דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד

קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד - Inter Jeans

קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד

במסגרת הקאמבק של הרבה מהטרנדים שהיו פופולריים בסוף הניינטיז ובתחילת שנות ה-2000, חזרו לחיינו גם חולצות הבטן, הטופים, והחולצות שהן לא לגמרי טופים, אלא מסתיימות בסביבות גובה הטבור. עם האדפטציות והישלובים הנכונים, ניתן להרכיב עם חולצות הקרופ שלל אאוטפיטים טרנדיים ומחמיאים


בוא נבהיר דבר אחד חשוב: בשנת 2022, לא חלה הגבלת גיל על לבישת קרופ טופ. גם אם כבר מזמן עברתן את גילאי העשרה, גם אם אתן אמהות, וגם אם אתן עובדות בעבודה מכובדת. מותר לכן ללבוש חולצות חושפות בטן, מותר לכן ללבוש חצאיות מיני, ובגדול - מותר ורצוי שתלבשו כל מה שאתן אוהבות וכל מה שגורם לכן להרגיש בנוח. במסגרת הקאמבק של הרבה מהטרנדים שהיו נהוגים בסוף הניינטיז ובתחילת שנות ה-2000, חזרו לחיינו גם חולצות הבטן, הטופים, והחולצות שהן לא לגמרי טופים, אלא מסתיימות בסביבות גובה הטבור. 


אז נכון שהכל מותר והשמיים הם הגבול, אבל סביר להניח שאם עברתן את שלב הטינאייג׳ר, תרצו ללבוש את החולצות האלה קצת אחרת, ואולי באופן מעט פחות חושפני, שירגיש לכן קצת יותר ״אסוף״ ובטוח. 


הצעות ללוקים קצת יותר בוגרים עם קרופ טופ

אז לא רק שהחולצות באורך קרופ חדרו עמוק ללב המיינסטרים של האופנה בשנתיים האחרונות, גם הישלובים והסטיילינג שאפשר לעשות איתן, מסתירים את מה שצריך (או את מה שאנחנו מעוניינות להצניע) בצורה אופטימלית. במקביל לכך שגזרות המכנסיים הגבוהים איתנו כאן כדי להישאר (למרות שהסטייל של תחילת המילניום מאיים להשתלט על כל חלקה טובה, וגם להנמיך בחזרה את קו המותן של המכנסיים), וגם הבלייזרים האוברסייז עדיין חיים ובועטים, חולצות הבטן יכולות לגמרי להצטרף לחגיגה, והחברים שמסביב תומכים בלבישתן.

בחזרה מהג׳ים: עם טייץ, נעלי ספורט ומכופתרת


אחד הלוקים הספורטיביים שכוכבם דרך בעקבות הקורונה, שנתנה בוסט אדיר לכל מה שקשור באקטיב וור, הוא השילוב של קרופ טופ ספורטיבי, יחד עם  מכנסי טייץ תואמים, נעלי ספורט צ׳אנקיות, לרבות ניו באלאנס לבנות מדגם 530, ומעל הכיף הזה חולצה מכופתרת גברית פתוחה לחלוטין, כג׳קט. הלוק הזה הוא אחד הכייפיים. אפשר, הלכה למעשה, להתחיל את היום בפילאטיס, ולהמשיך אותו עם אותו סט נוח בטירוף לגופנו. בינינו, גם אם אין לכן שום כוונה להתאמן היום, תוכלו בכל זאת לאמץ את הסט הזה. החולצה המכופתרת שמעל, תעניק לכן את הכיסוי והביטחון, שלעתים נחוצים כשאנחנו לובשות, ובכן, גוזיה וטייץ. אם חשקה נפשכן בעוד טאץ׳ קטן שישדרג את ההופעה הזו, כובע מצחיה בסגנון בייסבול יבוא כאן בול.

הכי ניינטיז: עם ג׳ינס רחב ובלייזר עור


הכינו את הצ׳וקרים. הלוק הזה הוא אחד לאחד האאוטפיט של הניינטיז, כך שאם הייתן נערות בתקופה ההיא, תוכלו להתרפק עליו בנוסטלגיה, ואם רק נולדתן אז, תוכלו להחשיב אותו כוינטג׳ סופר טרנדי. הרעיון הוא ללבוש טי שירט קרופ צמודה בשחור או לבן , מכנסי ג׳ינס בגזרת ״ווייד לג״ או בגזרה ישרה וגבוהת מותן, בגזרת ההנעלה - מגפוני עקב צ׳אנקיות או נעליים במראה צבאי, בלייזר עור או דמוי עור, וכמובן - שרשרת צמודה על הצוואר, בסגנון צ׳וקר. אין יותר ניינטיז מזה. כמו כן, הישלוב של המכנסיים הגבוהים והבלייזר, יעניקו את הכיסוי הדרוש.  


