דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי?

מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי? - Inter Jeans

מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי?

החורף ה״אמיתי״ והקר באמת לא עושה סימנים של להגיע לארצנו הקטנטונת. אם נסתכל על הצד החיובי של המגמה, אין צורך במעילים כבדים ובלבוש מסורבל, ואפשר להתמקד בהיבטים של סטייל ופאן בעונה הזו. הצעות למעילים וג׳קטים טרנדיים


חיכינו, חיכינו, והוא לא בא… החורף ה״אמיתי״ והקר באמת לא עושה סימנים של להגיע לארצנו הקטנטונת. כלומר, מצד אחד לא באמת חם, ויש צורך ללבוש מעיל קל או ג׳קט, ומהצד השני, הטמפרטורות ברוב הימים לא יורדות את ה-20 מעלות, מה שמייתר את מעילי הפוך והצמר הרציניים. קשה לומר אם המגמה הזאת משמחת או מעציבה. הרי שמצד אחד, כיף ונעים ולא קפוא, וברוב השבתות השמש מלטפת ואפשר לצאת לטיייל. מהצד השני, הכל מצביע על התחממות גלובלית ומשבר אקלים שהולך ומחריף. אנחנו ננסה ונשתדל להביט על הצד החיובי של המגמה. אין צורך במעילים כבדים ובלבוש מסורבל, ואפשר להתמקד בהיבטים של סטייל ופאן החורף הזה.

ג׳קטים ומעילים לגברים - שיתאימו בדיוק לעונה

קלאסיקה של כל הזמנים - מעיל עור

 

זה מעיל? זה ג׳קט? לא החלטנו עדיין, אבל מה שבטוח, מעיל עור לגברים הוא לא רק קלאסיקה נצחית במונחים של אופנה, מה גם שהוא מתאים ללבישה כמעט בכל עונה, למעט הקיץ המקומי. עכשיו, מאחר ומדובר בפריט שאף פעם לא נס ליחו, והוא תמיד תמיד באופנה, וגם כאמור, כמעט תמיד מתאים מבחינת האקלים, ההמלצה שלנו היא להשקיע באחד רציני, שווה ואיכותי. בואו נעשה את זה קל יותר עבורכם - באתר מחכה לכם דגם קלאסי של מעיל עור של ריפליי, בגזרת ״בייקר״ שתמיד רלוונטית ותמיד מחמיאה. ההמלצה שלנו היא לרכוש מעיל עור בצבע שחור, שהוא הכי ניטרלי ותמיד יתאים עם הכל.


איך ללבוש מעיל עור לגברים?


כמה הצעות לשילובים קוליים ופרקטיים עם מעיל עור לגברים:

עם ג׳ינס וסניקרס


הלוק הבסיסי מאוד של ג׳ינס וטי שירט, יחבק אליו את התוספת האדג׳ית הזו - ג׳ינס בגזרה ישרה וצרה, טי שירט איכותית וסניקרס טרנדיות, ילכו פשוט מעולה עם מעיל עור מעליהם. לתוספת חימום וקוליות, תוכלו ללבוש מעל הטי שירט סווטשירט קפוצ׳ון עם רוכסן, פתוח לגמרי. לוק שמתאים לכל פעילות פנאי באשר היא. 


עם מכנסי טרנינג וסווטשירט קפוצ׳ון

לוק קז׳ואל הכי נוח וכיפי: עם מכנסי טרנינג, סווטשירט קפוצ׳ון ונעלי ספורט או סניקרס, התוספת הזו של ג׳קט עור מיד תיקח את העניין למקום קצת יותר מושקע ולבוש. במקרה הזה, רצוי שהג׳קט יהיה מעט אוברסייז. בעצם, כשחושבים על זה, תמיד העדיפו את ג׳קט העור בגזרה גדולה ורפויה.

עם מכנסי בד וחולצת ג׳ינסֿ


לוק שיכול להתאים ליום עבודה ואפילו ליציאה שגרתית לבר או למסעדה: השילוב של מכנסיים מבד עבה בגזרה צרה, בצבע בז׳, אפור או שחור, יחד עם חולצת ג׳ינס רכוסה ברישול, ובהחלט לא מוכנסת בתוך המכנסיים, ונעלי עור יפות, מעיל העור יתן פה את הטאץ׳ הקצת פחות רציני והמעט יותר אגבי ונונשלנטי. הרי אף אחד לא רוצה להיראות כאילו הוא התאמץ מדי לפני שיצא מהבית, לא ככה?

