דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה

סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה - Inter Jeans

סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה

לא ציפינו מעולם האופנה להיות כזה צבעוני וכיפי דווקא בחורף. את האפורים, השחורים והבז׳ים שהכרנו בחורפים הקודמים, מאיימים להחליף צבעים נועזים במיוחד כמו ורוד פוקסיה, כתום וירוק. אילו פריטים צבעוניים באתר יסייעו לכן לאמץ את הטרנד?

האמת, לא ציפינו מעולם האופנה להיות כזה קליל, מסיבתי וכיפי, ועוד בחורף. את האפורים, השחורים והבז׳ים שהכרנו בחורפים הקודמים, מאיימים להחליף צבעים נועזים במיוחד כמו ורוד פוקסיה, כתום וירוק. אבל אם כבר נבהלתן, תישארו, לא הזניחו גם את הסולידיות שבינינו, ובנינו, הן בדרך כלל הרוב, כך שגם גוונים של חאקי, חום וחול יהיו איתנו העונה. למעשה, השילוב בין השניים, כלומר בין גוון נועז כמו כתום, יחד עם חאקי, עשוי לצאת מתוחכם ושיקי, ולכן לא משנה לאיזה צד אתן שייכות (הנועזות, הסולידיות, או כאלה שבהתאם למצב הרוח משתנות), תקבלו מענה אופנתי של צבע מכל כיוון. 


הנה כמה צבעים שיבלטו העונה, תרתי משמע:


צהוב ניאון

זה צהוב? זה ירוק? זה צהוב ניאון מסנוור, שממשיך איתנו מהקיץ, ונראה אותו בטופים ספורטיביים ובטייצים, בבגדי בייסיק כמו טי שירט, וגם בג׳קטים כמו בומברים ועליוניות ספורטיביות אחרות. למתקדמות - נתריע ונאמר שיהיו גם שמלות ערב בגוון הנועז הזה, ואם זה מתאים לכן, זה מתאים מאוד.

כתום עז

תפו תפו תפו תפוזינה… כן, הכתום הלא מתנצל והעז כל כך, שוב איתנו. יש מי שישמחו, ויש מי שיעדיפו להתקדם הלאה, ובכן, זו מדינה חופשית. רק נאמר שהכתום התפוזי הזה שוב כאן ונראה אותו במכנסי טרנינג, בסווטשירטים, בשמלות וגם בתיקים ובנעליים. היופי בצבע הזה, הוא שהוא משתלב היטב עם צבעים אחרים, ועל אף שהוא נועז ובולט, אפשר לעדן אותו באמצעות שילובים מעודנים כמו ליד תכלת, בז׳ או חום.

אילו פריטים כתומים תמצאו באתר אינטר ג׳ינס החורף?


מכנסי טרנינג של סטיב מאדן

מכנסי טרנינג הם דרך כיפית ובלתי מתאמצת לאמץ טרנד צבע כזה או אחר. המכנסיים האלה, מבית סטיב מאדן, הם בגזרה שהופכת צרה כלפי מטה, והם מעוטרים ברוכסנים שחורים בברכיים ובכיסים, וכן בלוגו החברה בשחור. עם סניקרס לבנות צ׳אנקיות וג׳קט בומבר בצבע בז׳ או חאקי, יתקבל לוק סטריט סטייל קולי, כיפי ונוח. 


 אין חורף בלעדיו: סווטשירט קפוצ׳ון

בן הזוג של המכנסיים מלמעלה הוא סווטשירט קפוצ׳ון כתום, של סטיב מאדן, שיוצר יחד חליפת טרנינג מושלמת לחורף. סווטשירט קפוצ׳ון, באופן כללי, הוא לחלוטין פריט מפתח בכל חורף, שלפעמים לא מתחשק לצאת ממנו מהבוקר ועד הערב, והאמת שבעידן הנוכחי, והאופנה שמשלבת בין ספורט לאלגנט, או כמו שקוראים לזה כיום ״סטריט וור״, ממש לא צריך לצאת מהטרנינג. הכל עניין של שילובים. אם תשלבו את הסווטשירט הזה עם ג׳ינס בגזרה צרה וסניקרס טרנדיות, יחד עם ג׳קט עור או אפילו בלייזר שחור אוברסייז, תקבלו לוק סופר עדכני, חורפי ונוח. 


