דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב

ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב - Inter Jeans

ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב

הטרנד שהחל את דרכו בסוף הניינטיז, עושה סימנים רציניים של קאמבק. נעלי הפלטפורמות שהכרנו בעבר, קיבלו לאחרונה אדפטציה מודרנית והן קוליות ושיקיות מתמיד. החל מהמגפיים הצ׳אנקיות ועד הסניקרס עם הפלטפורמה - אילו סגנונות של נעליים תוכלו למצוא באתר ומה כדאי ללבוש עם כל אחד מהם?

בשורות טובות עבור כל חובבות אופנת ה- Y2K ששולטת בכל מחוזות הסטיילינג לאחרונה - התכוננו לקאמבק הכי כיפי ומבורך שהטרנד הזה הביא איתו. למקרה שפספסתן, או שלא יצאתן מהבית בשבועות האחרונים, נעלי פלטפורמה לנשים חזרו לעניינים, והן מסוגננות וקוליות יותר מאי פעם, הודות לאדפטציות המודרניות הפרשיות שהן עברו. במילים אחרות, מסתמן שאילו ה-נעליים לחורף הנוכחי, במיוחד במגפיים ובנעלי סניקרס, והן ימשיכו איתנו גם באביב ובקיץ, בדמות סנדלי פלטפורמה. 


למה טרנד הנעליים הזה כל כך פופולרי?


טרנד הפלטפורמות החל להפציע בתחילת המילניום, כאשר נעלי סניקרס וסנדלים עם פלטפורמות הפכו לסנסציה אופנתית. סלבס אימצו את ההגבהה השיקית ויש לציין - הנוחה הזו, ונצפו נועלות אותו בכל מקום, אפילו על השטיח האדום. 
לצערנו, זה לא החזיק המון זמן, לאחר כמה שנים, הסיפור הזה הלך והתפוגג. אבל 

לאחרונה הוא עושה סימנים רציניים של קאמבק. מותגי בייסיק וקז׳ואל, לצד מותגי יוקרה, מוצאים דרכים חדשות ועדכניות להביא את הטרנד לידי ביטוי, ולקחת אותו לגבהים חדשים. 


באילו סוגי נעליים נראה את טרנד הפלטפורמות העונה?


נעלי סניקרס עם פלטפורמות 


נעלי סניקרס עם פלטפורמות הן סוג של לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. כי מצד אחד, אנחנו עם נעלי ספורט ואין נוחות כזו בעולם, ומצד שני, אנחנו עם נעלי עקב שתורמות לנו עוד כמה סנטימטרים מכובדים לגובה, ואין נוחות כזו בעולם. שיחוק רציני או מה? מדובר בפתרון קז׳ואלי סופר מוצלח עבור אלו שקשה להן להפרד מהעקבים גם ביומיום, בקטע של גובה ויציבה זקופה. לא סתם, רואים בשנים האחרונות גרסאות צ׳אנקיות ומוגבהות של נעלי ספורט אצל כל מותגי הספורט המובילים, החל מנייק ועד פומה ואדידס וכמובן ניו באלאנס, עם דגם ה-327 ההו כה פופולרי שלהם העונה. גם אצלנו באתר תמצאו שלל נעלי סניקרס גבוהות ונמוכות של ריפליי, שהוספה להן פלטורמה צ׳אנקית במראה סופר פרש.

מה ללבוש עם סניקרס עם פלטפורמה?


הסניקרס הצ׳אנקיות עם הפלטפורמות מתאפיינות במראה ספורטיבי ואדג׳י בדרך כלל, ולכן הבגדים צריכים להיות בהתאם. הן יכולות להתאים באופן מדויק ללבוש בסגנון אקטיב וור, לרבות טייצים, מכנסי טרנינג וסווטשירטים. עם זאת, אפשר להשתמש בהן כדי ״לשבור״ לוק מחויט יותר, ולהקנות לו אפיל קצת יותר קליל ופרשי. לדוגמא, לשלב אותן עם מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג, באורך המכסה את הנעליים מעט, או לחילופין, עם ג׳ינס בגזרה ישרה ובלייזר מחויט. 


מגפיים צ׳אנקיות עם פלטפורמה - אדג׳יות, שיקיות וסופר נוחות

מגפוני הפלטפורמה שהכרנו בעבר, קיבלו בשנתיים האחרונות טוויסט מבורך שלא רק הופך אותן להרבה יותר קוליות ונאות, אלא גם הרבה יותר נוחות. כאלה שאפשר בכיף לחרוש איתן את רחובות העיר בלי לסבול מכאבים ברגליים. המגפיים הצ׳אנקיות, השואבות השראה מהסטייל הצבאי, הן הדיבור. הסגנון של מגפי צבא, לרבות דוקטור מרטינס, גם הוא חזר אלינו מהניינטיז בואכן מילניום, עם שינויים קלים, במיוחד בסוליה, שהפכה למה שאנחנו מכנים ״סוליית טרקטור״. באתר תוכלו למצוא שלל גרסאון של נעליים צבאיות עם פלטפורמות ושל מגפיים צ׳אנקיות סופר טרנדיות ונוחות. 