לא פחות קלאסי, אבל יותר קליל: ג׳קט ג׳ינס לגברים


עוד קלאסיקה שחייבת להיות לכל גבר בארון, והיא החלופה הקצת יותר קלילה (גם מבחינת הבד וגם מבחינת הסטייל) לג׳קט העור, הוא כמובן ג׳קט הג׳ינס לגברים. ג׳קט ג׳ינס הוא הפריט המושלם לחורף הישראלי, ובמיוחד לחורף הנוכחי. הוא קליל, הוא קולי, הוא מתאים כמעט עם כל שילוב אפשרי, והוא יושב טוב גמעט על כל מבנה גוף. אם לא התברכתם בגובה רב, העדיפו גזרה מעט יותר קצרה במותניים. במקרה שאתם מתנשאים לגובה רם, תוכלו לבחור בג׳קט ג׳ינס בגזרת אוברסייז סופר קולית. השילובים שהצענו לג׳קט העור, ילכו מצוין גם עם ג׳קט ג׳ינס, מאחר והגזרה של השניים דומה למדי, אך סוג הבד והחומרים עושים הבדל גדול בסגנון, כך שכדאי להתייחס לכל מקרה לגופו. סומכים עליכם שתדעו להחליט לבד אם השילוב עובד או לא.

מעילים לילדים: גרסה מוקטנת של המעילים שלנו

בשנים האחרונות, בכל תחומי העיצוב והסטייל, החל מעיצוב פנים ועד עיצוב אופנה, כאשר מדובר בעיצוב עבור ילדים, המגמה היא לעשות וריאציות על הסטייל שאנחנו המבוגרים מאמצים. כלומר, אם בעבר בגדי ילדים, וחדרי ילדים לצורך העניין, היו ילדותיים ומצועצעים, והתאפיינו בצבעוניות עזה, הרי שכיום מדובר בעיצובים דומים לאלו שנבחר לעצמנו, סולידים יותר ומתונים. כמו כן, ההפרדה הזו בין ״צבעים לבנות״, שהיו בעיקר ורודים, לבין ״צבעים לבנים״ שהיו בעיקר כחולים וירוקים, כבר מזמן איננה בתוקף. יתרה מכך, הבגדים של הילדים, בדומה לבגדים שלנו, מגיעים כיום בצבעוניות ניטרלית ומסתכמים גם הם בשחור, לבן, אפור, בז׳ וכחול. אם כן, גם היחס למעילים לילדים השתנה, וניתן להשיג אותם בעיצובים בוגרים ומלאים בסטייל. אי לכך, ניתן למצוא היום מעילים בסגנון ״בומבר״ ומעילי פוך עבור ילדים, וכן ג׳קטים כמו ג׳קט עור וג׳קט ג׳ינס, לצד מעילים בסגנון בייסבול וג׳קטים משובצים. ממש כמו של הגדולים. 


בתחום הנשים: הבלייזרים המחויטים שולטים העונה


בתחום הג׳קטים לנשים, אי אפשר לפספס השנה עם בלייזרים מחויטים. בלייזר שחור אחד יכול להשתלב עם שלל אאוטפיטים טרנדים וקלאסיים כאחד, ולשדרג כל לוק ללא היכר. החל מלוקים ספורטיבים של טייץ או מכנסי טרנינג וסניקרס, ועד ללוק בייסיק של ג׳ינס וטי שירט. כמובן, אין מתאים מבלייזר מחויט ללבוש ייצוגי למשרד, והוא יכול ללוות אתכן מהבוקר בעבודה ועד ליציאה בערב, כאשר גם עם שמלה הוא לגמרי פרטנר לעניין.

את כל הפריטים המתוארים כאן, תוכלו להשיג באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU ולהרכיב אאוטפיטים חורפיים מלאים בסטייל.

Read more

במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה - Inter Jeans

במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה

שברו את החוקים וכן משחקים: החומר הפלסטיקי הלא הוא הויניל, חוזר לעניינים ובגדול. שלל פריטי הלבשה והנעלה, לרבות מגפיים, מכנסיים וכמובן ג׳קטים, עשויים מהחומר המבריק הזה. כך תאמצו את הטרנד אין דבר שתעש...

לקרוא עוד
עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס - Inter Jeans

עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס

כיף כשיש עוד מועד קטן שאפשר לצאת לבלות בו, או פשוט להישאר בבית, אבל באווירה קצת יותר חגיגית ורומנטית. כך או כך, זו גם הזדמנות להתלבש טוב. הצעות לאאוטפיטים לגברים ולנשים לחגיגות האהבה השנה חג האהבה...

לקרוא עוד