איזה מותק: ורוד פוקסיה

קשה להסביר, אבל הצבע הזה שכולנו היינו מכורות אליו בתור ילדות, תמיד מעורר איזו שמחה בלב, אולי כי הוא מתוק כמו סוכריה, ואולי כי הוא פשוט מחזיר אותנו לעולם הפנטזיה של הילדות, מלא בנסיכות ובתמימות שחלפה כבר מזמן. כך או כך, הוא שוב כאן, ואיזה כיף זה. גם הורוד מצטרף לרשימת הנועזים שעושים פה קאמבק, וגם איתו - ניתן ללכת עד הסוף ולאמץ אותו באמצעות שמלה עם נוכחות, ואפשר ללכת בקטן ולרכוש תיק בצבע הבזוקה הזה. ניתן לשלב אותו עם צבעים מתונים יותר כמו בז׳, שחור, לבן, תכלת או אפור, וניתן לעשות דווקא ולשלב אותו עם ירוק עז או אפילו עם כתום, בצורת קולור בלוק.

מה תמצאו באתר אינטר ג׳ינס בורוד פוקסיה?


מכנסי טרנינג מקטיפה של ג׳וסי קוטור

למקרה שלא שמעתן, חליפות הטרנינג הקטיפתיות של juicy couture חזרו ובגדול, ד״ש מהניינטיז. מכנסי הטרנינג הוורודים שבאתר, עשויים קטיפה רכה ומלטפת, ולמרות שהם מתכתבים עם הניינטיז מבחינת הבד, הצבע ולוגו היהולומים של המותג האהוב, דווקא בגזרה הם מחדשים והם עדכניים יותר - מדובר בגזרה מתרחבת כלפי מטה, מה שהופך אותם גם למחמיאים מאוד. ללבוש עם טי שירט לבנה בייסיק וג׳קט ג׳ינס, או אפילו בלייזר שחור, כובע מצחיה והייתן כאן. 


קפוצ׳ון קרופ בוורוד פוקסיה של סטיב מאדן 


מסוג הפריטים היותר כיפיים שיש בארון - קפוצ׳ון קרופ קליל, איכותי, מבד נעים וכיפי, שאפשר ללבוש עם טייץ וסניקרס לאימון, ואפשר ללבוש עם ג׳ינס גבוה ורחב בצבע לבן או בצבע כחול, סניקרס לבנות צ׳אנקיות ומשקפי שמש שחורים. גם כאן, כמו תמיד, תוספת של בלייזר שחור מחויט תשתדרג את המראה הספורטיבי ללוק שאפשר ללבוש גם לכל מטרה אחרת, שאינה כוללת מאמץ והזעה.

של השכן ירוק יותר: ירוק דשא

קשה להסביר, אבל הצבע הזה, שכולו מסמל רעננות וחיוניות, פשוט עושה טוב על הנשמה. הוא מתחבר לנו עם טבע, עם התחלה ועם צמיחה, ופשוט תמיד בא טוב. אגב, הוא גם מחמיא כמעט לכל גוון עור ושיער. גם עם הירוק ניתן לעשות שילובים פחות צפויים כמו ירוק עם כתום, ירוק עם אדום עז, ואפילו עם ורוד פוקסיה. עם זאת, הוא ילך נהדר עם גוונים שקטים יותר כמו בז׳, אפור ולבן. 


מה באתר בירוק דשא? תיק יד קטן ומעודן של סטיב מאדן 


כידוע, טרנדים בצבעים לא חייבות לאמץ דווקא באמצעות בגדים, אלא שתיק קטן ונהדר לחלוטין יכול לעשות את העבודה. נסו את תיק הצד Bnikki-L מבית
STEVE MADDEN. התיק ההורס עשוי מחומר דמוי עור, במרקם שתי וערב, והוא בדיוק זריקת הצבע שמערכת לבוש מונוכרומטית תשמח לה. 


את כל הפריטים שלעיל תוכלו למצוא בקלות באתר אינטר ג׳ינס, שאולי מוכר לכם יותר כ-NYOU

Read more

תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״ - Inter Jeans

תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״

כל סיטואציה בחיינו מצריכה סוג תיק שונה - תיק ייצוגי ופרקטי לעבודה, תיק קולי וניטרלי לסידורים ולפנאי ותיק ״גלאם״ יותר לערב. כך תתאימו את סוג התיק לסיטואציה וללוק הו תיקים תיקים… מי אנחנו בלעדיכם? אי...

לקרוא עוד
נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל - Inter Jeans

נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל

אפשר לגמרי להבין למה אנחנו מכורות לעקבים גבוהים. הם מגביהים, הם גורמים לנו להתהלך זקופות והם אף פעם לא יוצאים מהאופנה. זו בדיוק הסיבה שכל זמן הוא זמן טוב להתחדש בנעלי עקב קלאסיות. למשרד, ליציאה או ...

לקרוא עוד