דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף?

מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף? - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף?

אם גם אצלכן בארון אפשר למצוא לא מעט זוגות של שורטס שאתן אוהבות ללבוש, יש לנו בשורה - אתן ממש לא חייבות לוותר עליהם גם בעונה הקרה. במיוחד לא בחורף הנוכחי, שבינתיים לא הביא איתו קור ממשי. כמה רעיונות לאאוטפיטס טרנדיים עם מכנסיים קצרים דמוי עור


ככל הנראה, העולם נחלק לשני סוגים של נשים - טיפוסים של שורטס וטיפוסים של מכנסיים ארוכים/שמלות לנצח. אם אתן נמנות עם הסוג הראשון, סביר להניח שאפשר למצוא אצלכן בארון לא מעט זוגות מכנסיים קצרים לנשים, ויש לנו בשורה - אתן ממש לא חייבות לוותר עליהם גם בחורף.

במיוחד חורף 2023, שעוד לא הבנו מה הקטע שלו (וגם לא החלטנו אם אנחנו אוהבות את זה או לא, כי התחממות גלובלית וזה), אבל אי אפשר להגיד שהוא הביא איתו קור ממשי, לפחות לא עד כתיבת שורות אלו. אבל גם אם ימים קרים עוד יבואו, אפשר בהחלט לשלב את מכנסי השורטס האהובים עליכן גם במלתחה החורפית. 


עם האדפטציות הנכונות, אפשר לגמרי לקחת את הרעיון למחוזות של לבוש ערב מהודר, וכמובן, אפשר גם להסב את העניין הזה ללבוש קז׳ואל, שיתאים לשיטוט אגבי בעיר או לקפה עם חברות. 


עם מה ללבוש מכנסיים קצרים בחורף?


קודם כל לבחור את השורטס המתאימים לעונה


בואו נתחיל עם הבסיס של האאוטפיט הזה, הלא הם המכנסיים הקצרים. בדרך כלל לא מדובר בדיוק באותם השורטס הקייציים, מהבד הקליל, הדקיק והמתנפנף, אלא שיהיו אלו מכנסיים מבד עבה יותר, לרבות עור, זמש, צמר או כל סוג של סריג ארוג עבה יותר וכמובן גם ג׳ינס. באותו אופן, נבחר גם פלטת צבעים חורפית יותר, ובמיוחד שחור, אפור כהה, חום וכדומה. את השורטס בגווני הפסטל, מומלץ לשמור בארון לאביב ולקיץ. עם זאת, הכל תלוי בגזרה ובבד, ובטוח שיש לכן בארון שורטס בצבעוניות בלתי שגרתית שדווקא יתאימו לעניין הזה. סומכות עליכן שתדעו.

המכנסיים המתאימים ביותר כשורטס חורפיים: דמוי עור


כמובן שהראשונים ברשימת המכנסיים הקצרים החורפיים, הם מכנסיים דמוי עור עם גומי או בלי, שמביאים לשולחן וייב קצת יותר לבוש ורציני, והחומר הבוהק והעבה לוקח אותם במיידית למקום של חורף. רק נסו לדמיין את עצמכן לובשות את אותו בקיץ ותבינו למה אנחנו מתכוונות… שורטס דמוי עור בצבע שחור הם קלאסיקה, אבל אפשר בהחלט להעז ולבחור כאלו בצבע ירוק, כחול או בורדו, ולהרכיב אאוטפיט טרנדי במיוחד. 


כמעט מיותר לציין, אבל נציין בכל זאת, שבשביל הלוק הזה תזדקקו לגרביונים טובים, בצבע גוף או בצבע שחור שקוף או אטום. 


שילובים אופציונליים עם שורטס דמוי עור


עם סריג קרופ ולאופרס


בימים בהם אתן עומדות מול הארון ולא מוצאות את עצמכן, הלוק הזה הוא בוננזה, שיוציא אתכן הכי שיק שיש בחורף. הרעיון הוא לצוות לשורטס דמוי עור גרביונים שקופים בצבע גוף או שחור, סוודר או סריג בגזרת קרופ ( או לחילופין, סוודר ארוך יותר שהכנסתן את שוליו לתוך המכנסיים), ונעלי מוקסינים בסגנון לאופרס. תיק עור אוברסייז ניטרלי, עגילי חישוק עבים ויש לכן לוק שתמיד יעבוד. 


