דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט

על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט - Inter Jeans

על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט

אין עוררין על כך שטי שירט היא הפריט החשוב והפרקטי ביותר במלתחה שלנו. עם הג׳ינס הנצחי, עם חליפה מחויטת או בכלל עם חצאית נשית - כמה שילובים שיצרו לוקים מהממים באפס מאמץ

טי שירט לבנה אחת איכותית, מכותנה טובה ובגזרה קלאסית - עם מחשוף וי או עם מפתח צוואר עגול (רצוי שיהיו לכן את שניהם בארון), היא מאסט בכל מלתחה, ומשמשת כפריט מפתח בכל מלתחת קפסולה. הטי שירטס לעולם, אבל לעולם לא יוצאות מהאופנה, ולכן, התחזית מצביעה על כך שתחרשו עליהן לאורך שנים. לכן, כשאתן ניגשות לרכוש טי שירט, ובמיוחד כשמדובר בטי שירט לבנה או שחורה חלקה, כדאי להשקיע בבסט של הבסט. 
חסכונית, שיקית ופרקטית: סוד הקסם של מלתחת הקפסולה

מלתחת קפסולה מורכבת ממבחר מצומצם (אך מדויק מאין כמותו) של פריטי לבוש המשלימים זה את זה. לרוב מדובר בפריטים קלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, בעיקר בצבעים ניטרליים. באופן זה, ניתן להרכיב מגוון מערכות לבוש, באמצעות מספר מצומצם של פריטים.
למלתחת קפסולה יש המון יתרונות, החל מקיצור ההתלבטות מול הארון בבוקר (פחות פריטים = פחות דילמות), ועד העניין המובן מאליו של החיסכון המשמעותי מאוד בהוצאות על בגדים. כמו כן, הקפדה על הגישה של ״פחות זה יותר״, משמעותה כמובן יחס טוב ומתחשב יותר בסביבה. אנחנו קונות כמה פריטים איכותיים, ומשתמשות בהם לאורך שנים וכך נמנעות מכל הקשור ב״אופנה מהירה״ שהנזק שהתעשייה הזו מסבה לעולם כבר ידוע לכל. 
המלכה של מלתחת הקפסולה - הטי שירט הלבנה
כאמור, אין עוררין על כך שטי שירט לבנה היא הפריט החשוב והנצחי ביותר במלתחת הקפסולה. אחריה מגיעים פריטים כמו ג׳ינס איכותי בגזרה קלאסית, ג׳קט בלייזר שחור, ג׳קט קז׳ואל דוגמת ג׳קט ג׳ינס או ג׳קט עור, מכנסיים שחורים מחויטים, נעלי סניקרס ונעליים קלאסיות כמו מוקסינים, שמלה שחורה וכו׳. דרך אגב, חדות ההבחנה אולי שמו לב לכך שאת רוב הפריטים שציינו - ניתן לשלב עם טי שירט בקלות.

ההמלצה שלנו, לצד הפריטים העל-זמניים של מלתחת הקפסולה, להתפנק מעת לעת באקססוריז טרנדים כמו תיקי יד, תכשיטים, משקפי שמש וכו׳, ובכך לרענן את הלוק הניטרלי והקלאסי שהרכבתן. 
4 שילובים אופציונליים עם טי שירט 
1 הרי זה מתבקש - עם ג׳ינס כחול

כנראה שלא נחדש לכן כשנאמר שטי שירט לבנה יחד עם ג׳ינס, זה תמיד רעיון טוב. אבל מה, לא כל טי שירט ולא כל ג׳ינס. לדוגמא, טי שירט רחבה בשילוב עם ג׳ינס בגזרת ״וייד לג״, שמאוד טרנדי כרגע, זה דווקא פחות. במקרה כזה עלול להתקבל לוק ״גדול״ מדי, ואולי אף מרושל וחסר אלגנטיות. הכוונה כאן היא לטי שירט לבנה עם מחשוף ״וי״ או מפתח צוואר עגול, בשילוב עם ג׳ינס בגזרה קרובה לגוף יחסית, למשל בגזרה ישרה, או גזרת ״סלים״ שאף פעם לא יוצאות מהאופנה גם הן. את החולצה מומלץ להכניס בתוך המכנסיים ולהוסיף מעט תכשיטים כמו שרשרת זהב עבה או עגילי חישוק בגודל בינוני. בעונות המעבר, תוכלו לצרף ללוק הזה גם בלייזר שחור או ג׳קט עור ונעלי סניקרס או מוקסינים (תלוי סיטואציה), ולקבל מראה שהוא תמיד נכון. 
2 שילוב עם פריט טרנדי - עם טייץ בגזרת ״בייקר״