לוק ערב אולטימטיבי: עם מכנסי עור גבוהים ובלייזר


מכנסי עור הם תמיד רעיון טוב, כאשר מדובר ביציאה חורפית. בהתאם לסגנונות השולטים, גם מכנסי העור מגיעים לאחרונה בגזרות ישרות וגבוהות, כך שניתן לשלב גם אותם עם חולצות באורך בטן, מבלי להרגיש חשופות מדי. אם אתן בקטע של הרכבת לוק ערב מנצח, תוכלו ללכת על טוטאל לוק שחור - מכנסי עור שחורים בגזרה גבוהה, קרופ טופ שחורה, עם שרוולים ארוכים וצווארון גבוה, בלייזר עור שחור ונעלי עקב שחורות. לוק כזה ממש דורש קצת ״בלינג בלינג״, ולכן כדאי מאוד להוסיף כאן עגילי חישוק גדולים או עגילי יהלום מנצנצים, ולאסוף את השיער בקפידה. 


הכי מתוחכם: קרופ קפוצ׳ון עם מכנסי עור ובלייזר


לוק קז׳ואל טרנדי, נוח ומתוחכם, הוא שילוב של סווטשירט קפוצ׳ון קרופ, יחד עם מכנסי עור. באופן כללי, שילוב של פריטי בייסיק וקז׳ואל, יחד עם פריטים בסגנון אלגנטי או אפילו ״פנסי״, בדרך כלל יוצר תוצאה מתוחכמת, מעניינת ושיקית. לשילוב של קרופ קפוצ׳ון עם מכנסי העור, תוכלו להוסיף סניקרס צ׳אנקיות או סניקרס מעודנות יותר, כמו למשל אדידס סמבה, שתפסו תאוצה רצינית לאחרונה בקרב הפאשניסטות. אם מדובר ביום סגרירי, אפשר להוסיף מעל הקפוצ׳ון בלייזר במראה מחויט, מה שגם יוסיף לחום הגוף וגם יוסיף שיק שמקורו, שוב, ערבוב בין האלגנטי וה״לבוש״ לבין הבייסיק של הבייסיק. 


שדרוג ללוק ספורטיבי: מכנסי טרנינג, קרופ טופ ובלייזר 


עוד שילוב בין עולמות, שיכול להיות אאוטפיט שילך איתכן כל היום, ואף אחד לא צריך לנחש כמה שנוח ונעים לכן בתוכו, הוא שילוב של סווטשירט קרופ עם מכנסי טרנינג בגזרה גבוהה וצרה, או מכנסי טרנינג בגזרת ״ווייד לג״, יחד עם בלייזר מחויט. גם כאן, בהחלט יכול להיכנס לתמונה בלייזר דמוי עור, שיוסיף עוד טאץ׳ אורבני של סטריט סטייל. בימי החורף הרציניים, כובע צמר גם יכניס אתכן לאווירת הניינטיז, ויעזור לכן לחוש עצמכן אבריל לווין. היופי בסווטשירט בגזרת קרופ, הוא שהאורך הזה הופך אותו מפריט לבוש גדול, מסורבל וצ׳אנקי, לבגד מחמיא יותר, שיכול להתאים גם לנמוכות שבחבורה, שכן האורך הזה יוצר אשלייה של גובה.

לסיכום, חולצות באורך קרופ הן ממש לא נחלתן הבלעדית של טינאייג׳ריות בועטות, אלא שעם השילוב הנכון, ועם הגזרות המתאימות, הן יכולות להחמיא מאוד גם לבוגרות, ולהוות פריט מפתח במלתחת הסתיו והחורף.

Read more

נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל - Inter Jeans

נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל

אפשר לגמרי להבין למה אנחנו מכורות לעקבים גבוהים. הם מגביהים, הם גורמים לנו להתהלך זקופות והם אף פעם לא יוצאים מהאופנה. זו בדיוק הסיבה שכל זמן הוא זמן טוב להתחדש בנעלי עקב קלאסיות. למשרד, ליציאה או ...

לקרוא עוד
מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס - Inter Jeans

מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס

אם לפני עשרים שנה, מישהו היה אומר לנו שנעלי הספורט המעט מגושמות, יהפכו להיות שיא האופנה, וינעלו אותן עם כל מערכת לבוש העולה על הדעת, המון, אבל המון גבות היו מורמות בספק עצום. אבל הן כאן בכל הכוח. ר...

לקרוא עוד