עם מכופתרת לבנה ונעלי עקב


לוק הערב האולטימטיבי. שורטס דמוי עור שחורים, יחד עם חולצה מכופתרת לבנה קלאסית ונעלי עקב סירה, קלאסיות גם הן. בשילוב עם גרביונים שחורים שקופים ותיק קלאצ׳ קטן ואלגנטי, תתקבל קלאסיקה מחמיאה ונקייה. שפתון אדום ושיער אסוף בקפידה ישלימו את הלוק. בתקופות קרות במיוחד, אפשר להוסיף מעל בלייזר שחור מחויט, ואף מעיל צמר שחור קלאסי. 

עם בלייזר שחור ומגפונים 


גרסא מעט ״אדג׳ית״ יותר ללוק ערב - לצוות לשורטס דמוי העור מגפוני עקב שחורים מחודדים, חלק עליון צמוד ומחמיא, כמו בגד גוף מעטפת, רצוי בשחור או בירוק בקבוק, גרביונים בצבע גוף או בצבע שחור ובלייזר אוברסייז מחויט. מסוג האאוטפיטים שקשה לטעות איתם. 


עם ג׳קט ג׳ינס וסניקרס


ובמעבר חד - לוקים קז׳ואלים יותר: אחד הפריטים שתמיד יכול ״לשנמך״ (אבל בקטע טוב ורצוי) אאוטפיט ולהפוך אותו ליותר נונשלנטי ובייסיק הוא ג׳קט ג׳ינס לנשים. אז אם מאוד בא לכן על מכנסי עור ואפילו על נעלי עקב, אבל לוק יומיומי הוא שעל הפרק, ג׳קט ג׳ינס יכול לעשות את העבודה מצוין. שילוב של שורטס דמוי עור יחד עם טי שירט לבנה או שחורה וג׳קט ג׳ינס, יתקבל נהדר עם סניקרס עור שחורות או לבנות. לוק שיתאים כמעט לכל פעילות. הגרביונים המומלצים במקרה זה הם בצבע עור.

עם סווטשירט קפוצ׳ון ואולסטאר


לוק בסגנון ״סטריט וור״ טרנדי: ללבוש יחד עם השורטס סווטשירט קפוצ׳ון גדול ומחמם, רצוי בצבע אפור בהיר או שחור. לחגיגה הזו יתאימו במיוחד נעלי אולסטאר גבוהות שישלימו את הלוק ה״ספורט-אלגנט״ הזה, שמשלב בין לבוש מושקע לבין קז׳ואל, באופן הטוב ביותר. תיק באווירה ספורטיבית, קוקו מתוח לאחור ואיפור סופר ניטרלי יבואו כאן בול.

עם טי שירט וג׳קט משבצות 


ג׳קט משבצות לנשים הוא האלטרנטיבה לג׳קט הג׳ינס שדיברנו עליו קודם. מדובר בפריט שהוא לא רק טרנדי, נעים וורסטילי, אלא שגם הוא ניחן בכוחות העל של להוציא אותנו פחות מתאמצות, ואיך אנחנו אוהבות להיראות כך… מדובר בג׳קט שהוא למעשה הגרסה העבה והגדולה של חולצת הפלנל המשובצת הגברית, והוא יכול להשתלב עם המון אאוטפיטים באווירת קז׳ואל. אז הרעיון הוא לשלב ג׳קט משובץ וצמרירי, בגזרת אוברסייז, יחד עם שורטס דמוי עור שחורים, טי שירט בתוך המכנסיים (על מנת לאזן את כל האוברסייז הזה), גרביונים ניטרלים וסניקרס או נעלי מוקסינים שיכולות ״לשבור״ מעט את הלוק הבסיסי ולשדרג אותו. שיער פזור ברישול מכוון ותיק צד מעור שחור, ישלימו את הלוק. 

Read more

הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים - Inter Jeans

הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים

ג׳ינס ווייד לג, בויפרנד או בגזרת קרופ? מהם הטרנדים שממשיכים איתנו מהעונות הקודמות ומיהם הילדים החדשים בבלוק? סקירת הדנים הכי נכונים ג׳ינסים לנשים הם פריטי לבוש שלעולם, אבל לעולם לא יוצאים מהאופנה....

לקרוא עוד
שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era? - Inter Jeans

שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era?

כובעי המצחייה הקולים של היצרנית האמריקאית, ששולטת במגרשי הבייסבול של הליגות הגדולות כבר עשרות שנים, הם האקססורי החם של העונה, אפילו כשחורף כובעי new era, הכובעים עם הסטייל הספורטיבי האמריקאי, כפי ש...

לקרוא עוד