היופי בטי שירט קלאסית, הוא שמאחר ומדובר בפריט ניטרלי, אפשר לשלב אותו באינספור דרכים יצירתיות (בהמשך נרשה לעצמנו להתפרע קצת יותר, התחלנו מהקל אל הכבד). כאן יש רעיון למערכת לבוש שהיא גם פרקטית, גם נוחה ונעימה בחום של ישראל, וגם שיקית וטרנדית למדי. הרעיון הוא לשלב טי שירט רחבה או אפילו אוברסייז, כזו שמגיעה על תחילת הירכיים, יחד עם טייץ קצר בגזרת ״בייקר״, כלומר כזה שמגיע עד קצת מעל הברך. עם הצבעים והדוגמאות כבר תוכלו להעז כאן יותר, או לחילופין, לבנות מעין חליפה אחידה של טי שירט וטייץ באותו הצבע בדיוק. להשלמת הלוק, אפשר להוסיף שרשרת חוליות גסה בסגנון גורמט, כובע מצחיה, סנדלים צ׳אנקיות ופאוץ׳, וקיבלתן לוק ״סטריט וור״ ממש לפי הספר. 
3 קונטרסט מלא בשיק - עם חצאית צמודה
כאן יש רעיון ללוק שיכול בכיף לשמש אתכן ליציאה בערב, בשילוב עם האקססוריז והתסרוקת המתאימה כמובן… הדיבור הוא על לשלב טי שירט, בגזרה לא משוחררת מדי אך גם לא צמודה לגמרי, יחד עם חצאית סופר נשית, בגזרה קרובה לגוף. זו יכולה להיות חצאית מיני, למשל בדוגמא מנומרת או מבד דמוי עור שחור, וזו יכולה להיות חצאית באורך מידי, למשל מסאטן. בתוספת נעלי עקב, תכשיטים עדינים ושיער אסוף בהקפדה, יתקבל מראה מדויק המשלב בין גבוה לנמוך, כלומר בין ״פנסי״ לקז׳ואל, בצורה הטובה ביותר. 
4 להביא טוויסט לחליפה האלגנטית

עוד שילוב שבאופן עקרוני הוא בלתי צפוי - לוק המורכב מחליפה אלגנטית של מכנסיים ובלייזר מחויטים, יחד עם טי שירט כותנה בייסיק. יש כאן מן ״שנמוך״ לחליפה המחוייטת, שאגב, גם היא חלק בלתי נפרד ממלתחת הקפסולה. ה״דאון גריידינג״ הזה הוא לא פעם עניין מתבקש מאוד במדינת ישראל, שדוגלת בטרנינג ובכפכפים, ולעתים קרובות האווירה ברחוב גורמת לנו לחוש שאנחנו ״אובר דרסט״. אז עם טי שירט מתחת - מי יכול לטעון שהתאמצנו מדי על הבוקר? ההמלצה היא לבחור בחליפה בצבע אחד - הבחירה הקלאסית כמובן תהיה בצבע שחור, אבל בהחלט שווה לנסות גם עם צבע טרנדי כמו סגול לילך. טרנד בולט בתחום החליפות, שמאוד מתאים לעונות המעבר, הוא חליפות המורכבות ממכנסיים קצרים ובלייזר ארוך. שילוב של טי שירט עם חליפה כזו ייצור מראה שיקי במיוחד, בעיקר אם תשלבו אותו עם נעלי מוקסינים נמוכות, או כפכפי אצבע עבים מעור. 

Read more

תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז? - Inter Jeans

תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז?

תיק יד טוב הוא מצרך חשוב וחיוני במלתחה שלנו, אך יש צורך בבחירה מותאמת של עיצוב וצורה, בהתאם לסיטואציה וכמובן בהתאם לטעם האישי ולסגנון של כל אחת ואחת. החל מהתיקים המעוגלים ועד לתיקי היד הקלועים - מ...

לקרוא עוד
לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף - Inter Jeans

לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף

גם בימים הקרים, אין שום סיבה שניפרד מחולצות הטי האהובות, שהן נעימות ומלטפות, ותמיד מעניקות תחושה ביתית חמימה. לא רק הטי שירט הקלאסית עם השרוולים הקצרים תתאים פה, אלא גם טי שירט בגזרת קרופ עם שרוולי...

לקרוא עוד