מה ללבוש עם מגפי פלטפורמה?


מגפי הפלאטפורמה הצ׳אנקיות יתאימו בשלל נסיבות ואירועים, הכל עניין של סטיילינג. ליומיום, ללוק קז׳ואל מושלם ונוח כל כך, תוכלו לנעול אותם עם טייץ שחור וסריג אוברסייז. מעיל צמר ארוך מעל כל אלו יעניק לכן את לוק החורף המחמם והנעים ביותר. עוד דרגה אחת של בייסיק ונוחות, תתקבל עם חליפת טרנינג, כאשר שולי המכנסיים תחובים בתוך המגפיים. מעיל טרנץ׳ טרנדי מעל ישלים את הסיפור מעולה. דרך קצת יותר "לבושה״ ללכת עם המגפיים האלה היא עם גרביונים ושורטס עור, סריג-שמלה אוברסייז, או חצאית מידי. כמובן, תמיד אפשר לחבר את המגפיים במראה הצבאי לג׳ינס רחב ומשוחרר. בתוספת מעיל עור קלאסי, יתקבל מראה שתמיד יעבוד.

מוקדם מדי בשביל סנדלי פלטפורמה? לא בטוח


האם מוקדם מדי לדון בחזרתם של סנדלי הפלטפורמה? לא בטוח בכלל. במיוחד כאשר מדובר בנעלי ה״מרי ג׳יין״ שעשו קאמבק היסטרי מהניינטיז. מדובר בנעלי בובה שהוספה להן פלטפורמה משמעותית מאוד. ניחשתן נכון, עם הנעליים האלה ניתן ואף רצוי ללכת עם גרביים או גרביונים, מה שהופך אותן לנעליים שמתאימות במיוחד לעונה הקרירה. עקבי המרי-ג׳יין הם בדרך כלל גבוהים במיוחד, קריאה ראשונה עבור כל אלו הזקוקות לתוספת הגובה המשמעותית הזו. הן מתאימות במיוחד עם שמלות וחצאיות, ואם בא לכן לקחת את הלוק הניינטיז הבועט עד הסוף, אז צוותו אותן לחצאית משובצת בגזרת A נמוכה, שהיא סוג של טייק אוף על החצאיות שהן חלק מתלבושת בית הספר של ילדות טובות וממושמעות. או שלא.

סנדלי פלפורמה במראה ספורטיבי וקז׳ואל

לצד המרי ג׳יין עם ערימות הנוכחות, לא שכחנו גם את סנדלי הפלטפורמה המתונות יותר, אלו המחכות לנו בסבלנות ובחן לאביב ולקיץ הקרוב. הסדנלים האלו, במראה צ׳אנקי ועם המון סטייל ונונשלנטיות, יתאימו עם שלל לוקים ואאטפיטים. החל מהג׳ינס והטי שירט ועד המכנסיים המחוייטים הרחבים ואפילו עם שמלות וחצאיות. לדוגמא, אאוטפיט המורכב מחצאית מידי מסאטן, חולצת טי לבנה בתוך החצאית וסנדלי פלטפורמה צ׳אנקיות, ייצר לנו לוק קז׳ואל שקשה מאוד לטעות איתו.

את כל סוגי נעלי הפלטפורמה האלו, לרבות סניקרס עם פלטפורמה ומגפיים במראה צ׳אנקי ו/או צבאי, תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתן בשם NYOU. נפגש.

Read more

שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט - Inter Jeans

שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט

זה התחיל מג׳ינס בויפרנד, ולאט לאט גלש לפריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית המחויטת - בלייזר, חולצה המכופתרת הלבנה, מכנסיים מחויטים גבריים על שלל גזרותיהם, וסטים וגם נעלי המוקסינים, הלאופרס. כך תרכיבו לוק...

לקרוא עוד
הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים - Inter Jeans

הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים

ג׳ינס ווייד לג, בויפרנד או בגזרת קרופ? מהם הטרנדים שממשיכים איתנו מהעונות הקודמות ומיהם הילדים החדשים בבלוק? סקירת הדנים הכי נכונים ג׳ינסים לנשים הם פריטי לבוש שלעולם, אבל לעולם לא יוצאים מהאופנה....

לקרוא עוד