונושם בסביבה, הם גם טרנדיים, אופנתיים ומציעים לוק משודרג, שיתאים מאוד לאירוע צהריים קיצי, וגם לחופשות ריזורט.

המלצת הבית היא על מכנסי הפשתן הקצרים של REPLAY, המגיעים בלבן, באוף-ווייט (הפייבוריט שלנו) ובאפור. הגזרה שלהם היא על גבול המחוייטת, אבל הבד הקליל ורצועת הגומי שבמותניים הופכת אותם לנוחים ונעימים ביותר. אם מדובר באירוע צהריים או בחופשת ריזורט, מומלץ לשדך אותם לכפכפי עור חומים ולחולצה מכופתרת משוחררת בגוון בהיר, לרבות תכלת, לבן, או פסים בהירים. 


כמובן, תוכלו ללבוש אותם גם בכל סיטואציה קז׳ואלית אחרת, פשוט יחד עם טי שירט חלקה בצבע ניטרלי כמו לבן, אפור, שחור או כחול כהה.
מכנסיים מחויטים - רק בקצר: מכנסי צ׳ינו קצרים


אם חשקה נפשכם במכנסיים לאירוע, אך מכנסי הפשתן מהסעיף הקודם הם קצת קלילים מדי עבורכם, תוכלו למצוא מענה במכנסי צ׳ינו קצרים של REPLAY. מדובר במכנסיים במראה מחויט ומוחזק, למרות שהם עשויים מבד דק ולא מכביד, אבל זה יהיה הסוד הקטן שלנו. בהחלט ניתן ללבוש אותם לאירוע קייצי, יחד עם מכופתרת מגוהצת ונעלי מוקסינים. הם מגיעים בחאקי, בצבע אבן ובשחור. כמו כן, גם אותם תוכלו ללבוש לצרכים יותר יומיומיים כמובן, בשילוב עם טי שירט איכותית, בדוגמא חלקה או בדוגמת פסים טרנדית. יחד עם סניקרס במראה מעודן, יתקבל לוק שאי אפשר לטעות איתו. 


טיפ קטן בנוגע לדגם הזה ולמכנסיים קצרים בכלל - שימו לב שאתם בוחרים במידה שתשב עליכם בול, לא תהיה צמודה מדי (זה גם לא כיף בקיץ) ולא משוחררת מדי.

את כל מכנסי הגברים המפורטים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם ב-NYOU

Read more

מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר

האביב הגיע, ואיתו גם דרופ חדש של מכנסיים קצרים לנשים וגם מכנסיים ארוכים, אבל בבדים ובגזרות שיתאימו בדיוק לעונה בה הכל מתחיל להתחמם. בין הטרנדים המסתמנים בתחום העונה, בולטת הגזרה הרחבה והישרההאביב ה...

לקרוא עוד
סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב - Inter Jeans

סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב

נכון, החורף האחרון לא ממש נתן מעצמו, אבל על הקיץ הישראלי אנחנו תמיד יכולות לסמוך. במילים אחרות, בקרוב יהיה פה חם מאוד. אם כן, כדאי להיערך ולהכיר את הטרנדים החמים בתחום הסנדלים והכפכפים לעונה הקרובה...

לקרוא עוד